Golf VII 1.2 TSI 86 ili nesto drugo za 16.000€
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Jel se meni cini ili se prefl proizvodi već prilično dugo ?
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Ako mene pitate razlika je prilicna Golf-Octavia. Mozda dobar pokazatelj je kada je paša moj koji vozi novu Octaviu Scout seo u ženinog Golfa i bio bas iznenadjen, a narocito kada je cuo da se radi o najjeftinijoj verziji koja im5a doplacene samo komande na volanu.
I sam je konstatovao da je Golf prilicno kvalitetniji i ususkaniji. To je i moj utisak. U Golfu je na 150 kmh tiho bas, kao sto rece kolega. Zvuk motora krece da se cuje u kabini tek preko 160 kmh.
Tapatalk Post

Tapatalk Post
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Mislim da je i markoni pisao ili mi licno rekao da mu je lepse u kabini i ususkaniji je u Golfu 1 2 klot nego u Octavii 3 scout od 27000e.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Kakav race condition - fali vam mutex 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Golf vs Octavia: Verujem da je nidza prezadovoljan autom i to je stvarno super. Medjutim, njegovi utisci su suprotni od mojih. Probao sam auto sa 1.6 TDI. Utisak generalno ok (nije mi se svideo 1.6 tdi
) ali se secam dobro, kada ubrzavam, zvuk motora je bio izrazit u kabini. Dakle bas bas izrazit. Nista preterano, samo hocu da kazem da zvucne izolacije ko da nema
To je bila prva voznja, utisak je bio ok. Druga voznja, tada sam izboksovao da idem na auto put, i dobro se secam, negde oko 100-120 na sat, krece izrazit sum oko retrovizora, A stuba i donji deo soferke. I moja zena je primetila isto. Mozda je samo moj utisak, ali sam posle primetio da je to uglavnom jedina glavna zamerka i na stranim review-ovima.
Sto se tice FL verzije, zvao sam bio dilera u KG-u, kazu ne planira se nikakav FL jedino ce Passat CC da izadje. Posle sam pogledao po netu, video sam da ima par nekih neformalnih prica o G7 FL u 4-om kvartalu ove godine. Ko koga tu laze nemam pojma
Sto se cene FL modela tice, znam da je Toyota Corolla bila 15500, a onda, nakon FL-a, 18 000. Nisam siguran kako ce biti za golfa.


Sto se tice FL verzije, zvao sam bio dilera u KG-u, kazu ne planira se nikakav FL jedino ce Passat CC da izadje. Posle sam pogledao po netu, video sam da ima par nekih neformalnih prica o G7 FL u 4-om kvartalu ove godine. Ko koga tu laze nemam pojma

Sto se cene FL modela tice, znam da je Toyota Corolla bila 15500, a onda, nakon FL-a, 18 000. Nisam siguran kako ce biti za golfa.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Malo da se sinhronizujemoDelija napisao:Kakav race condition - fali vam mutex

- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
U jbte pa ti poredis buku tdi i tsi motora 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Toj je nesto falilo(imala neku havariju) ako se cuo vetar na 120 130. Ja sam je imao sa 125k km 1.6tdi i na 150 se nije cula i nikakvi zvukovi vetra.
Ali da je suplja jeste, uposte nemam emociju prema tom autu. Na prvu sam je hteo ostaviti sebi jer sam je kupio bas povoljno, ali posle 1000km sam se predomislio i ostao na A3 tad stariji 8 god.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ali da je suplja jeste, uposte nemam emociju prema tom autu. Na prvu sam je hteo ostaviti sebi jer sam je kupio bas povoljno, ali posle 1000km sam se predomislio i ostao na A3 tad stariji 8 god.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena od dag81 u 06 Jul 2016, 22:30, izmenjeno 1 put ukupno.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Miljankg
Mislim da jako grešiš kad je i pitanju 1.6 tdi, moguće da si prilikom probe stekao pogresan utisak vezano sa snagu jer se drugačije vozi od benzina na koji si pretpostavljam naucio .
Ne znam kakave su cene ali pretpostavljam da je 1.6 tdi vidno skuplji od malog tsi ali je sigurno dugorocno gledano neuporedivo bolji izbor i svakom pogledu.
Dizel svakako mora biti bucniji ali i to je stvar navike.
Bazni dizel je uvek dobro rešenje a bazni benzinac je mnogo veći kompromis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mislim da jako grešiš kad je i pitanju 1.6 tdi, moguće da si prilikom probe stekao pogresan utisak vezano sa snagu jer se drugačije vozi od benzina na koji si pretpostavljam naucio .
Ne znam kakave su cene ali pretpostavljam da je 1.6 tdi vidno skuplji od malog tsi ali je sigurno dugorocno gledano neuporedivo bolji izbor i svakom pogledu.
Dizel svakako mora biti bucniji ali i to je stvar navike.
Bazni dizel je uvek dobro rešenje a bazni benzinac je mnogo veći kompromis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
DPF nije za mene. Inace je savet ok.
Ne poredim buku dizela i tsi, vec isticem da sam probao TDI, znate kakav je zvuk, te hocu reci da se zvuk dosta cuo u kabini, sto je znacilo da je izolacija tanja.
Ova, ako je imala havariju, onda je ta havarija morala da bude u prvih 5000 km
Auto je testni auto dilera u Nisu.
Probao sam posle Golf 1.6 TDI, buka je bila znatno manja.
Ne poredim buku dizela i tsi, vec isticem da sam probao TDI, znate kakav je zvuk, te hocu reci da se zvuk dosta cuo u kabini, sto je znacilo da je izolacija tanja.
Ova, ako je imala havariju, onda je ta havarija morala da bude u prvih 5000 km

Probao sam posle Golf 1.6 TDI, buka je bila znatno manja.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Pa ni dpf nije problem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Da ne morate više da "subjektivišete":

http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
A evo za 1.6:
Skoda Octavia 1.6 TDI Stationcar 2010 43.6 53.7 61.7 66.2 67.1 68.4
Volkswagen Golf 1.6 D 2013 46.1 57.0 61.1 63.2 66.2 70.1

http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
A evo za 1.6:
Skoda Octavia 1.6 TDI Stationcar 2010 43.6 53.7 61.7 66.2 67.1 68.4
Volkswagen Golf 1.6 D 2013 46.1 57.0 61.1 63.2 66.2 70.1
Poslednja izmena od perfiko u 06 Jul 2016, 23:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Njemu jeste, pisao je na pocetku, on vozi par meseci iskljucivo grad, a onda raspali put od nekoliko stotina km, pa onda opet par meseci iskljucivo grad pa put od par hiljada km.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
1db = 10% subjektivnog osecaja.perfiko napisao:Da ne morate više da "subjektivišete":
http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
A evo za 1.6:
Skoda Octavia 1.6 TDI Stationcar 2010 43.6 53.7 61.7 66.2 67.1 68.4
Volkswagen Golf 1.6 D 2013 46.1 57.0 61.1 63.2 66.2 70.1
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Upravo to. Imam par iskustava sa tim, tacnije znam ljude koji inace voze na posao 20km, njima se ne pali DPF, medjutim, kad predju u gradski mod voznje (dodju iz Austrije u Srbiju na odmor) pali im se lampica za DPF. To nije problem, odvezes auto na autoput i produvas, ali je problem meni jer ce to raditi cesto, a ne samo dok sam na odmoru ili slicno.gavran napisao:Njemu jeste, pisao je na pocetku, on vozi par meseci iskljucivo grad, a onda raspali put od nekoliko stotina km, pa onda opet par meseci iskljucivo grad pa put od par hiljada km.
Znam da je novi Renault Megane, sa 1.5 dci motorom dobio upgrade, tacnije, sada su mu update-ovali software tako da ti dozvoljava da prekines regeneraciju, ali na sledecem paljenju moras da je zavrsis (inace, kod ostalih, kad se lampica upali, moras da odvezes turu na autoputu bez gasenja).
Demantujte ovo ako mozete, ali to je info koji sam dobio i od dilera, a i koji sam citao u specikacijama proizvodjaca.