Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROSNJA!
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ma sve je OK,ali taj Superb sa automatikom, jednostavno trosi, a i ne ide nesto spektakularno za tih 140ks, ili koliko vec ima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
E pa sve jasno, i po specifikaciji karavan dsg 140ks trosi ravno litru vise od limuzine 170ks manuel, pogotovo ako ima i vece tockove i natovaren, a u startu je teza 100kg i ima losiju aerodinamiku 
2008 Skoda Superb 2.0 TDI information summary
How heavy?
1498 kg
How much power?
170 PS / 168 bhp / 125 kW @ 4200 rpm
How much torque?
350 Nm / 258 ft.lb / 35.7 kgm @ 1750-2500 rpm
How quick?
0-100 km/h: 8.8 s
How fast?
222 km/h, 138 mph
How economical?
7.8/4.6/6.0 l/100km urban/extra-urban/combined
2009 Skoda Superb Combi 2.0 TDI Automatic information summary
How heavy?
1591 kg
How much power?
140 PS / 138 bhp / 103 kW @ 4000 rpm
How much torque?
320 Nm / 236 ft.lb / 32.6 kgm @ 1800-2500 rpm
How quick?
0-100 km/h: 10.3 s
How fast?
203 km/h, 126 mph
How economical?
8.9/5.6/6.8 l/100km urban/extra-urban/combined

2008 Skoda Superb 2.0 TDI information summary
How heavy?
1498 kg
How much power?
170 PS / 168 bhp / 125 kW @ 4200 rpm
How much torque?
350 Nm / 258 ft.lb / 35.7 kgm @ 1750-2500 rpm
How quick?
0-100 km/h: 8.8 s
How fast?
222 km/h, 138 mph
How economical?
7.8/4.6/6.0 l/100km urban/extra-urban/combined
2009 Skoda Superb Combi 2.0 TDI Automatic information summary
How heavy?
1591 kg
How much power?
140 PS / 138 bhp / 103 kW @ 4000 rpm
How much torque?
320 Nm / 236 ft.lb / 32.6 kgm @ 1800-2500 rpm
How quick?
0-100 km/h: 10.3 s
How fast?
203 km/h, 126 mph
How economical?
8.9/5.6/6.8 l/100km urban/extra-urban/combined
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Evo slika potrosnje u gradu superb 2,0 dsg 
To je danasnje stanje
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk

To je danasnje stanje
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Dakle cak i po gradu trosi prema fabrickim specifikacijama, zanimljivo 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Pitaj ga samo molim te koliko predje sa punim rezervoarom. I meni otprilike tako pokazuje po gradu.Bax napisao:Evo slika potrosnje u gradu superb 2,0 dsg
To je danasnje stanje
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Pre par minuta uslikao, taj dsg karavan bi morao imati nekih litru vise 

Послато са GT-N7100


Послато са GT-N7100
- LukaMaletin
- Postovi: 1426
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Nemoj coveku da pravis zazubice
D
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Dajte, bre... Vozite čipovana kola, te cifre nemaju veze sa životom 

Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ljubitelju, znaci svaki bord koji nije tacan u 0.1 znaci da gorivo negde curi? 
Bax, taj auto je jako mali potrosac. Imam dvojicu kolega sa Superbima, i ovim iz teme i novim, trose manje od Mercedesa, a Merc trosi malo.
Znaci nije normalno da DSG predje 6 litara na 120-130. Meni E klasa koja je znatno teza ne prelazi 6.2-6.3 na 140 (cep metoda).
Ovaj auto vise nego ocigledno ima problem, i nikako nije ok da ubedjujes coveka da to tako treba.
Ja bih otisao u neki ozbiljniji servis za dizne, da se skinu i provere na stolu, a pod uslovom da su one ok, da se radi update softvera i proveravaju senzori jedan po jedan.

Bax, taj auto je jako mali potrosac. Imam dvojicu kolega sa Superbima, i ovim iz teme i novim, trose manje od Mercedesa, a Merc trosi malo.
Znaci nije normalno da DSG predje 6 litara na 120-130. Meni E klasa koja je znatno teza ne prelazi 6.2-6.3 na 140 (cep metoda).
Ovaj auto vise nego ocigledno ima problem, i nikako nije ok da ubedjujes coveka da to tako treba.
Ja bih otisao u neki ozbiljniji servis za dizne, da se skinu i provere na stolu, a pod uslovom da su one ok, da se radi update softvera i proveravaju senzori jedan po jedan.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Jok, znaci da treba jos bolje da se upoznas sa oblasti koja se zove merenje, greska merenja i obrada rezultata merenja pre donosenja zakljucka.
Za pocetak upoznas se sa pojmom standardna devijacija, pa verujem da onda ne bi napisao takvu izjavu
Za ono cemu sluzi, BC pokazuje i vise nego dovoljno dobro. BC nije merilo i naravno da ne prikazuje precizno ali ni ne odstupa toliko da pokazuje 5 litara a da je stvarna potrosnja goriva 10litara.
Ono sto sipas u zatvoren sud, rezervoar, moze ili da se potrosi u motoru ili da iscuri.
10+ litara dizela da se potrosi u motoru koji ide 120na sat po ravnom satima je malo verovatno a mnogo verovatnije je da negde curka neprimetno.
BC moze da se potpuno zanemari, potrositi 10 litara dizela sto je priblizno 90kWh energije za 100km je prakticno nemoguce za auto te mase, velicine, aerodinamike pri tim uslovima koji su navedeni.
Ovako sam barem ja ukapirao kako stvari funkcionišu.[/quote]
Pa ne funkcionise tako. Gorivo kada prodje kroz diznu brizgaljke se pretvori u paru, gasovito stanje koliko je moguce, i pomesa sa vazduhom, zapali i sagori. Nema nikakvog vracanja nazad u rezervoar, svo sagorelo gorivo napusta motor dalje kroz izduvni sistem.
Dizna (Dusse) je po funkciji nepovratni ventil. Gorivo prolazi samo u jednom smeru, uvek i jedino ka komori sagorevanja a nikada obratno iz cilindra nazad.

Dizna je izvrsni organ kojim upravlja ECU. Otvorenost dizne je radni parametar koji izracunava ECU i salje. ECU elektricki pomera elektromagnet u brizgaljki koji mehanicki povlaci iglicu dizne i otvara protok goriva.
Nikako obrnuto, sistem ubrizgavanja uopste ne poznaje pojam senzora otvorenosti dizne niti bi takav senzor icemu sluzio kod svih dosadasnjih sistema.
Za pocetak upoznas se sa pojmom standardna devijacija, pa verujem da onda ne bi napisao takvu izjavu


Za ono cemu sluzi, BC pokazuje i vise nego dovoljno dobro. BC nije merilo i naravno da ne prikazuje precizno ali ni ne odstupa toliko da pokazuje 5 litara a da je stvarna potrosnja goriva 10litara.
Ono sto sipas u zatvoren sud, rezervoar, moze ili da se potrosi u motoru ili da iscuri.
10+ litara dizela da se potrosi u motoru koji ide 120na sat po ravnom satima je malo verovatno a mnogo verovatnije je da negde curka neprimetno.
BC moze da se potpuno zanemari, potrositi 10 litara dizela sto je priblizno 90kWh energije za 100km je prakticno nemoguce za auto te mase, velicine, aerodinamike pri tim uslovima koji su navedeni.
Ovako sam barem ja ukapirao kako stvari funkcionišu.[/quote]
Pa ne funkcionise tako. Gorivo kada prodje kroz diznu brizgaljke se pretvori u paru, gasovito stanje koliko je moguce, i pomesa sa vazduhom, zapali i sagori. Nema nikakvog vracanja nazad u rezervoar, svo sagorelo gorivo napusta motor dalje kroz izduvni sistem.
Dizna (Dusse) je po funkciji nepovratni ventil. Gorivo prolazi samo u jednom smeru, uvek i jedino ka komori sagorevanja a nikada obratno iz cilindra nazad.

Dizna je izvrsni organ kojim upravlja ECU. Otvorenost dizne je radni parametar koji izracunava ECU i salje. ECU elektricki pomera elektromagnet u brizgaljki koji mehanicki povlaci iglicu dizne i otvara protok goriva.
Nikako obrnuto, sistem ubrizgavanja uopste ne poznaje pojam senzora otvorenosti dizne niti bi takav senzor icemu sluzio kod svih dosadasnjih sistema.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Pa i meni BC pokazuje uvek manje za bar litar potrosnju. Da li da i ja pretresem instalaciju tj proverim da li ima curenje. Asfalt ispod.mene.je uvek suv
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Prosle dizne sam proverio kod zeravice u novom milosevu i receno je da su sve cetiri neispravne. Zamenio sam i stavio sve 4 nove. Sada ne znam da li je sa novim trebalo da se radi neko optimizovanje kodiranje ili sta vec.NexT napisao:Ljubitelju, znaci svaki bord koji nije tacan u 0.1 znaci da gorivo negde curi?
Bax, taj auto je jako mali potrosac. Imam dvojicu kolega sa Superbima, i ovim iz teme i novim, trose manje od Mercedesa, a Merc trosi malo.
Znaci nije normalno da DSG predje 6 litara na 120-130. Meni E klasa koja je znatno teza ne prelazi 6.2-6.3 na 140 (cep metoda).
Ovaj auto vise nego ocigledno ima problem, i nikako nije ok da ubedjujes coveka da to tako treba.
Ja bih otisao u neki ozbiljniji servis za dizne, da se skinu i provere na stolu, a pod uslovom da su one ok, da se radi update softvera i proveravaju senzori jedan po jedan.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Naravno da bi trebalo. To su verovatno i uradili ako su dizne nove. Pitaj ih u ponedeljak.
120 treba da je plafon 6, odnosno za 60 litara bi trebalo da okreneš 1000km.
Način vožnje i rute mogu mnogo da utiču. Gume takođe. Šta je na točkovima?
Tapatalk
120 treba da je plafon 6, odnosno za 60 litara bi trebalo da okreneš 1000km.
Način vožnje i rute mogu mnogo da utiču. Gume takođe. Šta je na točkovima?
Tapatalk
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ja uvek punim rezervoar do vrha i onda veoma tačno pokazuje. Deci- dva može da pogreši. Ako resetujem bord više puta između dva punjenja onda zna da pokaže netačno i za pola litra. Ovo sam, doduše, samo par puta radio pa uzeti podatak sa rezervom. Kako ti meriš?slobica82 napisao:Pa i meni BC pokazuje uvek manje za bar litar potrosnju. Da li da i ja pretresem instalaciju tj proverim da li ima curenje. Asfalt ispod.mene.je uvek suv
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Jel su stavljene nove dizne iz kutije, narucene u ovlascenom, ili su remontovane?Baka napisao: Prosle dizne sam proverio kod zeravice u novom milosevu i receno je da su sve cetiri neispravne. Zamenio sam i stavio sve 4 nove. Sada ne znam da li je sa novim trebalo da se radi neko optimizovanje kodiranje ili sta vec.
Kod novijih ubrizgavanja, a koliko se secam i taj CR je Delphi, remont ne znaci nuzno da su u servisu sve doveli na nulu jer su neki ljudi pomalo nekompetentni za taj posao...
Ako auto radi kako treba, ide kako treba, ja bih i dalje pucao na problem sa diznama. Neispravni regulatori pritiska obicno dovode do neravnomernog rada na leru, variranja obrtaja, a ne nalivanja previse goriva...
Nadji dobar servis za Skodu, neka menjaju deo po deo od onoga na sta sumnjaju, dok se ne resi problem. (Naravno, iz svojih zaliha, ne da ti naplacuju delove)