Majstori za izbegavanje

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Majstori za izbegavanje

Post od Ralee »

Mico hvala za info o tom japan shopu, ako mozes jos koji detalj i neki info. Pre izvesnog vremena sam pitao za civica da li ima dobar servis u bg niko nije znao. Uputili me na trio, i to je ok da zensko ne vozi auto, gde da ide svaki put za ns, ovako je ipak lakse ako nesto treba da je tu.
Korisnikov avatar
mića
Reactions:
Postovi: 2217
Pridružio se: 10 Apr 2013, 09:43
Garaža: Corolla
Lokacija: beograd

Re: Majstori za izbegavanje

Post od mića »

http://www.japanshop.rs/
a gde ti je honda, vidim i dalje alfu u dvoristu ;)
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Majstori za izbegavanje

Post od Ralee »

:doubleup: Honda i ja smo od skoro na drugoj adresi :) Alfu (ne)voze moji :)
Dovla_Dovla
Reactions:
Postovi: 7
Pridružio se: 08 Avg 2016, 18:52
Lokacija: BGD

Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procitajte

Post od Dovla_Dovla »

E ovako, unapred se izvinjavam zbog dugackog posta ali ovakva prica ne moze da se slozi u pet recenica!

Svi mi radimo sa ljudima na neki nacin i svi mi gresimo, normalno je. I robot zna da pogresi, a onda mozete misliti tek za coveka... Sve je to u redu medjutim, kada neko pokusava da napravi ovcu od Vas, onda je to druga stvar. Upali se "crvena lampica" koja signalizira da nesto ne valja i tada Vam proradi ego, neki vid odbrambenog mehanizma i sta sve ne.

Elem, vozim Megane III 2010. god. i "servis" Autoline (rec SERVIS je namerno pod navodnicima jer to vise ne smatram servisom) sam izabrao jer sam kod njih radio mali servis i bio sam manje-vise zadovoljan. Kazem manje-vise zbog toga sto sam par dana pre odlaska u servis nazvao i pitao da li treba da se najavim i koliko unapred. Momak sa kojim sam razgovarao preko telefona je rekao da me je stavio na spisak za zeljeni dan i zeljeno vreme, da bi, kada sam otisao u dogovoreni dan i vreme, gospodja komercijalista rekla da moje ime nije ni na kakvom spisku ali da sacekam jer postoji mogucnost da ce neko od majstora biti slobodan. Sve ukupno sam taj dan proveo mozda nesto vise od dva sata kod njih, umesto oko 50-ak minuta. Ali dobro, nisam negodovao i bio sam zahvalan da su me uopste primili. Racun su mi uredno dali sa svim onim delovima koje su mi zamenili.

Posle recimo dva meseca osetio sam problem sa lamelom. Otisao sam ponovo kod njih i ne spominjuci moje predpostavke, tipa klizi lamela itd., majstoru sam ispricao samo simptome koje sam primetio, a koji su mi kao laiku, bili cudni. Rekao sam mu da se u prvoj i drugoj brzini drasticno brze povecava broj obrtaja i da auto nekad zatrese na uzbrdici pri kretanju. Konstatovao je da lamela klizi, odnosno da bi trebao zapravo set kvacila da se menja. Kada sam ga pitao sta podrazumeva zamenu seta kvacila, rekao je KORPA, LAMELA i DRUK LAGER. Prihvatio sam to i prihvatio sam cenu za ruke, a onda me je uputio na koleginicu da sa njom vidim koliko koji brend seta kosta i na osnovu toga da napravim izbor. Izabrao sam LUK jer je bio najjftiniji. Za ceo set (po njihovoj prici set se sastojao iz tri gore pomenuta elementa) i ruke, trebao sam da olaksam novcanik za 20.000 din. Ostavio sam im kola uz dogovor da ce biti sutra dan posle podne gotov tako da mogu sa posla da ga pokupim.
Sutra da, u sred radnog vremena, gospodja komercijalista me zove telefonom da mi saopsti kako je moj drug lager procureo, tako joj je majstor rekao, i da me pita da li bih hteo i njegovu zamenu. Onako u cudu, pitao sam zar druk lager ne ulazi u set kvacila??? :o Kaze ona, ne. Set kvacila je korpa i lamela, a druk lager ide posebno! Usledilo je moje pitanje koje je bilo sasvim logicno: zbog cega mi je pre 24 sata receno da set kvacila ima tri elementa, a sada ima dva, bez druk lagera. Njen odgovor je bio ne, ne, on ne ide u set kvacila i ukoliko zelim njegovu zamenu, treba da doplatim 5000 dinara vise! What?!!! U tom trenutku sam shvatio da je dalja rasprava gubljenje vremena jer bi ubedjivanje preko telefona trejalo vecno. Rekao sam im da stave nov lager znajuci da im to nece tek tako proci... E onda mi saopstava da ukoliko zelim mogu da mi zamene i ulje u menjacu jer je dosta crno, kao i to da je 1 litar tog ulja oko 800 din, a za moj menjac je potrebno 2 litra. (Racunam u sebi 5000 za druk lager i oko 1600 za ulje, znaci jos skoro 7000 hiljada na onih 20.000 koje su mi juce dan rekli) Pita ona da li hocu novo ulje ili da mi vrate staro? Rekao sam sipajte novo. Daj Boze da su sipali zaista novo! Moram da napomenem da je momenat njenog zvanja bio onda kada mi je auto vec bio rasturen. Takoreci, doveli su me pred svrsen cin! Jedva sam cekao kraj radnog vremena da odem kod njih i da ih licno pitam zbog cega su lagali! Otisao sam tamo i na sve nacine su pokusali da me ubede da su mi rekli sta je set kvacila! Pa nisam izgoreo po glavi! Tacno znam sta su mi rekli! Ne moram da budem mehanicar da bih zapamtio razgovor i procenio da li mi cena odgovara ili ne i za sta...
Dok sam se raspravljao sa majstorom, njegov komentar je bio kako nije mogao da zna, dok nije rasturio auto, da je lager procureo i da je trebala njegova zamena! Pa niko ne kaze da je trebao u karte da gleda i da gata bez rasturanja kola!!! Ja se nisam bunio zato mi je lager procureo i zato sto je trebao da se menja, nego sam se bunio zato sto mi nisu dali tacan i konkretan odgovor na moje konkretno pitanje. Danas je set kvacila korpa, lamela i lager, a sutra samo korpa i lamela. A onda je momak jos prokomentarisao kako je NORMALNO da nekad troskovi budu visi od onih dogovorenih jer se to desava, i kako bi u ovlascenom servisu otklonili svaki kvar koji vide bez obaveze da me obaveste o povecanju troskova! I to ne samo kod nas nego bilo gde u svetu! Ma nemoj! E bas bih voleo da vidim koji ovlasceni servis tako posluje!!! Prvo, Autoline koliko znam nije ovlasceni servis, a drugo, ovakve prevarante ne mozes ni u svetu da nadjes. Interesantno je kako su skoro ceo sat pokusavali raznoraznim metodama razgovora da me zbune, smeksaju i nateraju da platim skoro 60 evra vise. Kako nisam pao na prevarantsku foru, dobili su 20.800 dinara (800 dinara vise zbog onog ulja) i rekao sam im da hocu racun na taj iznos, a ne na 24.900 din kako je komercijalista prvobitno bila napravila racun uracunavajuci mi i neke silne "popuste" koje, kako je rekla, nije bas smela da mi daje. Nista to mene nije zanimalo! Recena mi je jedna cena pre pocetka rada i toliko su novca i dobili.
Ostalo je da storniraju racun na visi iznos (24900 din), koji sam ja uzeo, i da mi naprave novi, na nizi iznos (20800 din), medjutim to nije moglo isti dan iz ne znam ni ja kog razloga, pa sam trazio da mi racun posalju postom jer nisam vise hteo da dolazim. Sutra dan sam zvao servis i gospodja se javila i zamolio sam je da ne zaboravi da mi posalje racun i usput da pozdravi majstora i da mu kaze da mi je prilikom rada upropastio menjac jer je poceo da glavi pri saltanju iz prve u drugu, iz druge u trecu i obrnuto. Nije stalno i cesto ali je glavio, sto nije normalno, zar ne? Majstor me zove posle sat vremena da ON cuje od mene sta sam ja to koleginici rekao. E pa cuo je! Sve! Rasprava je trajala sat i po. Niko nikog nije uvredio ali u jednom trenutku mi je gospodin rekao kako ja imam ukraden deo u kolima jer nije placen! E tu sam definitivno pukao i rekao da to vise slucajno nije rekao jer u svom zivotu nisam ni zvaku ukrao! Pripretio sam im inspekcijom i tuzbom i onda je malo promenio ton pa je pitao da li zelim da dodjem neki dan i da on sam pogleda menjac i otkloni kvar besplatno. Rekao sam mozda cu doci i javicu se ali mislim da nema potrebe. Svako dalje odlazenje tamo ce biti cist gubitak vremena i novca!

Set kvacila sam radio negde u maju i ovih dana sam shvatio da mi je iscurelo ulje iz kvacila. Da li je ovo krivica majstora iz Autoline-a ili je zbog nekvalitetnog i jeftinog dela, ne znam. Znam samo da od sada NIKAD VISE ne idem u neovlascene servise. Ova greska ce me skupo kostati. Bolje da sam odmah otisao u ovlasceni servis i dao 50.000 din i zavrsio pricu! Ne bih bar zivce trosio.

Eto tako! Autoline obavezno preskocite jer posluju neozbiljno i na prevarantski nacin! Ako neko nije mehanicar i ne zna da zameni set kvacila, ne znaci da je ovca i krava muzara, i da je uz sve to veverica kojoj je ispao cokolino i sad se vise ne seca sta su joj rekli pre samo 24h!
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od dag81 »

A jesi li ti proverio u prodavnici koliko je set kvacila i ide li sa druk lagerom?
Cesto nije u kompletu i nije ovavezan da se menja pri zameni seta. Kod nekih auta koata i 15 20.000din samo druk lager.

Cena od 200e za kvacilo sa drukom rekao bih da je skroz korektna. Ruke su samo 50-60e.

Ali ono sto zapinje pri promeni brzina, to je vec greska servisa tj majstoram

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3112
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od havijer »

Ništa se ti nisi specijalno opekao. I u ovlašćenom servisu može to da se desi. Uvek moraš biti oprezan, najbolje sve napismeno dogovoriti.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Markoni »

Obicno ne ide druk u setu. Moguce da je majstor permutovao kada ti je nabrajao prvi put. Odnosno da ti je rekao da se to menja, a nije ti naglasio da druk nije u setu.
U principu sam dosta kupovao a Auto Line-u, uvek sam bio zadovoljan. Upoznao sam i gazdu koji je vise nego korektan lik. Verujem da ako zatrazis njega i objasnis neprijatnost koju si doziveo da ce ti izaci u susrer i resiti sve sto treba.
Svakako ne mislim da je Auto Line za izbegavanje. Ovo je vise bio nesporazum nego neka prevara.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Velja »

Jel' ti Megan Generation?
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Era »

Ako se radi o Meganu benzincu, on ima gadan problem sa kvačilima i ne procuri druk ležaj nego nekakva hidraulika kvačila. Znam samo da neki majstori to novo nisu umeli montirati. Ako su ti napravili zadaovoljavajuće to problematično kvačilo za 30 000, ne znam čemu se buniš
Korisnikov avatar
Flesh
Reactions:
Postovi: 74
Pridružio se: 12 Okt 2012, 23:48
Garaža: Audi A4 B.9.5 163KS hibrid

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Flesh »

Ni kod Sachs-a druk nije u kompletu vec se kupuje posebno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dovla_Dovla
Reactions:
Postovi: 7
Pridružio se: 08 Avg 2016, 18:52
Lokacija: BGD

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Dovla_Dovla »

Ja sada znam da druk lezaj nije u kompletu ali tada, kada sam sa jos manje predznanja, otisao u servis i pitao, rekli su mi jednu pricu, a sutra me je sacekalo neprijatno iznenadjenje. Sve ovo ne bi bio problem da su mi lepo, odmah rekli, to kosta toliko, ovo toliko. Cak i da su me isti dan, kada su mi saopstili cenu, nazvali kasnije i rekli da je doslo do greske u kalkulaciji, mozda bih i prihvatio ili bih u krajnjem slucaju odustao i dosao po jos uvek nerasturen auto. Ali saopstavanje druge cene kad je auto rasturen i kada vise nemam izbora i ne mogu da odustanem, nema smisla!

Ako je gazda momak koji se zove Bojan, onda sam se sa njim raspravljao kada mi je rekao da sam deo ukrao. Nemam komentara vise. Ako mislis da je gazda ok lik, nemam nista protiv toga, to je tvoje subjektivno misljenje. Ali posto dva dana nisam mogao da dodjem k sebi od nervoze, i jednu noc nisam normalno spavao, i samo ja znam kako mi je, ne mogu da kazem nista lepo za nihovu "poslovnost". Ja kada bih tako radio sa svojim klijentima, mislim da bi odavno dosao neko drugi na moje radno mesto.

Inace, znam da postoje i toliko skupi delovi. Sad znam posto sutra idem u ovlasceni servis... Videcemo sta ce biti. Ne znam da li je Megan toliko strasan da ne moze niko da ga popravi kako valja, ili su nekvalitetni delovi problem, ili su nekvalitetni i priuceni majstori problem...
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Era »

Pa jesu li tebi popravili auto ili ne? U tom Autoline servisu?
Korisnikov avatar
Ikac
Reactions:
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Ikac »

Meni se čini da je ovde klasičan nesporazum nastao. Majstor iz servisa je rekao da se menja korpa, lamela i druk lager u kompletu, a onda je kolegnica, koja se verovatno slabije razume u materiju, rekla cenu za set kvačila tj. samo za korpu i lamelu, verovatno misleći da je to to. U svakom slučaju bez veze situacija.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od ljubitelj »

Ja ovde vidim da nisi u pravu sa zakljuckom koji si stvorio sebi u glavi, a prema opisu koji si dao.
Nema potrebe za jakim tonom, kvar je dobro poznat, desava se, i cena je u okviru ocekivane.

Prvo, tehnicki deo. Druk lager ili potisni lezaj nema ulje, nije u ulju, niti ima niti moze bilo sta da procuri.
Netacno je to sto si napisao, tj nemoguce.
Drugo, kvacilo se po pravilu kod novijih auta menja u kompletu a to znaci sva 3 dela koja cine taj sklop i to su ti ispravno rekli u servisu u startu.
Kvacilo se ne prodaje kao komplet, kao jedan deo nego kao 3 zasebna dela sa 3 broja reze dela pa se tako kao zasebni i kupuju po potrebi.
I tu je negde kod tebe pogresna pretpostavka, ako su ti rekli cenu za LUK komplet verovatno su i naveli oznake modela, i originalnog broja za sva 3 rezervnog dela.

Dalje, servis cini uslugu tebi ako ne menja druk lager napamet, vec samo nakon provere ako je zaista potreban. Ima auta gde se druk lager i korpa ne menjaju svaki put, vec samo lamela.

Ono sto je mozda u tvom slucaju procurelo je pomocni cilindar servo mehanizma kvacila, ili popularniije hidraulika koja menja sajlu za pokretanje viljuske.

To se isto menja po potrebi, nije obavezno uz kvacilo.

Dalje, tacno je da u svetu koji je uredjen, tvoje vozilo ne moze napustiti servis u neispravnom tehnicki stanju. Ti se uopste ne pitas da li hoces ili neces da popravis auto, obavezuje te zakon. Ili ako neces, auto ostaje parkiran a ti placas za svaki dan stajanja lezarinu servisu.
Nemas para za popravku, auto se otpisuje, skidaju se tablice i odjavljuje iz registra vozila.

Tako da tacno su te obavestili, to se odnosi i na nezvanicne servise. Potpis ovlascenog lica servisa je pred zakonom garancija da je vozilo tehicki ispravno za saobracaja, ima istu vaznost kao potpis na tehickom pregledu. U slucaju da vozilo izadje iz servisa neispravno i dogodi se nesreca gde ucestvuje to vozilo, lice iz servisa moze krivicno odgovarati za svoj potpis. Zato niko i nece da pusti da odvezes neispravan auto uz njegov potpis odnosno pecat servisa na racunu.

Naravno, ovo je Srbija i gleda se kroz prste jer inace bi pola automobila vec bilo iskljuceno a skoro svi servisi pozatvarani da se striktno primenjuje ovo jasno pravilo.

I poslednje sa moje strane, ako je deo ugradjen, ako si dobio racun zvancino urucen a nisi platio tada je tacno da to nije tvoj deo, nisi ti vlasnik (sve dok ne platis) i formalno jeste kradja ako odbijes da platis.

Tvoje je pravo da platis pa ako nisi zadovoljan da pokrenes postupak bilo prijavom inspekciji bilo sudski da zastitis prava za koja ti mislis da nisi ostvario jer su ti uskracena.

Ne postoji varijanta da ti uzmes auto sa ugradjenim delom a odbijes racun jer ti se ne svidja.

Moze da ne bude tebi ugodno, ali je tvoja obaveza jasna.

Kao i obicno, tacnost i preciznost ugovaranja posla sa obe strane je bitna pretpostavka da svi budu zadovoljni.

Ovde je to izostalo, ti se nisi sam informisao o tome kako se sta zove i koji je obim zamene delova u toj popravci, oni nisu tebe dovoljno jasno informisali o cemu se radi pa je svako mislio razlicito.
Ti da dobijes komplet od 3 dela po ceni jednog zbirnog dela a oni delove prodaju svaki zasebno kao sto i inace ide u bilo kojoj prodavnici.

Ta zamena ulja u menjacu nema veze sa uljem u hidraulickom radnom i pomocnom cilindru niti sa kvacilom, a sasvim je moguce da je bila potrebna i inace nevezano za ovu popravku.

Ipak, dobar je obicaj da su te upozorili pre servisa sta sve moze da bude neispravno, i da su ti pismeno dali ponudu tj naveli cenu delova. Tada bi bez mogucnosti zablude bio u prilici da procitas koje delove obuhvata popravka.

Opet, cena koju si naveo je korektna, u ovlascenom servisu (u Evropi) cena bi se kretala i do 1,500 evra za opisanu popravku. Kvar kvacila spada po ceni u remont velikog obima, obicno se na zapadu kada nastane potreba takav auto prodaje jer se ne isplati popravka.


Kod nas je naravno druga stvar, pa se cak kvacilo smatra potrosnim delom jer je jako ucestali kvar na uvezenim polovnim vozilima. Radni vek kvacila je obicno koliko i radni vek motora, tj nije predvidjena zamena u servisnoj knjizici kao deo odrzavanaj vozila.

Probaj da utvrdis da li je zamenjeno to za sta se trazi novac, i ako jeste uradjeno fer je da platis. Iako si ti iznenadjen da je cena povecana, zaista jeste redosled da se prvo zapocne popravka pa onda tacno utvrdi obim kvara. Moze i bez toga, ali da platis komplet ruke za demontazu pa montazu samo sam siguran da ti to ne bi prihvatio kao trosak za dijagnosticiranje.

Nema tu nekog velikog izbora, zamena kvacila je medju skupljim popravkama, ima puno radnih sati, i posledicno mora da kosta. Sreca je da se obicno radi jednom, tj sada si uradio i to je to do kraja koriscenja auta.

Ne znam servis, ne branim servis, ne znam nista drugo osim onog sto sam procitao. Dobronamerno sam opisao gde bi mogao biti nesporazume i sta se pogresno pretpostavlja sa obe strane.
Po meni, greska je na tvojoj strani potekla a nastavila se sa njihove strane sto ti nisu dobro objasnili rizike i obim potrebne popravke takve vrste kvara.

Inace, kod nekih vozila uz kvacilo sleduje i zamena zamajca kao pravilo, tako da kosta jos koju stotinu evra dodatno samo za delove.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit

Post od Markoni »

Nije to vlasnik. Vlasniku je kancelarija u Severnom Bulevaru, u prodavnici auto delova.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Odgovori