Dakle da nastavimo

Iz one tabele, BMW-u treba samo cestitati na tome sto sa 3 godine starim modelom onako uspeva da drzi stabilnu prodaju i bude broj jedan po broju prodatih primeraka u klasi! Pride se zna da je prodaja X5 ogranicena proizvodnim kapacitetima a ne potraznjom (zato se i cekaju skoro 6 meseci na isporuku) i zato je BMW skoro zavrsio prosirenje najvece fabrige u Sparatnburgu u USA gde proizvode X-eve jer nisu mogli da podmire potraznju.
Sa druge strane XC90 koji je znatno noviji model, jos i jeftiniji auto, nije uspeo ni na samom pocetku prodaje da prestigne X5 i vec gubi dah i belezi zdrav pad prodaje. Na osnovu podataka deluje da su u Januaru prodavali tipa 3500 komada mesecno, sada u Junu 2600, ako u decembru budu prodavali 1000 da se sutaju u guzicu od srece dok ce X5 ostati na ovim ciframa.
GLE je bas bas mator model, vec nekih 4-5 godina ima, pa i on uspeva da parira, pride ima stari Mercov enterijer pa ga to cini nekako jos zastarelijim u odnosu na novije Mercedese. Q7 je veci po dimenzijama (Audi nema direktnog konkurenta u ovoj klasi, zacudjujuce) a ponajvise relativno losu prodaju duguju tome sto je ruzan u PM.
Niko nije rekao da je XC90 los auto, samo da u boljim izvedbama ne moze da konkurise pomenutim markama i danema bas smisla davati velike pare za Volvo ma koliko dobar bio.
passenger napisao:cayenne, levante, bentayga - nisu slični, al bmw ih neće stići
range rover/sport
i vlasnik jednog je rekao da su x5 i q7 smešni u odnosu na njega, a ima/o ih sva tri.
X5 nije ispod ni Cayenna ni Levantea ni RR, samo treba naci sta porediti a ne babe i zabe, za svakog ima odgovor. Bentyaga jeste iznad ali i kosta 300 000+ pa je suvisno komentarisati je, jeste bolje je svakako kupiti Bentley nego BMW za 200 000+.
Cayenne nije bolji samo je skuplji, X5 ima konkurenta skroz do Turbo S i to cak bez obzira sto kosta tipa 100 000 manje bez problema mu izlazi na megdan. Cayenne je jedino nesto eksluzivniji jer nema jeftinijih modela pa je redji, ali sve ostalo je stvar preferencija. Nekome je X5 lepsi nekome Cayenne, nekome je lepsi jedan unutra nekome drugi (meni je Cayenne lepsi unutra), sa druge strane BMW infotainment je dve svetlosne godine ispred Porsche-ovog...
Levante opet, po cemu je on pozeljniji od X5? Zbog losije zavrsne obrade i delova pobeglih iz Chryslera? Svidja se meni LEvante itekako ali da je klasa iznad X5 ni u ludilu.
RR opet zavisi sta hoces, ako hoces da izigravas neku aristrokratiju bolji je RR (koji crnjak, indijska marka a pricamo o nekoj aristokratiji, treba ljudi da skontaju ko je vlasnik pa da se zapitaju sta rade) za vecinu drugih stvari X5 je bolji, zarvsna obrada je slicna, opet je BMW u prednosti sa infotaimentom, a X5M ce masakrirati svakog RR u performansama i bilo kakvom sportskom poredjenju, te opet nikako RR nije ispred X5.
Vi stalno spustate BMW zbog osnovnih modela koji nudi pa im osporavate da mogu da se nadmecu sa "eksluzivnijim" markama ali to je netacno jer oni imaju skroz do vrga pandana u skoro svakoj klasi, te ne znam zasto je problem sto nude i siromasnije pocetne modele.
Sa druge strane Volvo nema sta da ponudi preko odredjenog nivoa, te oni mogu da dobace samo negde do pola puta.
passenger napisao:Ne moraš Laki, uživaj u Ljubljani

Ljubljana bese prosle nedelje, sad je Brisel
