Pozdrav drugari,
Probacu da budem sto precizniji i da ne davim mnogo.
Tast ima auto iz naslova. Prosle nedelje smo uradili zadnje kocnice (sajle i paknovi), centralni nosac motora i cilindar kvacila (glavilo kvacilo).
Prvi problem se javlja dva dana kasnije, vozio malo, stao na semaforu, povukao rucnu, spustio rucnu krenuo bez problema i posle 1km pocne nesto da smrducka, mislio sam da je od spolja medjutim smrad je postao jaci, osecao se metal i zapaljena guma i primetno teze je kocio. Oba zadnja tocka su bila podjednako vrela... Moje pitanje glasi da li je do sajle ili je nesto drugo u pitanju?
Drugi problem, koji sam mislio da je resen i da je problem u nosacu motora koji je stvarno bio los. Dakle auto trese pri kretanju i to dosta. Takodje sam probao da auto ubacim u drugu brzinu vozim ga 2000 i onda dodam jaci gas i tu takodje trese...
Da li je do nosaca motora? Tj da li se olabavio ili je do kvacila?
Teram ga kod majstora danas ali mi trebaju neke informacije da imam argumente... Unapred hvala na pomoci.
Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001 god. - Problemi
Re: Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001 god. - Problemi
Trese zbog kvačila. To je jako često na Puntu. Kvačilo je za zamenu verovatno. Ali to što navodiš da trese na 2000 ima još neka boljka sigurno, to jeste trza i motor verovatno.
Što se tiče kočnica, nešto nije napravljeno dobro, sajla ili štelovanje ili nešto drugo. Ali sad posle tog pregrevanja - paljenja kočnica, slobodno možeš ponovo da menjaš paknove, jer su za bacanje.
Msm, ako majstor ne zna, teško da ti mi možemo vrituelno pomoći.
Izgleda je prvo majstor za zamenu.
Što se tiče kočnica, nešto nije napravljeno dobro, sajla ili štelovanje ili nešto drugo. Ali sad posle tog pregrevanja - paljenja kočnica, slobodno možeš ponovo da menjaš paknove, jer su za bacanje.
Msm, ako majstor ne zna, teško da ti mi možemo vrituelno pomoći.
Izgleda je prvo majstor za zamenu.
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 03 Mar 2014, 09:15
- Garaža: Kia Rio Sport Sedan 1.2 85KS
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001 god. - Problemi
Ero, hvala na odgovoru.
Ne trese na 2000 nego kada sa npr 2000 obrtaja dodam jaci gas pocne da trese iz motora isto kao pri kretanju... Zato mi je nosac motora sumnjiv a promenjen je... Pre promene nije tresao kada sam tako ubrzavao nego samo pri kretanju.
A posle zamene nosaca 3 dana je sve bilo super, onda je krenuo da trese... Sto se tice samog kvacila i majstoru je delovalo ok, mislim da nije starije od 15000 km, morao bih da vidim u servisnoj.
Idem danas kod njega da mi sredi to sto je zas*ao a onda idem kod drugog majstora da vadim trnje iz one stvari...
Ne trese na 2000 nego kada sa npr 2000 obrtaja dodam jaci gas pocne da trese iz motora isto kao pri kretanju... Zato mi je nosac motora sumnjiv a promenjen je... Pre promene nije tresao kada sam tako ubrzavao nego samo pri kretanju.
A posle zamene nosaca 3 dana je sve bilo super, onda je krenuo da trese... Sto se tice samog kvacila i majstoru je delovalo ok, mislim da nije starije od 15000 km, morao bih da vidim u servisnoj.
Idem danas kod njega da mi sredi to sto je zas*ao a onda idem kod drugog majstora da vadim trnje iz one stvari...
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 03 Mar 2014, 09:15
- Garaža: Kia Rio Sport Sedan 1.2 85KS
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001 god. - Problemi
Bio kod drugog majstora.
Kaže da mora da se promeni neki ležaj na menjaču (ili tako nešto), curi ulje na lamelu i zato proklizava, kaže da je lamela skoro sigurno otišla zbog toga. Dosta često osećam neprijatan miris u kabini tako da ima smisla. Mora i set kvačila da se menja.
Sve ukupno ce da izadje oko 150e sa nekim sitnicama sto cemo da odradimo...
Kaže da mora da se promeni neki ležaj na menjaču (ili tako nešto), curi ulje na lamelu i zato proklizava, kaže da je lamela skoro sigurno otišla zbog toga. Dosta često osećam neprijatan miris u kabini tako da ima smisla. Mora i set kvačila da se menja.
Sve ukupno ce da izadje oko 150e sa nekim sitnicama sto cemo da odradimo...