Renault Megane 1.2 tce 130
- grujicd
- Postovi: 9066
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Kakva su iskustva sa dpf-om u dci?
- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
I to je istina za postprodaju. Jedan od razloga sto su kod nas generalno ljudi jos uvek skepticni prema malim turbo benzincima. Ali za nekoliko godina to ce se u velikoj meri promeniti jer ce ti motori biti sve zastupljeniji i zastupljeniji, uskoro ce potpuno zameniti atmo motore, pa za to vreme ce imati priliku da se pokazu sto se tice dugotrajnosti i steknu poverenje kod kupaca i kao polovnjaci.
Sad turbo startuje kao osnovni motor kod mnogo auta c segmenta (golf, leon, A3, octavia 1.2 tsi 86, focus 0.9 ecoboost 100, megane 1.2 tce 100, c-cross 1.0t 110, giulietta 1.4t 105, itd..)
Mislim da je pitanje kad vremena kad ce u potpunosti zavladati i B segmentom gde jos uvek ima dosta atmosferaca.
Sad turbo startuje kao osnovni motor kod mnogo auta c segmenta (golf, leon, A3, octavia 1.2 tsi 86, focus 0.9 ecoboost 100, megane 1.2 tce 100, c-cross 1.0t 110, giulietta 1.4t 105, itd..)
Mislim da je pitanje kad vremena kad ce u potpunosti zavladati i B segmentom gde jos uvek ima dosta atmosferaca.
Poslednja izmena od Darko u 03 Sep 2016, 08:48, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Toliko savršen nije baš taj 1.5 dci, jeste rafinisan za dizela, ali opet je dizel. Ali koliko znam Darko ne prelazi neke bajne kilometraže i mislim da je za njega tce daleko bolji izbor.
@ Era nadam se da barem nešto dobiješ za trolovanje
@ Era nadam se da barem nešto dobiješ za trolovanje

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Kad se bude prodavao, na oglasima će biti 95% dizelaša iz uvoza, svakako će benzinac kupljen nov u Srbiji biti u prednosti.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Videli smo već na forumu kako je benzinac u prednosti
Toliko da mu se lakše obori cena.
Inače ni ja ne bih doplatio 10% za slabiji dizel.

Inače ni ja ne bih doplatio 10% za slabiji dizel.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
zanimljivo da je razlika u ubrzavanju benzin 130 vs dizel 110 relativno mala, a kod istih motora sa automatskim menjacem razlika je 2s i od 0-100 i 80-120 u prednost benzinca.
e da, u onom gore testu poslednjem sto sam ostavio je bila jedna cudna stvar. max brzina tempomata 140km/h
mislim ajde, ja realno jako retko vozim brze od toga na autoputu, ali opet, cemu takvo ogranicenje... ne garantujem da je tako kod obicnog tempomata, ovo je bilo za ovaj aktivni. moguce da ne garantuju detekciju vozila ispred na vecim brzinama pa su ogranicili.
e da, u onom gore testu poslednjem sto sam ostavio je bila jedna cudna stvar. max brzina tempomata 140km/h

- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ja sam na capturu imao tempomat obicni. Mogao si da stavis koliko hoces..
Aktivni tempomat ima sigurno neka bezbednosna ogranicenja.
Ubrzanje dizela je 11.3 sek.
Kod benzinca je malo cudno. Cak stavise mislim da je greska. Prosla generacija megane 3 je sa tce 130 imao 9.6 sekundi. A novi megane 4 sa isto ili manje kg na svim merenjima takodje pokazuje 9.6-9.7sek. Medjutim oni su u prospektu stavili 10.6 iako je to slabije cak i od Kadjara koji je tezi i veci. (On ima 10.3)
Na videu se i vidi.
https://youtu.be/s772SPxKFps
Aktivni tempomat ima sigurno neka bezbednosna ogranicenja.
Ubrzanje dizela je 11.3 sek.
Kod benzinca je malo cudno. Cak stavise mislim da je greska. Prosla generacija megane 3 je sa tce 130 imao 9.6 sekundi. A novi megane 4 sa isto ili manje kg na svim merenjima takodje pokazuje 9.6-9.7sek. Medjutim oni su u prospektu stavili 10.6 iako je to slabije cak i od Kadjara koji je tezi i veci. (On ima 10.3)
Na videu se i vidi.
https://youtu.be/s772SPxKFps
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Mozda drugaciji menjac tj duzi da manje trosi
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Duel : Renault Megane IV 1.2 TCe vs Renault Megane IV 1.5 dCi
Duel : Renault Megane IV 1.2 TCe vs Renault Megane IV 1.6 dCi
Megan je sličan sa G7 1.0 TSI koji ima 15 ks manje.
Duel : Renault Megane IV 1.2 TCe vs Renault Megane IV 1.6 dCi
Megan je sličan sa G7 1.0 TSI koji ima 15 ks manje.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Za sada na DCI 110 nisam osetio da postoji DPF filter.
Darko, ja sam mislio da uzmem TCE 100 u Zen paketu, za nekih 15 500€ sa Look paketom, + rez točak + metalik crni, ali sam dobio ponudu za ovaj Intens 110 DCI, koju nisam mogao da odbijem, koji me košta za nijansu više od tog TCE Zen. Inače ne bi odustao od TCE Zen. Čak taj TCE 100 nisam probao uopšte, jer se nije imao gde probati.
Auto DCI 110 vozim svaki dan. Ono gde je osetna razlika u ubrzanju je sa nekih normalnih obrtaja, u 3 - 4 - 5, sa nekih 70-80, i u ubrzanju uzbrdo.
Naravno, to nije razlog da odustaneš, a taj benzinac ima druge prednosti naravno.
I za tebe, 1100€ u doplati nije mala razlika. Ako DCI uštedi 2€ na 100km, znači treba preći 50 000km, da se poravnaju troškovi.
Što se tiče prodaje polovnjaka, sve jedno ni jedan ne vredi ništa (bilo koji model), a razlika skoro da nema u dizel - benzin. Ovi što se pale da VW drži cenu su cirkus. Plate 30% više od renoa, a polovnajk vredi 20% više
Pa ko je tu lud?
I tek dolazi vreme da polovna kola neće vredeti ništa.
maniaxx
Zašto ja trolujem???
Ko je uopšte ostavio ovakve kometare, iskrene i koji potiču od realne probe a ne od fantazija i prepisivanja?
Darko, ja sam mislio da uzmem TCE 100 u Zen paketu, za nekih 15 500€ sa Look paketom, + rez točak + metalik crni, ali sam dobio ponudu za ovaj Intens 110 DCI, koju nisam mogao da odbijem, koji me košta za nijansu više od tog TCE Zen. Inače ne bi odustao od TCE Zen. Čak taj TCE 100 nisam probao uopšte, jer se nije imao gde probati.
Auto DCI 110 vozim svaki dan. Ono gde je osetna razlika u ubrzanju je sa nekih normalnih obrtaja, u 3 - 4 - 5, sa nekih 70-80, i u ubrzanju uzbrdo.
Naravno, to nije razlog da odustaneš, a taj benzinac ima druge prednosti naravno.
I za tebe, 1100€ u doplati nije mala razlika. Ako DCI uštedi 2€ na 100km, znači treba preći 50 000km, da se poravnaju troškovi.
Što se tiče prodaje polovnjaka, sve jedno ni jedan ne vredi ništa (bilo koji model), a razlika skoro da nema u dizel - benzin. Ovi što se pale da VW drži cenu su cirkus. Plate 30% više od renoa, a polovnajk vredi 20% više

I tek dolazi vreme da polovna kola neće vredeti ništa.
maniaxx
Zašto ja trolujem???
Ko je uopšte ostavio ovakve kometare, iskrene i koji potiču od realne probe a ne od fantazija i prepisivanja?
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Dobra. Pravi mnogo manje problema nego neki drugi motori.grujicd napisao:Kakva su iskustva sa dpf-om u dci?
Širim haos!
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Verzija sa 130ks je samo 500e skuplja od verzije sa 100ks... mislio sam da je vise. Ocigledno samo software razlika.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ima tu više razlike. Mislim da 130 ima direktno ubrizgavanje a 100 nema, i ko zna šta.
Pošto sam gledao da uzmem taj TCE 100, i onako "mozgao", rekao bi da u vožnji i nema neke razlike do 4500 obrta, tek posle se pojavi tih 30 ks. Ovo naravno nagađam, jer nisam probaoTCE 100
Evo kako izgleda displej, potrošnja i sl (DCI110)
Pošto sam gledao da uzmem taj TCE 100, i onako "mozgao", rekao bi da u vožnji i nema neke razlike do 4500 obrta, tek posle se pojavi tih 30 ks. Ovo naravno nagađam, jer nisam probaoTCE 100
Evo kako izgleda displej, potrošnja i sl (DCI110)
- Darko
- Postovi: 9494
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Mozda i nije samo softver. I za taj od 130 ima chip na 150.Laki021 napisao:Verzija sa 130ks je samo 500e skuplja od verzije sa 100ks... mislio sam da je vise. Ocigledno samo software razlika.
Recimo razlika izmedju dci 90 i 110 je isto 500e. A jaci ima varijabilnu turbinu.