
Renault Clio IV
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
Pa odrzavanje je skuplje svakako kad treba 4 diska promeniti 

Brzine idu u H-a !!!




- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Renault Clio IV
Ako sam te dobro razumeo, Clio 4 ima doboše pozadi? Sramota.Markoni napisao:Nadam se da su ugradili diskove na zadnje tockove, i prednje malo povecali.
Edit: Sad vidim da nisu.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Clio IV
Hajde na slabijim motorima, ali 120ks koji ide nesto preko 9s do stotke i 200kmh trazi ozbiljnije kocnice, evo vikler me setio alfe mito, tamo i 1.3 90ks ima diskove 280/250 napred/nazad ako se dobro secam.
Re: Renault Clio IV
Zadnji diskovi na malim autima samo predstavljaju problem i glavobolju. Sve jedno, to je zanemarljvo u kočenju neopterećenog auta.
Ne bi reno napravio auto sa slabim kočnicama.
Ne bi reno napravio auto sa slabim kočnicama.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Clio IV
Kakav problem i kakvu glavobolju?
Ocigledno je napravio auto sa slabim kocnicama, razlika u kocnicama se poznaje pre svega u izdrzljivosti, ako se vozi ostrije ili pun auto pa se duze koci na nekim nizbrdicama sigurno ce ti mali dobosi daleko pre popustiti od nekih krstenih kocnica.
Ovaj strah od diskova mi je smesniji od straha od plivajuceg zamajca i primaje
Послато са GT-N7100
Ocigledno je napravio auto sa slabim kocnicama, razlika u kocnicama se poznaje pre svega u izdrzljivosti, ako se vozi ostrije ili pun auto pa se duze koci na nekim nizbrdicama sigurno ce ti mali dobosi daleko pre popustiti od nekih krstenih kocnica.
Ovaj strah od diskova mi je smesniji od straha od plivajuceg zamajca i primaje

Послато са GT-N7100
Re: Renault Clio IV
Hahha, da znas. Ne znam sta je sa ljudima.
Kao da su diskovi uvedeni u autoindustriju pre 4 godine.
Inace je na GT-u taj disk napred kao na toj MiTo pozadi. Presmesno izgleda.
Tapatalk Post

Inace je na GT-u taj disk napred kao na toj MiTo pozadi. Presmesno izgleda.
Tapatalk Post
Re: Renault Clio IV
Pošto sam vozio testnog Klija 4 0,9 tce, da kažem u nekim ekstremnijim uslovima vožnje za kočnice (spust sa Zlatibora do Užica), sa 4 osobe, i više kočenja od 100 do 50 recimo, baš sam pipao doboš posle vožnje i mogu reći da uspem da održim prst na njemu. A kočnice su bile odlične, sigurne i iste posle tih kočenja.
Zadnji diskovi na malim kolima znaju da tako da dubinski korodiraju da se sve mora baciti već posle 2-3 godine, jer to ustvari i ne koči, a stalno je zaprskano vodom, soli i sl. Posebno kod vozila koja se ne voze stalno.
Paliti se na zadnje diskove, zna biti skupo i estetski lepše. I ništa više kod auta kao klio.
Zadnji diskovi na malim kolima znaju da tako da dubinski korodiraju da se sve mora baciti već posle 2-3 godine, jer to ustvari i ne koči, a stalno je zaprskano vodom, soli i sl. Posebno kod vozila koja se ne voze stalno.
Paliti se na zadnje diskove, zna biti skupo i estetski lepše. I ništa više kod auta kao klio.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Renault Clio IV
Ja sam na 206 imao diskove pozadi i za 12 godina im bas nista nije falilo, a mogu jos 100k km da izguraju. Sa druge strane, na Suzukiju koji ima dobose na 60k km, kada sam imao sranje sa ABS-om, iz dobosa je izbaceno tri tone prasine - opiljaka od pakni, a posle 10k km promenjene su i pakne posto leva i desna strana nisu jednako hvatale. Dobosi - hvala lepo. Videh DS3 sa dobosima pozadi. I to je sramota, ako hoce da se distanciraju od najjeftinijeg Citroena.
Re: Renault Clio IV
Eto, ja sam baš gledao ovog Klija zato što ima doboše pozadi. Kod mene, diskovi pozadi nisu nikako preporučljivi pozadi.
Zadnji primer. Skoro je komšija menjao diskove pozadi na Meganu 3 Generation (benzinac), koji je star manje od 3 godine, i prešao je nešto oko 20 000km. Više nije bio za vožnju. Ceh je bio oko 30 000 dinara.
Paknovi se menjaju svaki drugi set pločica napred i može da tera dok je i kola.
Zadnji primer. Skoro je komšija menjao diskove pozadi na Meganu 3 Generation (benzinac), koji je star manje od 3 godine, i prešao je nešto oko 20 000km. Više nije bio za vožnju. Ceh je bio oko 30 000 dinara.
Paknovi se menjaju svaki drugi set pločica napred i može da tera dok je i kola.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
Ne kaki, koliko god voleo Renault, doboši u 21. veku su no, no
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Renault Clio IV
Jeftinije odrzavanje da, mozda, ali tu je argumentima kraj.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
To da, ko će da menja zadnje pločice na svakih 50-80KKm, čast izuzecima 

- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Renault Clio IV
Totalno netačno. Ovim opravdavaš uštedu Renoa. Tj, nije ušteda nego sramota. Samo hoćeš da opravdaš svoju omiljenu marku,što pokazuješ i ovom rečenicomEra napisao:Zadnji diskovi na malim kolima znaju da tako da dubinski korodiraju da se sve mora baciti već posle 2-3 godine, jer to ustvari i ne koči, a stalno je zaprskano vodom, soli i sl. Posebno kod vozila koja se ne voze stalno.
Paliti se na zadnje diskove, zna biti skupo i estetski lepše. I ništa više kod auta kao klio.
Ali bi zato uštedeo , to ti dođe na isto.Era napisao: Ne bi reno napravio auto sa slabim kočnicama.
Nego,šta ćemo ako je mali auto opterećen, onda će da bude problem sa dobošima?
Era napisao:Sve jedno, to je zanemarljvo u kočenju neopterećenog auta.
Ivan napisao:Ovaj strah od diskova mi je smesniji od straha od plivajuceg zamajca i promaje
Послато са GT-N7100

Re: Renault Clio IV
Reno nije moja omiljena marka. Za sada je to Z10
A kasnije ćemo videti.
Ništa niste razumeli moju pisaniju. Vi nastupate sa stanovišta trkanja i estetike. a ja sa stanovišta praktičnosti i upotrebljivosti. Mrzi me da postavljam slike totalno propalih zadnjih diskova na malim kilometražama. Ja sam imao problem na Z10 sa prednjim diskovima zbog korozije, koji su obični - tanki. Prvi set pločica sam menjao na 40 000km. Odmah po zameni pojavilo se trešenje, koje je bilo uzrokovano velikom korozijom diskova sa unutrašnjih strana. Diskovi su promenjeni na 50 000km. Od tada ne štedim kočnice i to je jedini način opstanka istih (bar kod mene)
Ne vidim šta je ušteđeno na ovom Kliju (recimo taj model kola), upotrebom doboša pozadi?? Koliko je sam doboš skuplji od diska?? Duplo. Tako da tu i nije neka razlika u ceni. Evo na primer, Z10 ima napred obične (neventilirajuće) tanke diskove, nazad doboše i koči perfektno kod normalnog vozača. A na tehničkom pregledu kažu da ti zadnji točkovi skoro i ne koče i da jedva prođe tehnički (još od novog auta), i to nije posledica neispravnosti nego je tako predviđeno.

A kasnije ćemo videti.
Ništa niste razumeli moju pisaniju. Vi nastupate sa stanovišta trkanja i estetike. a ja sa stanovišta praktičnosti i upotrebljivosti. Mrzi me da postavljam slike totalno propalih zadnjih diskova na malim kilometražama. Ja sam imao problem na Z10 sa prednjim diskovima zbog korozije, koji su obični - tanki. Prvi set pločica sam menjao na 40 000km. Odmah po zameni pojavilo se trešenje, koje je bilo uzrokovano velikom korozijom diskova sa unutrašnjih strana. Diskovi su promenjeni na 50 000km. Od tada ne štedim kočnice i to je jedini način opstanka istih (bar kod mene)
Ne vidim šta je ušteđeno na ovom Kliju (recimo taj model kola), upotrebom doboša pozadi?? Koliko je sam doboš skuplji od diska?? Duplo. Tako da tu i nije neka razlika u ceni. Evo na primer, Z10 ima napred obične (neventilirajuće) tanke diskove, nazad doboše i koči perfektno kod normalnog vozača. A na tehničkom pregledu kažu da ti zadnji točkovi skoro i ne koče i da jedva prođe tehnički (još od novog auta), i to nije posledica neispravnosti nego je tako predviđeno.
Re: Renault Clio IV
Posledica je dizajnerskog promašaja.
Punto je dizajniran kao auto sa ABS-om, a kod nas je na Z10 modul izvađen i napravljena nesrećna (zapravo opasna) modifikacija. Zato većina ne koči kako treba nazad i zaustavni put tog auta je poprilično dugačak.
Ko zna za jadac može da nacinculira, ali to ni 2% ljudi ne zna niti je svesno.
Punto je dizajniran kao auto sa ABS-om, a kod nas je na Z10 modul izvađen i napravljena nesrećna (zapravo opasna) modifikacija. Zato većina ne koči kako treba nazad i zaustavni put tog auta je poprilično dugačak.
Ko zna za jadac može da nacinculira, ali to ni 2% ljudi ne zna niti je svesno.