Ahahahaha, taj rad, taj rad !!!ftj je napisao:
![Rofl :rofl:](./images/smilies/rofl.gif)
Ahahahaha, taj rad, taj rad !!!ftj je napisao:
On da je bolje znao, radio bi tako.mića je napisao:Ja ne znam sta se desi ljudima u glavi kad dodju u bg, msm kolima. Pre neki dan tip sa bosanskim tablama zajahao levu traku na gazeli sa 70 na sat, obidjem ga sa desne strane kad sam mogao i pogledam, mladji tip i riba. Jebo je kevu svima dugo, bas sam gledao u retrovizor. To je sporo i za desnu traku na ap. Osim toga migavac ne znam da sam video da iko koristi, kad hoce da stane na parking legne naglo na kocnicu i ON je stao gde je hteo a to sto moze neko da mu se zakuca od pozadi nikom nista. O kruznom toku da ne pricamo. Ne generalizujem, samo sam primetio nenormalnu nesigurnost, i uvek se zapitam sta bi ti ljudi radili u milanu, rimu ili parizu.Era je napisao: i kad vidiš tablicu da nije BG ti udri na sirenu, saseci ga, hebi mu kevu.
.
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
Kolko se secam zakon kaze nesto u fazonu ako je tok saobracaja takav da si prisiljen da pretices sa desne strane onda je dozvoljeno, prepisano iz evropskih zakona.grujicd je napisao:Autoputem gde su kolone u obe trake dozvoljeno je preticanje sa desne strane.
Era je napisao:Vidite bre da ćete da izginete.
Onaj stavlja lance pozadi na prednjoj vuči, većina bi polućelave zimulje napred, a nove nazad, pa hajde na Zlatibor da pravite cirkusjanije ko svake zime.
Ali ne vredi pričati. Računate, ako ide po Beogradu, može i dalje.
I ja bi većinu Bg vozača ponovo na kurs vožnje....
Vozite ko Piroćanci padeže.
Evo još 3 dana i da ne gledam više, odakle će da izbije Bg samoubica.
I onda će opet Beograd za prodiše punim plućima
nidza je napisao:Michelin:ljubitelj je napisao:Ideja da se samo prednje gume obnavljaju redovno i da se o njima vodi racuna proistekla je iz kompromisa da se stedi novac na ispravnim gumama, i tu treba da bude kraj prednostima odabira tog resenja.http://www.michelinman.com/US/en/safe-d ... ation.htmlFact: Regular rotation helps extend the life of your tires and improve performance. So if you like safety and saving money, enjoy the four main rotation patterns below:
Kako Michelinov savet uklopiti u teoriju da uvek nazad budu bolje gume, a da se sve 4 ravnomerno troše? Nije pitanje samo za tebe, pitanje je za sve, jer smo zajedno pametniji.