Terenci
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
GLE tj. rebrandirani ML i Land Cruiser u Lexus pakovanju (dodatak hidrauličkog vešanja da potre razliku u visini).
Po toj logici Panda 4x4 je bolji offroader od oba? Pa ne može sve...
U GLE ne mogu da stanu 7 saudijaca. U LandCruiser/LX mogu.
Po toj logici Panda 4x4 je bolji offroader od oba? Pa ne može sve...
U GLE ne mogu da stanu 7 saudijaca. U LandCruiser/LX mogu.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Sad gledam video, prva primedba 5.7 V8 383ks. Pa majku mu, Mercedes pre 10 godina izvlačio iz manje kubikaže nešto veću snagu.
Heroj
ABS simulira blokadu prednjeg i zadnjeg diferencijala, što nije loša stvar.
Heroj
ABS simulira blokadu prednjeg i zadnjeg diferencijala, što nije loša stvar.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
To je cak i previse konja za tu kubikazu u ofroad svetu al ajde.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
RR sport, 2006/7 godiste, ako se nadje dobar (mehanicki, servisiran itd), dizel, ok za kupiti ili bjezati?
Gledam nesto sta bih uzeo za iduce auto, dosadile mi limuzine a i pare idu na neke druge stvari pa ne bih previse u auto da zakljucavam dok se ne proda za pola godine - godinu?
BMW ne mogu zbog neke sujeverja u porodici (lol), pa dok moja firma ne ostvari poveci profit ne mogu sam rec fuck it i uzet bilo sta...
Gledao sam i MLove tog godista ali su tako hit and miss, dva ista jedan pored drugog jedan izgleda sranje drugi top, nekako su ne znam... A i malo dosadni spolja.
Gledam nesto sta bih uzeo za iduce auto, dosadile mi limuzine a i pare idu na neke druge stvari pa ne bih previse u auto da zakljucavam dok se ne proda za pola godine - godinu?
BMW ne mogu zbog neke sujeverja u porodici (lol), pa dok moja firma ne ostvari poveci profit ne mogu sam rec fuck it i uzet bilo sta...
Gledao sam i MLove tog godista ali su tako hit and miss, dva ista jedan pored drugog jedan izgleda sranje drugi top, nekako su ne znam... A i malo dosadni spolja.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pežo V6 dizel ne bih nikada uzeo.
čitao sam da je taj RR žešće nepouzdan. Šteta, jedan od lepših SUV
čitao sam da je taj RR žešće nepouzdan. Šteta, jedan od lepših SUV
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Terenci - moda ili potreba ?
To i mene plasi ali za svako auto neko prica nepouzdan pa ne znam, ako nije crkao do 1xx.xxx predjenih km i odrzavan valjda nece brzo, al to se nikad ne zna. Drug mi je pricao sto njima cesto crkava al zaboravih, i dalje me to najvise odbija ali bas ne znam sta je alternativa.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
GLE ima veci klirens od LX570, 29.1cm u odnosu na 28.5cm, sto je realno nebitno, vec je dosta bitnije to sto zbog svojih branika, kao i Land Cruiser, nije osakacen za ugao penjanja, sto LX jeste, sto se i vidi po branicima istog na snimku, jer su mu izduzili i spustili branike da bi izgledao mocnije. Ima blokadu diferencijala(doduse u poslednje 2 generacije elektronsku limited) uz Off-Road paket i isto tih brdo modova za off-road voznju, plus ispisivanje nagiba na ekranu.Ji 4Tze napisao:GLE tj. rebrandirani ML i Land Cruiser u Lexus pakovanju (dodatak hidrauličkog vešanja da potre razliku u visini).
Po toj logici Panda 4x4 je bolji offroader od oba? Pa ne može sve...
U GLE ne mogu da stanu 7 saudijaca. U LandCruiser/LX mogu.
Imas GLS sa 7 sedista, osim sto su poslednja 2 full size sedista, dok se u Land Cruiseru secam da su decija, to jest, ne moze da stane neko preko 180cm ni u ludilu, a sedista su na podu, dakle noge u vis, isto kao na nasem Land Cruiseru sto smo imali, upotrebljivo samo u krajnjoj nuzdi i ekstremno kratko. Slicna sedista, cak i malo bolja(izdignuta sa poda) je imao i ML, sto su skapirali da je bespoentno, pa izbacili.
@ftj, LX570 i nije za "off road svet", vec je luksuzna i dosta skuplja varijanta Land Cruisera, gde su pokusali da naprave all in one vozilo, a napravise da ne bude dobro ni za sta.
Ja ga samo poredim po svemu sa konkurentima, a to sto je nekome nesto nebitno, ne znaci da nije losije.
Nisam ja rekao da je LC los, vec LX, jer ima losije off-road sposobnosti, a los je za asfalt.
Dosta je atraktivniji i bolji Range tog godista, ali racunaj na papreno odrzavanje i dosta nepouzdan auto.N_L napisao:RR sport, 2006/7 godiste, ako se nadje dobar (mehanicki, servisiran itd), dizel, ok za kupiti ili bjezati?
Gledam nesto sta bih uzeo za iduce auto, dosadile mi limuzine a i pare idu na neke druge stvari pa ne bih previse u auto da zakljucavam dok se ne proda za pola godine - godinu?
BMW ne mogu zbog neke sujeverja u porodici (lol), pa dok moja firma ne ostvari poveci profit ne mogu sam rec fuck it i uzet bilo sta...
Gledao sam i MLove tog godista ali su tako hit and miss, dva ista jedan pored drugog jedan izgleda sranje drugi top, nekako su ne znam... A i malo dosadni spolja.
Ako ti ne smeta sto je nepouzdaniji i sto je skuplji za voznju, ja ne bih ni sekundu razmisljao, ali bih ga ja pazario samo u TDV8 4.4 varijanti, jer je ogroman i tezak, samo sa tim motorom sam video da ide, vozio sam se u onom mucenom 2.7 valjda, katastrofa, losiji osecaj od 1.6 atmo u nekim manjim kolima, ekstremno spor, dok mi je tdv8 4.4 prava mera, tek tu se osecas kao u Range Roveru.
Ispod 3.6 V8 dizela sa oko 270ks ne bih ni gledao, bas je mrcina, a mislim da 4.4 TD sa 313ks ide tek od restyle modela i ide kao C220 cdi 2007. godiste, sto je za SUV sasvim dovoljno.
Jos bolje ako mozes da gledas SC modele.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
W166 ima blokadu centralnog diferencijala, sto ima i LX570.
Covek se nije zalio da je neudoban, bas suprotno. Ni meni se ne svidja sto su taj branik toliko spustili, ali nece se on voziti na rock crawling vec na neke blaze stvari.
Sent from my m2 using Tapatalk
Covek se nije zalio da je neudoban, bas suprotno. Ni meni se ne svidja sto su taj branik toliko spustili, ali nece se on voziti na rock crawling vec na neke blaze stvari.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
A kako si zakljucio da nije bolji od ml-a za offroad? Ok 'pristupni ugao' mu je losiji zbog cudnog plasticnog branika al to nije jedini pokazatelj da li je nesto dobro ili nije za offroad. Sta vise u ovom slucaju ono sto se najvise ceni kod lendkruzera je izdrzljivost i to kolko mozes da ga unistavas u nekoj p. materini a da ne crkne i ne polomi se i to je ono po cemu bi trebalo da je definitivno bolji od ml-a tj. ml nije ni blizu pravljen za tako nesto, iako ce mozda i bolje proci u nekim pojedinacnim preprekama.
Inace lendkruzer je nakon 80ice i 105ice prestao da bude pravi hardkor terenac i vise se fokusira na putni deo. Ovaj hill descent kao i hidraulicko vesanje su prakticno gedzeti i smesni su za neku stvarno tesku upotrebu. Postoje i dalje neke specijalne verzije al to je za posebna trzista i posebne korisnike.
Inace lendkruzer je nakon 80ice i 105ice prestao da bude pravi hardkor terenac i vise se fokusira na putni deo. Ovaj hill descent kao i hidraulicko vesanje su prakticno gedzeti i smesni su za neku stvarno tesku upotrebu. Postoje i dalje neke specijalne verzije al to je za posebna trzista i posebne korisnike.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Range Sport ne znam po cemu je bolji osim sto je veca sminka. Osim motora, jer jedini koji valja je 4.4L koji ubija sa troskovima (registracija i potrosnja) , ogroman problem kod Range (Sport ili pravi Range) su kocnice koje su veoma slabe! E kad uzmemo u jednacinu dve poznate tj. problematican motor i slabe kocnice (dve najvaznije komponente na autu) ja ne znam koliko covek mora biti otkacen da kupi polovnog Range-a. A i meni se svidja, i rado bih ga posedovao, samo zbog wooow pojave. Zbog svega ostalog - ne hvala. Za njega je ML otac i majka u svemu.Xepoj87 napisao:Dosta je atraktivniji i bolji Range tog godista, ali racunaj na papreno odrzavanje i dosta nepouzdan auto.N_L napisao:RR sport, 2006/7 godiste, ako se nadje dobar (mehanicki, servisiran itd), dizel, ok za kupiti ili bjezati?
Gledam nesto sta bih uzeo za iduce auto, dosadile mi limuzine a i pare idu na neke druge stvari pa ne bih previse u auto da zakljucavam dok se ne proda za pola godine - godinu?
BMW ne mogu zbog neke sujeverja u porodici (lol), pa dok moja firma ne ostvari poveci profit ne mogu sam rec fuck it i uzet bilo sta...
Gledao sam i MLove tog godista ali su tako hit and miss, dva ista jedan pored drugog jedan izgleda sranje drugi top, nekako su ne znam... A i malo dosadni spolja.
Ako ti ne smeta sto je nepouzdaniji i sto je skuplji za voznju, ja ne bih ni sekundu razmisljao, ali bih ga ja pazario samo u TDV8 4.4 varijanti, jer je ogroman i tezak, samo sa tim motorom sam video da ide, vozio sam se u onom mucenom 2.7 valjda, katastrofa, losiji osecaj od 1.6 atmo u nekim manjim kolima, ekstremno spor, dok mi je tdv8 4.4 prava mera, tek tu se osecas kao u Range Roveru.
Ispod 3.6 V8 dizela sa oko 270ks ne bih ni gledao, bas je mrcina, a mislim da 4.4 TD sa 313ks ide tek od restyle modela i ide kao C220 cdi 2007. godiste, sto je za SUV sasvim dovoljno.
Jos bolje ako mozes da gledas SC modele.
Koristio sam 5-6meseci bratov ML i nisam mu nasao nijednu veliku manu (osim da je Cayenne 2 ipak bolji auto

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Znam lika koji je skoro umesto ML-a uzeo novi (ne ovaj koji se pominje vec novi model) RRS i kaze da je ML daleko bolji auto, RRS ne valja za voznju uopste te hoce da ga menja.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Znaci ML a
Vec su mi nudili neke ali fini da se nadje, ne znam kako da opisem, svaki dan gledam, isto godiste i boja, oprema skoro ista ali jedan preruzno izgleda drugi mocno. Treba nac ocuvan, sa onim chrome paketom i kako se zove, onaj prag.
Uskoro uzimam(o) merc w212 facelift pa nakon njega da vidimo, ali ic sa ovih novijih auta na starije je takav smor, barem sto se opreme tice. Cak sa E na C klasu, navikao na sve sitnice sto je imala al evo opet sad na noviju nju pa nakon toga je pitanje sto i kako.
A svakako ne bi uzimao motor preko 3.0 ni benzinca.

Uskoro uzimam(o) merc w212 facelift pa nakon njega da vidimo, ali ic sa ovih novijih auta na starije je takav smor, barem sto se opreme tice. Cak sa E na C klasu, navikao na sve sitnice sto je imala al evo opet sad na noviju nju pa nakon toga je pitanje sto i kako.
A svakako ne bi uzimao motor preko 3.0 ni benzinca.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
ML bez Sport paketa nije pravi ML (pragovi, drugacija maska, 5-krake felge). Ima ih mnogo s obicnim offroad paketom i oni izgledaju mnogo siromasnije. Ako bi naletio na Amg paket,e to bi bio pravi pogodak. Ali oni su mnogo redji.
Facelift (2010god.) ima preradjen motor 350cdi koji je malo brzi, i elasticniji,a i stedljiviji od starog 320cdi (2005/6 god.) .
Fora kod ML je sto su oni i sa predjenih 200.000km ocuvani, lepo radi motor(nista ne klapara) i nisu razvaljeni ko vecina drugih (najcesce X5 i Q7). Valjda ih vlasnici vise paze i bolje odrzavaju nego one druge. Verovatno starija klijentela. Ne vidjam cesto klince da gaze ML,a kod X5 je vecina takvih pa je lakse naici na ocuvanog ML nego npr. X5 (ogradjujem se na usr*ni Balkan)
Facelift (2010god.) ima preradjen motor 350cdi koji je malo brzi, i elasticniji,a i stedljiviji od starog 320cdi (2005/6 god.) .
Fora kod ML je sto su oni i sa predjenih 200.000km ocuvani, lepo radi motor(nista ne klapara) i nisu razvaljeni ko vecina drugih (najcesce X5 i Q7). Valjda ih vlasnici vise paze i bolje odrzavaju nego one druge. Verovatno starija klijentela. Ne vidjam cesto klince da gaze ML,a kod X5 je vecina takvih pa je lakse naici na ocuvanog ML nego npr. X5 (ogradjujem se na usr*ni Balkan)
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Opet ti Land Cruiser, pa Land Cruiserftj napisao:A kako si zakljucio da nije bolji od ml-a za offroad? Ok 'pristupni ugao' mu je losiji zbog cudnog plasticnog branika al to nije jedini pokazatelj da li je nesto dobro ili nije za offroad. Sta vise u ovom slucaju ono sto se najvise ceni kod lendkruzera je izdrzljivost i to kolko mozes da ga unistavas u nekoj p. materini a da ne crkne i ne polomi se i to je ono po cemu bi trebalo da je definitivno bolji od ml-a tj. ml nije ni blizu pravljen za tako nesto, iako ce mozda i bolje proci u nekim pojedinacnim preprekama.
Inace lendkruzer je nakon 80ice i 105ice prestao da bude pravi hardkor terenac i vise se fokusira na putni deo. Ovaj hill descent kao i hidraulicko vesanje su prakticno gedzeti i smesni su za neku stvarno tesku upotrebu. Postoje i dalje neke specijalne verzije al to je za posebna trzista i posebne korisnike.

Mogucnost da sa neceg strmog sidjes ili nesto veliko zakoracis tockovima je jako bitna stvar kod off-road-a.
Takodje je za pola cm visi, sto uz bolji pristupni ugao dosta povecava mogucnosti savladavanja prepreke.
Nebitno, neka je to 10% razlike, ali razlika postoji, pa onda dodjes do realizacije da je ML bolji i za asfalt i to duplo, pa je i brzi i ekonomicniji.
@HKS, kaze ovaj na snimku da nema blokadu diferencijala i da oni modovi putem ABS-a simuliraju istu kocenjem tockova.
Sto se Range Rovera tice, meni je gotivniji enterijer i mocniji mi je SUV, a kao sto sam i rekao, mnogo kosta da se vozi, nije pouzdan i spor je, a slazem se da se vozi slicnije G klasi, nego ML-u, jako trom i uopste nije preterano prijatan za grad.
Nekoga te stvari ne zanimaju, dovoljno mu je to sto mu je Range lep i mocan, te gotivniji enterijer i to je to, lagano stisne gas i ne prelazi 60 u gradu, kulijana.
U proslom ML-u mi se nikada nije svidjao enterijer preterano, ali sam SUV je super, pogotovo restyle.
Ako se bira cisto za asfalt, ja bih tu uzeo X5, to godiste mi je ujedno i najlepsi X5(drugi model).
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
A sta je taj lexus nego lendkruzer 200tka?