BusPlus i Komunalna policija
- pedja
- član 001
- Postovi: 15453
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Sada su komunalci na stanici, kao podrska.
Kao sto napisah, jutros su ih izbacili iz busa, kada su pritekli u pomoc.
Kao sto napisah, jutros su ih izbacili iz busa, kada su pritekli u pomoc.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32363
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ako kršiš neki propis iz delokruga komunalne policije, policajac ima pravo da utvrdi tvoj identitet, da bi mogao da ti napiše kaznu, odnosno obavesti nadležnu inspekciju ko je počinilac prekršaja. Tražiće ti ličnu kartu ili pasoš, a ako nemaš dokumenta kod sebe, ili ako policajac sumnja u verodostojnost te isprave, tvoj identitet može potvrditi i osoba koja te poznaje i čiji je identitet prethodno proveren.
Pre nego što ti zatraži dokumenta, komunalni policajac je dužan da ti kaže zašto te legitimiše.
Baš bi voleo da znam na osnovu čega su autobusi GSP-a delokrug komunalne policije i naravno, imaju li oni ovlašćenje za legitimisanje ako nemaš kartu u autobusu? To mora negde da piše, da bi bilo validno. To što oni izigravaju mangupe, ne znači ništa.
Čak i da ima pravo da legitimiše putnike, siguran sam da nema pravo da njegove podatke prosledi drugom licu već može jedino da upozori ili podnese prekršajnu prijavu, mada verujem da za to nemaju osnova.
I pravi policajac isto ne sme nikom da prosledi lične podatke, a ako će da privode ljude i pišu prekršajne prijave zbog neplaćene karte, ja ću prvi da idem na protest iako srećom ne koristim usluge GSP-a.
Pre nego što ti zatraži dokumenta, komunalni policajac je dužan da ti kaže zašto te legitimiše.
Baš bi voleo da znam na osnovu čega su autobusi GSP-a delokrug komunalne policije i naravno, imaju li oni ovlašćenje za legitimisanje ako nemaš kartu u autobusu? To mora negde da piše, da bi bilo validno. To što oni izigravaju mangupe, ne znači ništa.
Čak i da ima pravo da legitimiše putnike, siguran sam da nema pravo da njegove podatke prosledi drugom licu već može jedino da upozori ili podnese prekršajnu prijavu, mada verujem da za to nemaju osnova.
I pravi policajac isto ne sme nikom da prosledi lične podatke, a ako će da privode ljude i pišu prekršajne prijave zbog neplaćene karte, ja ću prvi da idem na protest iako srećom ne koristim usluge GSP-a.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 15453
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Oni nisu kontrolisali karte, vec zavode red i mir kada neko verbalno il fizički napadne kontrolu.
Legitimisanje je posebna stvar.
Legitimisanje je posebna stvar.
- TheWickerMan
- Postovi: 11276
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Javni prevoz - BusPlus
Pošto ste se svi zgrozili prethodnom slikom, čini mi se da ova neće da izazove toliko negativnih komentara 



Re: Javni prevoz - BusPlus
Koliko se sećam Krstićim je izlaz bio s guza preko presića.
@ TheWickerMan Neće.

@ TheWickerMan Neće.

Re: Javni prevoz - BusPlus
Sa jednog drugog foruma:
Izvinite što ovako iznenada upadam, ali videh isečke iz novina o protestima i morao sam da reagujem. LAŽU!
Evo fotki sa protesta 99% - NIŠTA nisu izvestili kako valja. Sve fotke po portalima i medijima su sa skupa 16.7. a ne 23.7. Biće i snimaka uskoro.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 576&type=1
-Fotografije sa skupa 16.7. koriste se za vest o prvom skupu od 17h, koji nema veze sa skupom 99posto (počeo od 18 i 30).
-Kako RTS prenosi u 17:25 mi ne postojimo i skupa neće biti. Skup se desio i bilo je preko 400 ljudi - policajac mi je to lično rekao kada sam pitao koje su njihove procene. Vesele 90-e, RTS uzvraća udarac.
-Novinarka B92 je DIREKTNO govorila sa organizatorima protesta. Sve joj je objašnjeno, dobila je papir sa zahtevima i razlozima. NIJEDAN naš zahtev nije preneo portal B92 već samo zahteve prve grupe od 17h. A najvažniji zahtev: uvid u tendersku dokumentaciju, ugovore i ostala dokumenta nisu stavili, iako je to bio zahtev obe grupe.
Svim novinarima smo jasno predočili zahteve građana sa zelenjaka. Njih smo dogovorili kroz razgovore zadnjih nekoliko nedelja, stavili na stranicu i većinski su se na stranici ljudi složili. Ovo su zahtevi 99%, tj građanske inicijative koju smo pokrenuli (više nije samo naša):
1) - Da nadležni organi istraže i javnosti obelodane sve radnje vezane za tender kao i tačnu vlasničku strukturu konzorcijuma firmi koje su zadužene za Bus Plus, kompletan istorijat Apex-a i firmi koje su u lancu, ukupne prihode i rashode.
- Da se po obavljenoj istrazi ukine Busplus, pokrene krivična odgovornost zbog materijalne štete i nedozvoljenog, protivustavnog progona građana.
2) - Da prestanu da se troše resursi komunalne policije kako bi privatne firme ostvarile profit. Ostvarenje profita je odgovornost tih firmi i one to moraju da urade ulaganjem svojih sredstava, a ne korišćenjem sredstava i ljudstva grada Beograda koja se finansiraju iz budžeta, najvećim delom od poreza građana. Budući da su Apex i ostatak konzorcijuma privatne firme, zahtevamo od komunalne policije da prestane da štiti njihove interese, jer im to nije u opisu radnog mesta.
3) - Da se donese novi cenovnik usluga po kome bi javni prevoz bio besplatan za sledeće za neke kategorije stanovnistva: penzionere, studente, trudnice i sve nezaposlene.
- Dalje, da karta za jednu vožnju ne košta više od 30 dinara, a mesečna karta ne više od 600 dinara - ovakve cene su pristupačne za materijalne uslove građana i dovele bi do povećanja prodaje karata i značajnog smanjenja švercovanja.
- Da se pokrene postupak za uvođenje raznovrsnijeg sistema naplate: sedmične i dvosedmične karte - da te karte imaju izvestan popust u odnosu na karte za jednu vožnju.
- Da postoji vremensko važenje karte za jednu vožnju, a ne da građani moraju ponovo da kupe kartu ako presedaju.
Besplatan javni prevoz je jedna inicijativa, ova borba protiv Bus Plus-a druga. To smo sve lepo objasnili i na prvom i drugom protestu novinarima. Ne haju izgleda. Bitno je bilo okarakterisati nas ko utopiste da bi zbunili javnost i prikazali kao neozbiljne. Inače poprilično je ozbiljno sve što smo objavili protiv Bus Plus-a, korupciji i podaci o poslovanju ugnjetavanju radnika. Tipično za medijski mrak u Srbiji.
P.S. 99posto nema veze sa ideološkom horizontalom (levo-desno orijentisani) već vertikalom moći (obični ugnjeteni, obespravljeni ljudi protiv tajkuna, političara i bankara - naravno raznih 'biznismena' i nasilnika takođe).
Ђенерал Јанковић
Re: Javni prevoz - BusPlus
Koliko god da sam protivnik BusPlus sistema, iz očiglednog razloga vezanih za bogaćenje pojedinaca preko Javnih sistema, moram reći da mi nisu sasvim jasni ni ovi što se biju sa kontrolorima i komunalnom policijom.
Zašto jednostavno ne dati svoje podatke, neka šalju kaznu, sudski ionako ništa neće moći naplatiti, baš kao što to nije mogao ni Parking servis.
A nisu mi jasni ni ovi što se čude kako to da komunalci pomažu privatnom preduzeću. Za neupućene, Beograd je privatan grad i vlasništvo je privatnog lica, te je i gradska komunalna policija privatna. Šta tu ima nejasno?
Zašto jednostavno ne dati svoje podatke, neka šalju kaznu, sudski ionako ništa neće moći naplatiti, baš kao što to nije mogao ni Parking servis.
A nisu mi jasni ni ovi što se čude kako to da komunalci pomažu privatnom preduzeću. Za neupućene, Beograd je privatan grad i vlasništvo je privatnog lica, te je i gradska komunalna policija privatna. Šta tu ima nejasno?

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Javni prevoz - BusPlus
Koliko vidim, na skupu su se skupili uglavnom oni koji su se do sad uspesno svercovali sve ove godine, i sad kad to vise nije moguce, sad bi da se bune protiv sistema
)

Re: Javni prevoz - BusPlus
Pa tipicno za nas narod. Svako bi svakog (pa i sistem) da zahebe, to se smatra drustveno prihvatljivo, pa se posle svi cude sto je drzava stalno u problemu.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Vala sad ne verujem da je tako, pizde masovno i oni koji redovno placaju mesecne
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ja recimo ne vidim neki napredak.
Redovno plaćam i pizdim.
Na početnoj i na tim kontrolnim puktovima kao nešto se dešava ali dobar deo grada je nepokriven i švercuje se bez problema.
recimo Zeleni venac je pokriven a posle ceo Novi beograd ulazi ko kako hoće.
Najbolji su mi ljudi koji pominju famozan ulazak na prednja vrata i kako je to standard u EU a da nikada u toj EU nisu bili niti imaju pojma kako je tamo sve rešen saobraćaj.
Mada u celoj ovoj stvari ima i politike jer ako primetite na protestu se pominje i sporna privatizacija!
Znači nikakvi BusPlus kontrolori ne smeju niti mogu da nas legitimišu uzimaju naše podatke niti išta slično.
U vezi komunalne policije...u gradu ih još i zovu nije naša nadležnost.
Redovno plaćam i pizdim.
Na početnoj i na tim kontrolnim puktovima kao nešto se dešava ali dobar deo grada je nepokriven i švercuje se bez problema.
recimo Zeleni venac je pokriven a posle ceo Novi beograd ulazi ko kako hoće.
Najbolji su mi ljudi koji pominju famozan ulazak na prednja vrata i kako je to standard u EU a da nikada u toj EU nisu bili niti imaju pojma kako je tamo sve rešen saobraćaj.
Mada u celoj ovoj stvari ima i politike jer ako primetite na protestu se pominje i sporna privatizacija!
...ako sam u pravu po važećem ustavu Republike Srbije samo policija (ovlašćeno službeno lice) nas može legitimisati i niko drugi.Zašto jednostavno ne dati svoje podatke, neka šalju kaznu, sudski ionako ništa neće moći naplatiti, baš kao što to nije mogao ni Parking servis
Znači nikakvi BusPlus kontrolori ne smeju niti mogu da nas legitimišu uzimaju naše podatke niti išta slično.
U vezi komunalne policije...u gradu ih još i zovu nije naša nadležnost.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Al uz njih udje i komunalac koji jeste sluzbeno lice
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ebi ga, ako tako gledate onda ni u banci ne smu da vam traze licnu da provere vas identitet kada podizete pare, otvarate racun i sl....
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
To je drugo, to je tvoj izbor