Era napisao:I ja tvrdim da se Wintera može voziti leti. Posle par milimetara pojedene šare to više nije zimska guma, nego pre letnja. Znači, može da služi napred 10 000km kao zimulja zimi, i onda nastaviš - dokrajčiš je leti. Ko zna, i ko je pratio, promeni se i oblik i dizajn šare posle navedenog.
Sta sve covek nece procitati ovde zlo i naopako..verovatno i letnja guma zimi postane zimska
Kad bi bar malo pogledao, video bi da je guma uplastičena, što pomenu neko.
Znači, nije meka, jel da. A nije ni matora. Šara odgovara. I šta je sad to toliko opasno za vožnju po lokalu, za prostija auta??
Pričam, jer pola Srbije trenutno vozi ovakve gume. I ovo sam čuo od moga vulkanizera
Druže, pogledaj par testova kako se ponaša letnja, a kako zimska u letnjim uslovima ili na kiši, pa će ti mozda biti jasnije.. A mozda i ne. To što pola Srbije vozi tako ne znači da smo pametniji od ostalih, već da u kućnom budžetu kola su neretko na poslednjem mestu, a budžet je prazan.
Ero, pričaš gluposti. Najbolje takve postove obrisati da neko ne pomisli da je to zaista tako.
Te gume sa slike su za smeće. Moje Dunlop 3D su u puno boljem stanju pa sam ih se odrekao za narednu zimu iako nemam pojma od kojih para ću kupiti gume. Zna se vrlo dobro do kad je guma za upotrebu. Posle može na otpad ili ako baš voliš da ih pocepaš, na stazu. Mada tu ne očekuj dobro vreme po krugu, ali eto, da se ne cepaju nove gume. Za saobraćaj takva guma nije, bila kola laka ili teška, brza ili spora, vozač mlad ili prekaljeni srpski Šumaher koji sitno secka u krivinama.
Eno pitaj Baxa kako je prošao sa Winterom na njegovom Puntu. Ta Wintera je sranje guma osim za sneg, a što naši ljudi voze svakako, druga je priča.
Tapatalk @ Desire 626
Poslednja izmena od trojanac u 13 Avg 2016, 06:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Era napisao:I šta je sad to toliko opasno za vožnju po lokalu, za prostija auta?? I ovo sam čuo od moga vulkanizera
Pozdravi vulkanizera kocioni trag na prvom mestu. Sto puta napisano da je zimska guma na temp.vecoj od +10 kao zvakaca guma i da je kocioni trag daleko duzi nego sa letnjom, tako da bas u lokalu je opasno to voziti. Na kraju to sto je za jedno leto pojedes kao za dve zime.
Pogledaj malo testove po yt, a i mirko alvirko je pravio neki test.
Era napisao:I šta je sad to toliko opasno za vožnju po lokalu, za prostija auta?? I ovo sam čuo od moga vulkanizera
Pozdravi vulkanizera kocioni trag na prvom mestu. Sto puta napisano da je zimska guma na temp.vecoj od +10 kao zvakaca guma i da je kocioni trag daleko duzi nego sa letnjom, tako da bas u lokalu je opasno to voziti. Na kraju to sto je za jedno leto pojedes kao za dve zime.
Pogledaj malo testove po yt, a i mirko alvirko je pravio neki test.
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
Hahaha Era je zabavan lik,svi nas dobro nasmeje. Mada moram se i sa tobom nesto ne sloziti. Zimska guma nije dobra samo do + 10c vec je najbolja od +7c i manje.Al moze zimska guma bez problema i do +18c bez ikakve stete po njoj ali svakako nije za leto kada je + 30c ili +40c i kada ja temp asfalta mozda i +60c. Ovo kazem jer na Balkanu (necu da pisem samo za SRB vec svugde gde smo) zime su dosta tople. Cesto se desi da par dana il nedelje i u januar ili februar temperatura ode do +18c.(pa i vise). Po ovoj logici da zimska guma na vise od +10c postaje ko zvakaca guma trebalo bi da se najmanje 10 puta po sezonu da se menjaju zimske-letne-zimske-...
U svakom slucaju zna se koja guma je dobra guma za koja godisna doba.