Ma kakvo deranje u obrtajima, internet price. Ja vozim u B8 multitronik 8 brzina i vrh je za voznju. Jeste mozda malo lenji od manuelca u D modu ali zato voznja uzivanje pravo cruziranje.Scuderia je napisao:Ne bi ni on saltung, ali mu se ne svidja kako izgleda voznja CVTa, to deranje poput skutera ako se brze vozi i nema brzina. Mada dok ne proba svakako ne vredi.
U D kad puknes gas menja na nesto ispod 3000rpm, u S modu na oko 4000rpm.
Pri normalnoj voznji salta koliko das gasa. Jedino gde je malo cudan je u rikverc treba kao jaci gas ako je blagi nagib, bar kod mene.
Servis je smesan, 6l ulja ide nema filtera za zamenu. Ulje je oko 6000din ukupno +ruke.
P.S. Po gradu je cini mi se manji potrosac nego manuelac, van grada su tu. Mada ja vozim 19ice pa mi sad tesko da budem ispod 6l van grada kad vozim 120 130, tj vise je od 6. Dok sam bio na 16kama isao je oko 5.5 5.7.
Sad se setih jedino sto mi se ne svidja je kad vozim 50 55 tu je neodlucan malo, ne znam kako da se izrazim. Kao da bi mu.prijala visa brzina a on je u nizoj.
DSG je ipak sportskiji, ali je multi komforniji. Kontam da ga zato Audi i forsira toliko.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока