Trošak posedovanja automobila
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32197
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Trosak posedovanja automobila
Kažu da košta kao član porodice. ja bi rekao i više. Popije više nego svi mi zajedno, a na trošak registracije i servisa isto ode prilična suma. Jedna guma košta kao jeftinija patika ili cipela. Jedino što mu ne treba garderoba, ali ko rentira garažu to mu dođe ko za garderobu, pa i više nego što neko potroši.
Ali kad mi treba, a treba često, sve to nije bitno. Mnogo olakšava život, pogotovo ko ima malu decu.
Ali kad mi treba, a treba često, sve to nije bitno. Mnogo olakšava život, pogotovo ko ima malu decu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Trosak posedovanja automobila
Zavisi koliko clanovi porodice trose 

Re: Trosak posedovanja automobila
Pa bas, meni je stanovanje (svi troskovi povezani sa stanom - hipoteka+odrzavanjhe+stuja+voda+internet+tv+porezi) daleko najveci trosak - dodje oko 1500 Eur-a mesecno...
Re: Trosak posedovanja automobila
Ljubo, ti kao da zivis u Poljskoj za kiriju...100 kvm u centru sa avim troskovima dodju toliko 
Jedino sto jw ovde dizel 0.95 eur, a godisnja registracija 120 eur za 1600 ccm.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Jedino sto jw ovde dizel 0.95 eur, a godisnja registracija 120 eur za 1600 ccm.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32197
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Trosak posedovanja automobila
Naravno, ima i tu razlika. Iz mog ugla je kako sam i napisao. Još ne plaćam kasko, vozim na plin. Porodicama koje više troše sigurno su i automobili veći trošak.
Tapatalk @ Desire 626
Tapatalk @ Desire 626
Posetite www.garaza.rs !
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Troškovi održavanja polovnjaka
Već sam ovo nekoliko puta nameravao, poteran ovakvim "dobronamernim" savetima, a sad sam se konačno naterao pa izvukao spisak svih radova koje sam imao na autu za ovih 5 godina i 105k km druženja.
Auto je kupljen sa 235k km na satu, star 9 godina. Dijagnoza je bila da je mehanički u dobrom stanju, osim što je zamajac načet i vakuum pumpa treba da se menja. Od kupovine do danas je rađeno sledeće (nisam ubacio brisače i ostale sitnice):
03.2013. Veliki servis + 2 stabilizatora 36k
03.2013. Vakuum ventil 7k
03.2013. ABS instalacija 5k
05.2013. Šolje amortizera 7k?
06.2013. Folije 12k
08.2013. mali servis 6k
09.2013. presvlačenje ručice menjača 6k
10.2013. Patosnice 7k
*10.2013. Crevo pumpe 0
11.2013 Sudar 160e + 200e
11.2013 kupio drugi set felni 300e
12.2013. mali servis + kočnice komplet 30k
02.2014. iscepao gumu, kupljena nova 12k
04.2014. mali servis, zamajac, silen 100k
07.2014. mali servis, termostat, nosač 30k
07.2014. remap 100e
08.2014. prelemili tablu, ležaj 100e?
09.2014. akumulator (zamenjen fabrički) 10k
*10.2014. neće da upali 1k
10.2014. provera dizni na 280k km - perfektne 1k
06.2015. mali servis + četkice alnasera 10k
06.2015. servis klime 3k
*06.2015 neće da upali 1k
07.2015 grejači + konektor table 10k
07.2015. nosač motora 12k
07.2015. sudar 50e
07.2015. ventilator hladnjaka 100e
07.2015. poliranje farova 10e
07.2015. centriranje trapa 2k
08.2015. turbina – lažna uzbuna
08.2015. mali servis + zadnje pločice 300k km 15k?
*11.2015. alternator 8k
06.2016. lajsna na vratima se odlepila 300din
06.2016. mali servis, kraj spone, prednje pločice 17k
12.2016. mali servis, šarka vrata 10k?
04.2017. turbina 6k + 300e
04.2017. havarija (udaren na parkingu po 3. put)
06.2017. retrovizor slomljen 2k
07.2017. mali servis, hidropodizači, lanac, šoferka, pranje klime 82k
07.2017. lupanje – 2 meseca nerviranja, rešeno čekićem 0
07.2017. amortizeri gepeka 3k
07.2017. gumica na dizni piša 1k
Od sexa da neće da upali (obeleženo zvezdicom) sam imao situaciju na početku, kada je napuklo crevo pumpe - rešeno za 5 minuta bez naplate. 3-4 puta je zezao pa neće da upali što se ad hoc rešavalo kontakt sprejem, na kraju prestalo kad sam zamenio grejače (što sam trebao odmah, ali je pretpostavka bila da isti ne utiču na paljenje leti).
Treći sex je bio kad je u putu riknula turbina, koja je navodno trebala da se čuje davno pre toga - ali je ja nisam čuo
Višestruko zezanje sa klimom je prestalo nakon što je hladnjak iste detaljno opran, što mu je bilo prvi put u životnom veku.
Komentari o lošem kvalitetu i nepouzdanosti su počeli već nakon prve godine eksploatacije, a ja ovde za 5 godina i 105k km muški odvezenih kilometara ne vidim nijedan neočekivan kvar niti ponovljen problem. Ako sam glup ili slep, molim da me uputite u to gde grešim.
Auto je kupljen sa 235k km na satu, star 9 godina. Dijagnoza je bila da je mehanički u dobrom stanju, osim što je zamajac načet i vakuum pumpa treba da se menja. Od kupovine do danas je rađeno sledeće (nisam ubacio brisače i ostale sitnice):
03.2013. Veliki servis + 2 stabilizatora 36k
03.2013. Vakuum ventil 7k
03.2013. ABS instalacija 5k
05.2013. Šolje amortizera 7k?
06.2013. Folije 12k
08.2013. mali servis 6k
09.2013. presvlačenje ručice menjača 6k
10.2013. Patosnice 7k
*10.2013. Crevo pumpe 0
11.2013 Sudar 160e + 200e
11.2013 kupio drugi set felni 300e
12.2013. mali servis + kočnice komplet 30k
02.2014. iscepao gumu, kupljena nova 12k
04.2014. mali servis, zamajac, silen 100k
07.2014. mali servis, termostat, nosač 30k
07.2014. remap 100e
08.2014. prelemili tablu, ležaj 100e?
09.2014. akumulator (zamenjen fabrički) 10k
*10.2014. neće da upali 1k
10.2014. provera dizni na 280k km - perfektne 1k
06.2015. mali servis + četkice alnasera 10k
06.2015. servis klime 3k
*06.2015 neće da upali 1k
07.2015 grejači + konektor table 10k
07.2015. nosač motora 12k
07.2015. sudar 50e
07.2015. ventilator hladnjaka 100e
07.2015. poliranje farova 10e
07.2015. centriranje trapa 2k
08.2015. turbina – lažna uzbuna
08.2015. mali servis + zadnje pločice 300k km 15k?
*11.2015. alternator 8k
06.2016. lajsna na vratima se odlepila 300din
06.2016. mali servis, kraj spone, prednje pločice 17k
12.2016. mali servis, šarka vrata 10k?
04.2017. turbina 6k + 300e
04.2017. havarija (udaren na parkingu po 3. put)
06.2017. retrovizor slomljen 2k
07.2017. mali servis, hidropodizači, lanac, šoferka, pranje klime 82k
07.2017. lupanje – 2 meseca nerviranja, rešeno čekićem 0
07.2017. amortizeri gepeka 3k
07.2017. gumica na dizni piša 1k
Od sexa da neće da upali (obeleženo zvezdicom) sam imao situaciju na početku, kada je napuklo crevo pumpe - rešeno za 5 minuta bez naplate. 3-4 puta je zezao pa neće da upali što se ad hoc rešavalo kontakt sprejem, na kraju prestalo kad sam zamenio grejače (što sam trebao odmah, ali je pretpostavka bila da isti ne utiču na paljenje leti).
Treći sex je bio kad je u putu riknula turbina, koja je navodno trebala da se čuje davno pre toga - ali je ja nisam čuo

Višestruko zezanje sa klimom je prestalo nakon što je hladnjak iste detaljno opran, što mu je bilo prvi put u životnom veku.
Komentari o lošem kvalitetu i nepouzdanosti su počeli već nakon prve godine eksploatacije, a ja ovde za 5 godina i 105k km muški odvezenih kilometara ne vidim nijedan neočekivan kvar niti ponovljen problem. Ako sam glup ili slep, molim da me uputite u to gde grešim.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Ok je ovo, ipak je to dobra km.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Pratio sam ovu temu i u predjenju sa mojim focusom sa kojim sam prešao veću km nego ti mogu ti reci da su tvoji troškovi drastično veći.
Medjutim ti si zadovoljan a to je najvažnije a da podržavam te u prodaji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Medjutim ti si zadovoljan a to je najvažnije a da podržavam te u prodaji

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Koji su moji troškovi veći? Tu je spisak svih radova, šta od navedenog nije normalno za auto tih specifikacija?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Valjda covek zna jesu li njegovi troskovi veci ili nisu na osnovu tvoje specifikacije. Imam utisak da si duboko povredjen zbog toga sto je napisao.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Ogi, nemoj da počnemo o tvojim utiscima, neće na dobro da izadje. Rekao sam ti odavno da me tvoje mišljenje ne intresuje i tvoji postovi su prvi koje sam prestao da komentarišem.
Slušam istu priču već 4 godine, zato sam izvukao spisak pa me interesuje KONKRETNO: npr "menjao si šolju amortizera na 240k km, a to nije normalno jer inače traju milion km. Moja detaljna evidencija pokazuje da sam pločice menjao na 50k km a tvoje traju 40k km..."
Slušam istu priču već 4 godine, zato sam izvukao spisak pa me interesuje KONKRETNO: npr "menjao si šolju amortizera na 240k km, a to nije normalno jer inače traju milion km. Moja detaljna evidencija pokazuje da sam pločice menjao na 50k km a tvoje traju 40k km..."
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Ja kapiram da u nekim profesijama rade ljudi koje moraju da krase neke osobine. Zato mi je potpuno neverovatno da si ti PROSVETNI RADNIK. Ponasanje ti je na veoma, veoma niskom nivou I prizemno.
Isto kao sto nisam nikako mogao da skapiram da je onaj Aca sa foruma bio profesionalni sportista.
Ni jednog ni drugog ne krasi nijedna osobina prosvetnog radnika / sportiste.
Inace, Sasa nije rekao da nije normalno vec je rekao da je imao manje troskove. Idi svadjaj se sa zidom.
Isto kao sto nisam nikako mogao da skapiram da je onaj Aca sa foruma bio profesionalni sportista.
Ni jednog ni drugog ne krasi nijedna osobina prosvetnog radnika / sportiste.
Inace, Sasa nije rekao da nije normalno vec je rekao da je imao manje troskove. Idi svadjaj se sa zidom.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
I ja sam lepo pitao koji su to troškovi bili manji, na šta si se ti uključio sa online psihologijom.
Dokle god tebi nisam normalan, srećan sam jer postoji šansa da sam na dobrom putu. Čim me prvi put budeš razumeo, upaliće mi se alarm.
Dokle god tebi nisam normalan, srećan sam jer postoji šansa da sam na dobrom putu. Čim me prvi put budeš razumeo, upaliće mi se alarm.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Ignorišite se međusobno.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Sa moje strane odrađeno još davno 

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.