Sta da kaze bivsi vlasnik mog auta - tacno 800 evra mesecno je "gubio" bez da se uopste racunaju registracija, kasko i gorivo (servis je besplatan)
Preko 1200 evra mesecno ako se racunaju i te stavke.
I pricamo o glupoj 3-jci iliti autu srednje (i to nize) klase gledano na globalnom trzistu.
Jbg, auto je luksuz.
Poslednja izmena od Delija u 12 Jul 2016, 16:05, izmenjeno 2 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Nego ja sam pravio ranije racunicu za golfa i 5 godina i 100k km pa evo ti pa uporedi sa svojom. Apdejtovo sam cenu na 15k(bila 15.5) i potrosnju na 7(tolko je mojoj kevi do sad na 35k km).
Uzimam primer korišćenja 5 godina i prelaska 100,000 kilometara kao i postprodaje. Za to vreme treba platiti 5x registraciju, 7 redovnih servisa, 5x kasko, barem još 1 set guma i gorivo. Takođe ako se auto uzima na kredit/lizing treba dodati i finansijski rashod u vidu kamate i povećane cene registracije i kaska.
Ako cekas da vidis koje su cene servisa i sporedis Mazdu 3 i Golf 7 onda nemoj ni da cekas,dosta skuplje su cene servisa Mazde. Ne znam kako je u SRB al u MKD ima samo jedan oficijalni (za ne oficijalni ne znam) servis Mazde koji je veliki minus.Sigurn sam da i u SRB nije servisna mreza Mazde bas prevelika.
Komentar koji je dao @gavran u vise navrata je veoma objektivan i realan. Posto planiras prosirenje porodice zasto recimo ne pogledas Skoda Oktavia sa 1.4 tsi i 150hp koja bi trebalo da kosta isto koliko ovaj golf 1.2tsi sa 85hp? O prostora oba auta i ne vredi komentarisati kao i u 150hp vs 85hp.Jedino ako ti je brend t.e. znak na haubi toliko bitan. Ili ti bi bas hatch?
Uglavnom i popusti koji daju zavisi od to koliko "imaju potrebe od to" odnosno kakva im je prodaja, recimo VW i nisi bas zainteresovani za popust ,dok neke kuce poput ford,toyota... mogu to bas lepo da koreguju cene.
Novi auto uvek je luksuz l i sigurnost tako da i ne razmislaj sta ces za 5 godina.Ako je najvaznije koliko ces izgubiti za 5 godina onda uzmi golf 5,al mislim da nije to tema...
Ko zeli da u dinar racuna isplativost, najvise treba da se posveti potrosnji goriva, puno vise nego razlikama u ceni redovnih servisa. 1l razlike na predjenih 100 km je mnogo, a kamoli vise.
Nisam se raspitivao za Golfa, ali znam da je u Porseu Novi Sad cena malog servisa za UP 1.0 ravno 20.000 dinara, za Caddy 1.6 tdi blizu 30k. Koliko citam u drugoj temi, Mazda 3, dve klase iznad UP-a, 24.000...
Stvarno sumnjam u te cene, treba proveriti još jednom. Ipak je to 1.2 tsi.
Meni na Kiji 1.6 dizel II servis (sa zamenom svih filtera, uključujući i skupoceni za naftu), je 22000 dinara (više sam i zaboravio koliko tačno), a Kija dere sa servisima.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Sloba napisao:Ko zeli da u dinar racuna isplativost, treba da najvise posveti potrosnji goriva, puno vise nego razlikama u ceni redovnih servisa. 1l razlike na predjenih 100 km je mnogo, a kamoli vise.
Nisam se raspitivao za Golfa, ali znam da je cena malog servisa za UP 1.0 ravno 20.000 dinara, za Caddy 1.6 tdi blizu 30k. Koliko treba da kosta za Mazdu ili Hondu da bi VW bio povoljan za redovno odrzavanje u garanciji...
A koliko bi servis bio onda za golf 2.0 tdi? 35k? 40k? Mislim da gresis oko cene servisa ,servis za audi a4 2.0 tdi u oficilajni servis Porsche kosta 14k MKD denari= 28 k srb dinari.I to uvek u audi zbog brenda naplate vise nego sto bi naplatili u VW recimo iako koriste iste delove. Tako da tesko da servis za golf 1.6 moze da kosta 30k sem ako u SRB u Porcshe nemaju neke vece cene.
Za superb 2.0tdi cca 17k dinara u ovlascenom, jos radim kompletne servise na 15k iako je po servisnoj predvidjeno na 30k ulje i filter ulja, a goriva i vazduha na 60kkm.
Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Sloba napisao:Ko zeli da u dinar racuna isplativost, treba da najvise posveti potrosnji goriva, puno vise nego razlikama u ceni redovnih servisa. 1l razlike na predjenih 100 km je mnogo, a kamoli vise.
Nisam se raspitivao za Golfa, ali znam da je cena malog servisa za UP 1.0 ravno 20.000 dinara, za Caddy 1.6 tdi blizu 30k. Koliko treba da kosta za Mazdu ili Hondu da bi VW bio povoljan za redovno odrzavanje u garanciji...
A koliko bi servis bio onda za golf 2.0 tdi? 35k? 40k? Mislim da gresis oko cene servisa ,servis za audi a4 2.0 tdi u oficilajni servis Porsche kosta 14k MKD denari= 28 k srb dinari.I to uvek u audi zbog brenda naplate vise nego sto bi naplatili u VW recimo iako koriste iste delove. Tako da tesko da servis za golf 1.6 moze da kosta 30k sem ako u SRB u Porcshe nemaju neke vece cene.
Kako mogu da gresim, ako sam video dve fakture i jednu profakturu za kola koja vozimo u firmi? To su cene u Porsche Novi Sad, za Makadoniju zaista ne znam.
Sloba napisao:Ko zeli da u dinar racuna isplativost, treba da najvise posveti potrosnji goriva, puno vise nego razlikama u ceni redovnih servisa. 1l razlike na predjenih 100 km je mnogo, a kamoli vise.
Nisam se raspitivao za Golfa, ali znam da je cena malog servisa za UP 1.0 ravno 20.000 dinara, za Caddy 1.6 tdi blizu 30k. Koliko treba da kosta za Mazdu ili Hondu da bi VW bio povoljan za redovno odrzavanje u garanciji...
A koliko bi servis bio onda za golf 2.0 tdi? 35k? 40k? Mislim da gresis oko cene servisa ,servis za audi a4 2.0 tdi u oficilajni servis Porsche kosta 14k MKD denari= 28 k srb dinari.I to uvek u audi zbog brenda naplate vise nego sto bi naplatili u VW recimo iako koriste iste delove. Tako da tesko da servis za golf 1.6 moze da kosta 30k sem ako u SRB u Porcshe nemaju neke vece cene.
Kako mogu da gresim, ako sam video dve fakture i jednu profakturu za kola koja vozimo u firmi? To su cene u Porsche Novi Sad, za Makadoniju zaista ne znam.
Mogao bi i j da postiram fakturu za audi a4 tdi sa promenom sva filtera i ulje da u oficijalni u MKD kosta 14k denari ili 28k dinari.Stvarno ne znam zasto su kod vas te cene jer je rec o ista firma Porsche i oficijalni zastupnik. I znam da su jedni od jeftinijih servisa (kod nas) ako se uporedi sa japanskih il korejskih vozila.Cudno ako su te cene kod vas ipak smo isti region ne bi trebalo biti vece razlike.