2016 Mercedes E Class (W213)
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
To sada na akciji jeste jeftin taj 518d, ali standardno je razlika izmedju E220d i 520d oko 2k eura u klotu, a mislim da je E klasa opremljenija, a i brza je.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Na akciji je svaka 5-ica, nego je to cena za 518d. Doplatis 3.5k i imas 520d. Doplatis 8.5k i imas 525d 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
E pa to je onda vrhunska cena za super auto, verujem da trenutak akcije nije slucajnost 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Pa nek neko reaguje!
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Odličan posao je napravio Merc sa novim motorom.
Duel : Mercedes E 220 d (W213) vs BMW 520 dA (F10)
Stari 350d i nema baš mnogo smisla pored 220d. Da su odmah ponudili jači 2.0, bio bi sličan kao 3.0
Duel : Mercedes E 220 d (W213) vs BMW 520 dA (F10)
Stari 350d i nema baš mnogo smisla pored 220d. Da su odmah ponudili jači 2.0, bio bi sličan kao 3.0

Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Zaboravih ti reci, ne mogu lopovi nista da presretnu ni kad ide sa vece udaljenosti kad je prenos enkriptovan a auto svaki put "postavlja drugacije pitanje".Xepoj87 napisao:Laki021 napisao:Posle prvog pasusa je jasno da je neophodan
Ovo nisam znao, otkljucavanje i paljenje auta preko NFC telefona, sjajno!!!
Jedino ne znam da li ce moci da radi lepo kao sada bezicni kljuc ili ce bas morati da se prisloni sto malo kvari koncepciju.
This equipment integrates the mobile phone into the perfect vehicle: It invites the mobile phone - wirelessly or cradle. Thanks to Near Field Communication (NFC), the vehicle can open, close and restart the mobile phone.
Simply put and to invite - to the wireless charging system are no connections required. On the loading mobile devices can be loaded that support the Qi standard. The digital car key in conjunction with the wireless charging system for mobile devices is already available in many Mercedes me connect markets.
Pazi, treba da se prisloni, tako ne mogu da ti ukradu kod, dok je kod bezicnog otkljucavanja preko telefona sve to prelako lopovima da presretnu.
Mozes i preko interneta da otkljucas i zakljucas auto, ako recimo zaboravis ili ti neko dolazi, pa da uzme nesto iz kola, a nisu u dometu kljuca.
Takodje mi se svidelo sto mozes preko neta da pratis status automobila, vidis recimo i koliko tecnosti za stakla ti je ostalo, pritisak u gumama i slicno.
Online je sada i update software-a, samo te nazovu i obaveste da se radi update, ne moras u servis, a imaju i online dijagnostiku celih kola, kada se pokvari, da budu pripremljeni kada dolazi 24h servis da ti popravi auto, ako je negde stao.
Svasta nesto novo ima, jako je tehnoloski napredan auto, nisu preterali kada su rekli da je nova generacija, tehnolosko najnapredniji auto.
Uostalom sta bi bilo drugacije od danasnje komunikacije kljuc/auto, nije bas da to mogu da presretnu.
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Stari 350d ce i biti povucen, em sto kao sto kazes gubi smisao em sto se ne moze uklopiti u nove norme.Floyd napisao:Odličan posao je napravio Merc sa novim motorom.
Duel : Mercedes E 220 d (W213) vs BMW 520 dA (F10)
Stari 350d i nema baš mnogo smisla pored 220d. Da su odmah ponudili jači 2.0, bio bi sličan kao 3.0
Ponudice Merc sigurno jaci 2.0 dizel. Prostora za to ima.
Volvo nudi 2.0 dizel od 235KS za XC90, ako to moze Volvo moze sigurno i Mercedes da postigne.
350d je deklarisan na 258KS iz 6 cilindara 3.000ccm, Volvo 2.0 dizel je deklarisan na 235KS iz 4 cilindra 2.000cm
2 cilindra i 1000kubika manje a samo 10% razlike.
Ako Merc izbaci 2.0 dizel sa recimo 240-245KS za godinu ili dve, jos je ociglednije da je 3.0 dizel stare generacije nije potreban u ponudi.
Merc novi 2.000 dizel na papiru je do 65% smanjeng zagadjenja NOx u odnosu na stari 2143.
Ima oba katalizatora, i oksidacioni i redukcioni.
Auto Bild je objavio poredjenje koliko je taj novi alu motor napredak u odnosu na dosadasnje.
- shandu90
- Postovi: 13406
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Siroti gastosi, morace se zadovoljiti samo sa 2000ccm 
Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Što? Ja očekujem skok. Prodavaće lakše rodbini i komšijama u Sirbistanu. 
Sent from mTalk

Sent from mTalk
Širim haos!
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Ne znam baš da li će odustati od 3.0 motora u višoj klasi. Priča se da se sprema 3.0 od preko 300 ks.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
@ljubitelj tebi je promaklo da izlazi novi 350d koji ce imati 313ks kao i 450d.
Nisu dzabe ulupali 2.6 milijarde u razvoj nove familije dizela
Послато са GT-N7100
Nisu dzabe ulupali 2.6 milijarde u razvoj nove familije dizela

Послато са GT-N7100
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Au, fino ga izdobijao Merc (f10).
Medjutim, cekamo jos koji mesec da vidimo sta nova petica moze.
Medjutim, cekamo jos koji mesec da vidimo sta nova petica moze.
Dobra sisa zlata vredi.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Novi 2.0 je u istim verzijama 10% (200d) odnosno 15% (220d) jaci od starog motora. Cenim da ce novi 2.0 u verziji 250d ici na bar 230 konja (ako ne bude isao i na 240-250 konja). Rano je da firma poput Mercedesa otpise 3.0 motore, to mogu firme koje nemaju F segment i SUV-ove u E/F segmentu...
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Ne, ne, sacekaj da ti ljubitelj objasni kako je Volvo revolucionar i kako ce tek sada drugi da ga stignu. Nemaju oni samo 2.0 motor radi ustede, nego je to napredno razmisljanje.Ivan napisao:@ljubitelj tebi je promaklo da izlazi novi 350d koji ce imati 313ks kao i 450d.
Nisu dzabe ulupali 2.6 milijarde u razvoj nove familije dizela
Послато са GT-N7100
Kako 350d nema poente, ide 5.9s do 100?
Koja je poenta 530d pored 525d, jos je manja razlika u performansama?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Zapravo veca je razlika jer je brzi od 350d, dok je 525d sporiji od 220d 
A to je samo do 100kmh, posle je tek razlika, kao i u medjuubrzanjima, ipak 400-450nm naspram 620nm.
Pa ni vw ne bi nikad napravio 2.0bitdi od 240ks/500nm da nije bilo traznje za jacim dizelom od 190ks u pasatu, a konfiguracija nove sasije nema mesta za 3.0 v6 motor, nigde drugde ga i ne guraju ne zato sto je los vec zato sto je 3.0tdi v6 superiorniji u svakom aspektu.
Послато са GT-N7100

A to je samo do 100kmh, posle je tek razlika, kao i u medjuubrzanjima, ipak 400-450nm naspram 620nm.
Pa ni vw ne bi nikad napravio 2.0bitdi od 240ks/500nm da nije bilo traznje za jacim dizelom od 190ks u pasatu, a konfiguracija nove sasije nema mesta za 3.0 v6 motor, nigde drugde ga i ne guraju ne zato sto je los vec zato sto je 3.0tdi v6 superiorniji u svakom aspektu.
Послато са GT-N7100