2015 Volvo XC90

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24714
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2015 Volvo XC90

Post od dragvorl »

ljubitelj napisao:
dragvorl napisao:Volvo kineska marka, a JLR indijska, svasta se da procitati ovde. A tema bese Volvo? :think:
Volvo jeste kineska marka, zajedno sa fabrikama kupljena je i marka od Forda.
Volvo je svedska marka u vlasnistvu Kineza, RR je britanska marka u vlasnistvu BMW, Range i Jag slicno samo u vlasnistvu Tate. Ne pravi se Rolls dzabe u UK, prave ga UK majstori, sa UK zanatlijskom tradicijom, Bentley takodje. Treba se razgraniciti vlasnistvo i brend, to nikako nije isto, jer da su svi ovi brendovi kao sto pisete kineski i indijski, tesko da bi mogli da prodaju ovoj klijenteli kola po ovim cenama kao sto sad rade. Isto tako je Chipsy srpski brend u Pepsicovom vlasnistvu, Mack je americki brend u Volvovom vlasnistvu, itd. puno primera ima...
Btw, drugar radi za jednog tier 1 dobavljaca BMW i kaze da su bez problema ugradjivali delove koji nisu odgovarali na QC, morao je posao da se zavrsi i proslo tako...Naravno, to se sigurno dogadja i drugima, ali ovo konkretno znam.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

Ne znam šta je sa Volvo motorima od 2000 ccm i 5 cilindara koji su korišćeni do skorije.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Kabal
Reactions:
Postovi: 3123
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Kabal »

Da se malo vratimo na temu, jel vozio neko novi XC pa da cujemo malo iskustva iz prve ruke?


TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

Otišli u muzej. Verovatno ne mogu da se adaptiraju na euro 7/euro 8 norme koju nastupaju uskoro.
Ovaj novi motor, taj blok koji je isti za dizel i za benzinac, treba da preživi propise naredne decenije.
Oni gledaju malo dugoročnije kada nešto rade.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

ljubitelj napisao:
Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

I još koliko je cifra za XC90 novi 2,0D?

Gde nalaziš te podatke i na koji režim vožnje se odnose, ECE ciklus?
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Delija »

Evo ti ovde i cenovnik i ostali podaci:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11000
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Uroš S. »

Baš je baš dobar i veliko osveženje u dizajnerskom smislu generalno, ne konkretno za Volvo.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Ji 4Tze »

T8 Plug-In Hybrid A

Pogonsko gorivo: Benzin

Broj cilindara i zapremina motora (ccm): 4 / 1969

Menjač: 8-stupanjski automatski mjenjač Geartronic

Potrošnja goriva, kombinovana vožnja (lit/100 km): 2,1

Emisija CO2 (g/km): 49

Snaga motora (kW/KS): 235/320 + 65/87 elektromotor

Obrtnimoment (Nm): 640

Ubrzanje 0-100 km/h (sek): 5,6

Maksimalna brzina (km/h): 230 (125 samo elektromotor)

Zapremina rezervoara goriva (lit): 50

EU norma motora: Euro VI
:mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

Našao sam podatak prosečne potrošnje T8 na dva mesta: kod prvog je 4.8l, kod drugog 4.9, što je više od duplo napisano.

čitam malo po švapskih forumima, neki lik vozio 3 xc90 starija, sa svakim prešao u proseku 100 kkm i svaki ga je služio odlično. Onda naruči nov XC90 u ono vreme kad nijedan nije bio u salonima, čak i konfigurator na Volvo sajtu je bio čisto reprezentativan, tj. nisi mogao da naručiš šta hoćeš. Na kraju je uzeo D5 momentum i vozio ga medju prvima.

Hhaha ja sam se smejao koliko bagova auto imao. Tipa sam od sebe uključi rikverc kameru, auto neće da se ugasi, kad otvori vrata onda se uključi radio sam i pojača do max zvuk :kezo: zatim čest problem kod prvih serija je bio da upozorava na nizak nivo ulja u kočnicama, ali je sve u redu, parking senzori se isključivali kad su hteli, problem sa radiom (isključiš detaljne informacije radiostanice, ali one su i dalje tu), električna kuka nije radila s vremena na vreme, gepek neće da zatvori iz prve na dugme, automatsko kočenje je radilo bez ikakvih razloga kad prolazi blizu parkiranih vozila itd... prvi update software nije doneo mnogo pobošljanja, tek kasnije.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13405
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Volvo XC90

Post od shandu90 »

passenger napisao:Našao sam podatak prosečne potrošnje T8 na dva mesta: kod prvog je 4.8l, kod drugog 4.9, što je više od duplo napisano.

čitam malo po švapskih forumima, neki lik vozio 3 xc90 starija, sa svakim prešao u proseku 100 kkm i svaki ga je služio odlično. Onda naruči nov XC90 u ono vreme kad nijedan nije bio u salonima, čak i konfigurator na Volvo sajtu je bio čisto reprezentativan, tj. nisi mogao da naručiš šta hoćeš. Na kraju je uzeo D5 momentum i vozio ga medju prvima.

Hhaha ja sam se smejao koliko bagova auto imao. Tipa sam od sebe uključi rikverc kameru, auto neće da se ugasi, kad otvori vrata onda se uključi radio sam i pojača do max zvuk :kezo: zatim čest problem kod prvih serija je bio da upozorava na nizak nivo ulja u kočnicama, ali je sve u redu, parking senzori se isključivali kad su hteli, problem sa radiom (isključiš detaljne informacije radiostanice, ali one su i dalje tu), električna kuka nije radila s vremena na vreme, gepek neće da zatvori iz prve na dugme, automatsko kočenje je radilo bez ikakvih razloga kad prolazi blizu parkiranih vozila itd... prvi update software nije doneo mnogo pobošljanja, tek kasnije.
Vala bi ga zapalio da brljavi gore od telefona, jbs pare kad zivci nemaju cenu. Taj lik ih je ocigledno imao.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

To je potpuno nov auto, ne FL, nekako mi je razumno da je brljavio, doduše ovaj je dosta brljavio.

Mnogi su komentarisali da nisu imali toliko bagova, a takodje voze medju prve primerke, već samo par nekih sa kojima su bez problema vozili. Recimo jedan je pomenuo neku grešku na navigaciji koju je takodje viđao na kolima od 200k eura, onda čest problem sa RDS info, start-stop sistemom... većina je rešeno ud update.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24714
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2015 Volvo XC90

Post od dragvorl »

Eko norme u odgovarajucoj temi viewtopic.php?f=15&t=3737
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
7footer
Reactions:
Postovi: 628
Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
Lokacija: Svet

Re: 2015 Volvo XC90

Post od 7footer »

Iskreno, mene su malo šokirale ove predrasude "kinez", "indus" i tako to.
Ako ćemo već da idemo u tom smeru, pre bih novac dao indusima i kinezima (čiju istoriju i dostignuća jako poštujem) nego li nemcima koji su moju zemlju bombardovali 3x za jedan vek.
Smatram da takve izjave i rasizam nemaju šta da traže u 21 veku.
Dragvorl je gore ukratko objasnio šta i kako, treba ga citirati za ubuduća naklapanja.
Pozdrav
Odgovori