
Vozio bih ga, pa da je od kartona

Zbog takvih egzibicija Alfe su i danas na lošem glasu. Uskladiti te karburatore...sErGiO napisao: I to najbolje verzija 2.5 V6 sa 6 Dell' Orto karburatora![]()
Misliš 166...sErGiO napisao: sve dok nije na scenu stupila 164 sa pocinkovanom karoserijom
Treba imati za to alat, ne moze bas sve na uvce kod majstor Boze.methane.master napisao:Zbog takvih egzibicija Alfe su i danas na lošem glasu. Uskladiti te karburatore...sErGiO napisao: I to najbolje verzija 2.5 V6 sa 6 Dell' Orto karburatora![]()
Baš ruski... uvalile Ruje Fiat/Alfi lim koji je trunuo gore nego Kadet Suza...Uroš S. napisao:Jel su stvarno koristili ruski lim, ili hipotetički ruski u smislu nekvalitetan?
Pa džabe taj auto, ako je najbliži učeni majstor 650km na zapad, u Trstu, zar ne?sErGiO napisao:Da ne idemo mnogo u off, ali to nema veze sa životom. Alfa je uvek imala jako dobre inženjere i proizvela mnoge legendarne motore a to što naši neuki majstori nikada nisu umeli da ušteluju karburatore to je druga priča. Alfa je izašla na loš glas onog trenutka kada su počeli da koriste ruski lim, početkom 80-ih, koji se raspadao posle par godina i sve dok nije na scenu stupila 164 sa pocinkovanom karoserijom. Onda je stvari u svoje ruke uzeo Fiat i napravio nekoliko krupih grešaka i to je to.
Znao sam da će ovo da se pretvori u Alfe vs ostali, ali nema potrebe. Alfa 6 je bila jako egzotičan auto i SFRJ nije bilo naročito interesantno tržište za taj auto pa zato nije ni bilo dobrih majstora. Bilo ih je tamo gde treba. Nećemo da ulazimo u dalju raspravu odakle koja izreka jer to nije tema a i bespredmetno je nekome nešto objašnjavati. Ko razume shvatiće. Ja sam oduvek govorio da Alfa nije za svakoga i ostajem pri tome. I da 164 je imala pocinkovanu karoseriju i nije imala problema sa truljenjem.methane.master napisao:Pa džabe taj auto, ako je najbliži učeni majstor 650km na zapad, u Trstu, zar ne?sErGiO napisao:Da ne idemo mnogo u off, ali to nema veze sa životom. Alfa je uvek imala jako dobre inženjere i proizvela mnoge legendarne motore a to što naši neuki majstori nikada nisu umeli da ušteluju karburatore to je druga priča. Alfa je izašla na loš glas onog trenutka kada su počeli da koriste ruski lim, početkom 80-ih, koji se raspadao posle par godina i sve dok nije na scenu stupila 164 sa pocinkovanom karoserijom. Onda je stvari u svoje ruke uzeo Fiat i napravio nekoliko krupih grešaka i to je to.OK, mogu i da se složim da je ovde bilo malo dobrih majstora za Alfe, ali ako su bile tako dobre i na drugim mestima bilo dobrih majstora otkuda izreke poput "making drivers into mechanics since 1910" i sl.
![]()
Nemoj me pogrešno razumeti, meni se jaaaako dopadaju te stare Alfe..... ali samo na slikama.