Delija, pa niko te ne tera da ga uzmes.

Meni odgovara i hteo sam automatik.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
A sta je tu "kickdown" kod ubrzavanja od nule?Scuderia napisao:Pa eto.
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA
Ne, daje bolji utisak jer zapravo ima brzine i promenu brzine.dag81 napisao:DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ja imam dsg sa 2.0 tfsi. Pre njega sam vozio 2.0 tdi PD i u nižim brzinama dizel dosta više gura u leđa. Ovaj benzinac ima skoro 100 ks više od tog dizela, ali jednostavno to guranje u leđa nije tako jako kao kod dizela. Ne znam zašto kad ima i veću snagu i veći obrtni moment.Ivan napisao: 03 Jul 2016, 12:12 Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100