Non stop gurate taj Rapid gde mu mesto nije. Rapid je klasa Logana, 301, C-Elysse - Low-cost sedan (dobro ima i 5v varijantu). Mislim da Jumbo gleda nesta malo dalje, sto i30 svakako jeste, u odnosu na ove pominjane. Mozda i gresim...
Što se odnosa Logan/Rapid tiče, nisam siguran da Rapid vredi razlike u ceni. Jedino što je u Loganu dci od 75 KS, a u Rapidu TDI 90 (1,4) ili 115 (1,6). Logan Laureate sa svim doplatama osim imitacije kože sedišta (tač navi sa ful kartama regiona i evrope, parking senzori pozadi, alu 15", metalik boja, kožni volan, tempomat, naslon za ruke, pun rezervni točak i produžena garancija na 5god/100.000) košta manje od TDi Active Rapida (osnovna oprema) - koji je toliko "lep" unutra da je i veliki VW/Škoda fan, sekund po sedanju u isti (u AutoČačku), pitao za cenu narednog nivoa opreme. Naredni nivo košta skoro 2k€ i ne donosi ništa spektakularno.
Ono što Dacia nema, pored hillholder-a, to je automatska klima, ni uz doplatu. Kod Rapida je to u najvišem nivou opreme, a za te pare možete kupiti i neki automobil.
Elem, ni jedan ni drugi se ne uklapaju u Jumbovu ciljnu grupu.