Lakše je sa većom kubikažom sniziti temperaturu sagorevanja u cilindru, čime se direktno smanjuje emisija NOx. Podrazumeva naravno zadržavanje istog broja cilindara ili čak smanjivanje.Ivan napisao:Mercedes e klasa koristi motore priblizno 2l zapremine otkako je nastala, jos cak od svojih korena iz 1950ih tako da to nije ama bas nikakva sustinska promena sto odjednom imaju 150kubika manje, evo alfa je povecala svoj bazni dizel na 2.2 tako da meni i dalje nije jasno sta pokusavas da kazes i dokazes.
Emisije CO2 i NOx
Re: Emisije CO2 i NOx
Re: Emisije CO2 i NOx
Ne vredi sa ljubiteljem smisleno pricati, kada on prica van svakog razuma, apsolutno ignorisuci sustinu onoga sto sagovornik prica, kao i 90% onoga sto sagovornik kaze.
Kako mu dokazes 20 izmisljotina koje je lupio napamet, on se samo presalta na druge dezinformacije, pa kada mu i to dokazes, on opet izvrti kako on u stvari nije to ni rekao, vec je jasno pricao o necemu drugom, a onda kada opet dokazes da izmislja neke cinjenice, on totalno iskulira sve to i krene o jednoj stvari kojom pokusa da skrene paznju sa ostalih 10 tema za koje si mu dokazao da nemaju veze sa zivotom, kojima je svaki put skretao paznju od pocetne sustine koju je lupio, a sve to zamota u bespotrebnih 60 miliona recenica, znajuci da ce svako kad, tad da odustane...
Deluje jako informisano, ali o svakoj temi barata poluinformacijama koje dopuni svojom logickom dedukcijom, koja mu ocigledno nije jaca strana, pa onda te tako sklopljene infofantazije iznosi kao udzbenicke cinjenice, cak i kada se kose sa zdravim razumom.
Kako mu dokazes 20 izmisljotina koje je lupio napamet, on se samo presalta na druge dezinformacije, pa kada mu i to dokazes, on opet izvrti kako on u stvari nije to ni rekao, vec je jasno pricao o necemu drugom, a onda kada opet dokazes da izmislja neke cinjenice, on totalno iskulira sve to i krene o jednoj stvari kojom pokusa da skrene paznju sa ostalih 10 tema za koje si mu dokazao da nemaju veze sa zivotom, kojima je svaki put skretao paznju od pocetne sustine koju je lupio, a sve to zamota u bespotrebnih 60 miliona recenica, znajuci da ce svako kad, tad da odustane...
Deluje jako informisano, ali o svakoj temi barata poluinformacijama koje dopuni svojom logickom dedukcijom, koja mu ocigledno nije jaca strana, pa onda te tako sklopljene infofantazije iznosi kao udzbenicke cinjenice, cak i kada se kose sa zdravim razumom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Emisije CO2 i NOx
Milos napisao:Ljubitelj je bio u pravu.
Re: Emisije CO2 i NOx
Samo što je iznad sve napisao tačno.
Sitnica.
Tapatalk
Sitnica.

Tapatalk
Re: Emisije CO2 i NOx
Eto, klasican primer onoga sto se desi, udje u temu, procita po pola od poslednjih 5 postova i onda izvede zakljucak o celoj temi, a ne zna ni o cemu se radi, niti da se uopste ne prica o tome za sta je rekao da je ljubitelj u pravu.
A za ovo sto je on poslednje napisao, niko nije ni tvrdio suprotno, iako je on to napisao kao da nekoga ispravlja, iznoseci opste poznate cinjenice kao neku specijalnu mudrost.
A za ovo sto je on poslednje napisao, niko nije ni tvrdio suprotno, iako je on to napisao kao da nekoga ispravlja, iznoseci opste poznate cinjenice kao neku specijalnu mudrost.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Emisije CO2 i NOx
@Heroj
Dobro si primetio. Komentar "padobranca".
To je samo prenet citat tvog drugara na drugu temu, koji je on tako prokomentarisao.
Žulja vas samo kad vas načepe, a inače se nasladjujete čitajući tudja prepucavanja.
Umesto da se nečije "tvrdnje i teorije" ne potkrepljene činjenicama iz ozvaničenih izvora saseku od više članova ili moderatora, dopuštate "sveznajućim" čitačima interneta, 5 minuta internet slave.
Ovako, sve se svodi na ono legendarno Borino, iz "Balkan ekspresa": Vi ste muzičari? Jesmo. U stvari nismo.
Dobro si primetio. Komentar "padobranca".
To je samo prenet citat tvog drugara na drugu temu, koji je on tako prokomentarisao.
Žulja vas samo kad vas načepe, a inače se nasladjujete čitajući tudja prepucavanja.
Umesto da se nečije "tvrdnje i teorije" ne potkrepljene činjenicama iz ozvaničenih izvora saseku od više članova ili moderatora, dopuštate "sveznajućim" čitačima interneta, 5 minuta internet slave.
Ovako, sve se svodi na ono legendarno Borino, iz "Balkan ekspresa": Vi ste muzičari? Jesmo. U stvari nismo.
Poslednja izmena od aviator u 08 Avg 2016, 20:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Emisije CO2 i NOx
Xepoj87 napisao:Eto, klasican primer onoga sto se desi, udje u temu, procita po pola od poslednjih 5 postova i onda izvede zakljucak o celoj temi, a ne zna ni o cemu se radi, niti da se uopste ne prica o tome za sta je rekao da je ljubitelj u pravu.
A za ovo sto je on poslednje napisao, niko nije ni tvrdio suprotno, iako je on to napisao kao da nekoga ispravlja, iznoseci opste poznate cinjenice kao neku specijalnu mudrost.
Pa to je standardna ljibiteljeva strategija koju veliki deo clanova jos nije provalio. Najbolje je to kad krene da objasnjava preko cele strane nesto sto je ocigledno i sto niko niti je pominjao niti sporio, samo da zamaskira trag svog besmislenog piskaranja.
Glavni dezinformator na forumu bez dileme.
Re: Emisije CO2 i NOx
Bla, bla, bla..toliko reci a nista konkretno o cinjenicama u dokumentu Delfija. Po obicaju kada se nadjes u situaciji da ne mozes da objasnih svoje tvrdnje krenes u neke svoje price cija je tema necija licnost.Nista nisi dokazao, naprotiv pokazao si koliko napamet lupas neke svoje zakljucke koji nemaju dodira sa zivotom.Xepoj87 napisao:Ne vredi sa ljubiteljem smisleno pricati, kada on prica van svakog razuma, apsolutno ignorisuci sustinu onoga sto sagovornik prica, kao i 90% onoga sto sagovornik kaze.
Kako mu dokazes 20 izmisljotina koje je lupio napamet, on se samo presalta na druge dezinformacije, pa kada mu i to dokazes, on opet izvrti kako on u stvari nije to ni rekao, vec je jasno pricao o necemu drugom, a onda kada opet dokazes da izmislja neke cinjenice, on totalno iskulira sve to i krene o jednoj stvari kojom pokusa da skrene paznju sa ostalih 10 tema za koje si mu dokazao da nemaju veze sa zivotom, kojima je svaki put skretao paznju od pocetne sustine koju je lupio, a sve to zamota u bespotrebnih 60 miliona recenica, znajuci da ce svako kad, tad da odustane...
Deluje jako informisano, ali o svakoj temi barata poluinformacijama koje dopuni svojom logickom dedukcijom, koja mu ocigledno nije jaca strana, pa onda te tako sklopljene infofantazije iznosi kao udzbenicke cinjenice, cak i kada se kose sa zdravim razumom.
Pre neki dan si osporavao vaznost ekoloskih ogranicenja, onda si trazio dokument, pa i to ti nije dovoljno da se zuastavis u agresiji. Nista nije izmisljeno, i jeste jasno samo si ti tek sada spoznao da se nista ne desava slucajno. I nije vezano za fiktivni premijum kako ti sebe ubedio.
Imas dokument Delfija koji se ne bavi niti brendovima, niti kostanjem automobila, niti izmisljenim premijumima, cisto tehnicki dokument sa jasnim podacima.
Ti ne razumes da Mercedes radi SUS motore kao i svi drugi na svetu i da se ni po cemu ne razlikuje po efektima sagorevanja, zagadjenja. I da za njega vaze identicni zakonski uslovi kao i za druge.
Koristi i gle cuda Reno motor kao svoj, a nije premijum koji tebe toliko zulja kao pojam.
Imas datu vrlo prostu matematicku formulu koja vazi i za Mercedes, uzmi bilo koje vozilo, njegovu masu u voznom stanju i mozes izracunati za svaku sledece godinu koliko se uklapa u limiti dozvoljenog emitovanja CO2. Trazio si dokaz, imas dokument, imas zakon EU koji sam ti naveo, direktivu pod rednim brojem pa izvoli sa analizom. I dinamiku kako ce se menjati pravni okvir za novoregistrovane automobile.
Kao sto sam i ocekivao, sto se kaze ti si preucen znanjem, od iznenadjenja otkuda bas 120g CO2 se pominje dosao si do zakljucka kako je jeftinije praviti nove cistije motore sa novim tehnologijama preciscavanja sto premijumi ne rade a sve u par dana.
Sto se ne slaze tvoja logika sa cinjenicama tim gore po cinjenice. Sada je stradao dokument Delfija.
Re: Emisije CO2 i NOx
Priča sa BMW-om i Teslom me je podsetila zašto se 330e uopšte nudi u SAD. Corporate Average Fuel Economy ili kraće CAFE je akt kojim se proizvođači automobila usmeravaju ka što nižoj potrošnji goriva na nivou cele grupacije. Najočigledniji primer je Fiat-Chrysler u čijem programu se nalazi dosta terenaca, a da bi se udovoljilo propisima uvode se modeli kao što je Fiat 500e.
Više na https://en.wikipedia.org/wiki/Corporate ... el_Economy
Više na https://en.wikipedia.org/wiki/Corporate ... el_Economy
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Emisije CO2 i NOx
Poslednji put cu da odgovorim na post, da ne ispadne da sam ja retardiran i da pored 18k postova na autoforumu, nisam primetio da se ide ka downsizingu uzled jacih ekoloskih normi u autoindustriji, nesto sto ja mislim da zna svako ko je prosao pored 3 automagazina u prodavnici, a ti imas potrebu da objasnjavas kao neko zajebano znanje na autoforumu...ljubitelj napisao:Bla, bla, bla..toliko reci a nista konkretno o cinjenicama u dokumentu Delfija. Po obicaju kada se nadjes u situaciji da ne mozes da objasnih svoje tvrdnje krenes u neke svoje price cija je tema necija licnost.Nista nisi dokazao, naprotiv pokazao si koliko napamet lupas neke svoje zakljucke koji nemaju dodira sa zivotom.Xepoj87 napisao:Ne vredi sa ljubiteljem smisleno pricati, kada on prica van svakog razuma, apsolutno ignorisuci sustinu onoga sto sagovornik prica, kao i 90% onoga sto sagovornik kaze.
Kako mu dokazes 20 izmisljotina koje je lupio napamet, on se samo presalta na druge dezinformacije, pa kada mu i to dokazes, on opet izvrti kako on u stvari nije to ni rekao, vec je jasno pricao o necemu drugom, a onda kada opet dokazes da izmislja neke cinjenice, on totalno iskulira sve to i krene o jednoj stvari kojom pokusa da skrene paznju sa ostalih 10 tema za koje si mu dokazao da nemaju veze sa zivotom, kojima je svaki put skretao paznju od pocetne sustine koju je lupio, a sve to zamota u bespotrebnih 60 miliona recenica, znajuci da ce svako kad, tad da odustane...
Deluje jako informisano, ali o svakoj temi barata poluinformacijama koje dopuni svojom logickom dedukcijom, koja mu ocigledno nije jaca strana, pa onda te tako sklopljene infofantazije iznosi kao udzbenicke cinjenice, cak i kada se kose sa zdravim razumom.
Pre neki dan si osporavao vaznost ekoloskih ogranicenja, onda si trazio dokument, pa i to ti nije dovoljno da se zuastavis u agresiji. Nista nije izmisljeno, i jeste jasno samo si ti tek sada spoznao da se nista ne desava slucajno. I nije vezano za fiktivni premijum kako ti sebe ubedio.
Imas dokument Delfija koji se ne bavi niti brendovima, niti kostanjem automobila, niti izmisljenim premijumima, cisto tehnicki dokument sa jasnim podacima.
Ti ne razumes da Mercedes radi SUS motore kao i svi drugi na svetu i da se ni po cemu ne razlikuje po efektima sagorevanja, zagadjenja. I da za njega vaze identicni zakonski uslovi kao i za druge.
Koristi i gle cuda Reno motor kao svoj, a nije premijum koji tebe toliko zulja kao pojam.
Imas datu vrlo prostu matematicku formulu koja vazi i za Mercedes, uzmi bilo koje vozilo, njegovu masu u voznom stanju i mozes izracunati za svaku sledece godinu koliko se uklapa u limiti dozvoljenog emitovanja CO2. Trazio si dokaz, imas dokument, imas zakon EU koji sam ti naveo, direktivu pod rednim brojem pa izvoli sa analizom. I dinamiku kako ce se menjati pravni okvir za novoregistrovane automobile.
Kao sto sam i ocekivao, sto se kaze ti si preucen znanjem, od iznenadjenja otkuda bas 120g CO2 se pominje dosao si do zakljucka kako je jeftinije praviti nove cistije motore sa novim tehnologijama preciscavanja sto premijumi ne rade a sve u par dana.
Sto se ne slaze tvoja logika sa cinjenicama tim gore po cinjenice. Sada je stradao dokument Delfija.
Dakle, tema je pocela tako sto si ti rekao da se Volvo ne steka u razvoju ubacivanjem samo 2 2.0 motora(od kojih ni jedan ne ispunjava nove norme koje ce da pocnu od 2019.), nego da su pioniri u downsizingu i da ce ostali, Mercedes, Bmw i Audi da krenu njihovim stopama, jer se Volvo prvi prilagodio novom zakonu.
Prvo, nemaju oni sta tu da krenu, to sto si ti totalno neinformisan(recimo da i Mercedes i Audi imaju 2.2 i 2.0 motore u F segmentu vec godinama, pa navodis kao bitno sto Bmw uvodi 2.0 u 7 seriju), ne znaci da drugi proizvodjaci vec godinama ne downsizing-uju svoje motore i proizvode hibride.
Onda si rekao da ce novi zakon od 2019. godine onemoguciti proizvodnju V6 i V8 motora, od kojih ni jedan nema 120g co2, limit koji ce svi motori morati da ispunjavaju, sto jednostavno nije tacno.
Nove norme, kako euro 7, tako i sadasnji i buduci Kalifornijski LEV 3 i 4 sam ja odmah nasao na netu i video da nema veze sa tim sto ti pricas, nego sam se pravio blesav, pustio da ti okacis tvoj izvor, da svi vide koliko lupetas.
Onda si navodio neke Volvo podatke koji su netacni, pa sam te i za to ispravio.
Naravno, svaki novi post ti potpuno zanemari ono za sta si ispravljen i o cemu se pricalo, te se koncentrise na neku novu pricu.
E onda, kao slag na tortu upadne Nidza i kaze kako nista gore nije pogresno napisano, verovatno preletuci jedan jedini ljubiteljev post u kome on iznosi ocigledne cinjenice, koje i pticice na grani znaju vec 10 godina, da se radi na downsizingu usled poostrenja ekonomskih normi, sto niko nigde nije ni osporavao, to jest, nije se o tome ni pricalo, pa niko nije ni mogao da dodje u priliku da ospori.
@Aviator
Ne znam koji to moj drugar i gde je upao kao padobranac, te ne vidim ni kako taj citat ima veze sa mnom?
Ne vidim gde si ti primetio da se ja nasladjujem tudjim prepucavanjima, a i ko smo to mi, jel mi to persiras?
Ako se neko trudi da uvek svoje tvrdnje potkrepi cinjenicama, da ne prica napamet i da prizna kada pogresi, to sam ja, pa ni taj deo ne vidim kakve veze sa mnom ima?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Emisije CO2 i NOx
Zasto se ja citiram u temi u kojoj nisam ucestvovao,a citat je iz teme o Mercedesu C klase i o kameri koju ima i30.
I da , i dalje stojim iza toga da je ljubitelj bio apsolutno u pravu za sve sto ti je napisao aviatoru.
I da , i dalje stojim iza toga da je ljubitelj bio apsolutno u pravu za sve sto ti je napisao aviatoru.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Emisije CO2 i NOx
Milos "stručnjak" za ventilisane fasade? Ha, ha, ha.
Re: Emisije CO2 i NOx
Vise se odnosio na deo gde je rekao da si bezobrazan,postavljanje parnih fasada stvarno ne znam.
Ziv bio aviatoru.
Ziv bio aviatoru.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Emisije CO2 i NOx
Naterali ih krvniciGeza napisao:Priča sa BMW-om i Teslom me je podsetila zašto se 330e uopšte nudi u SAD. Corporate Average Fuel Economy ili kraće CAFE je akt kojim se proizvođači automobila usmeravaju ka što nižoj potrošnji goriva na nivou cele grupacije. Najočigledniji primer je Fiat-Chrysler u čijem programu se nalazi dosta terenaca, a da bi se udovoljilo propisima uvode se modeli kao što je Fiat 500e.
Više na https://en.wikipedia.org/wiki/Corporate ... el_Economy

Fiat Chrysler CEO: Please don't buy Fiat 500e electric car
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...