I ja da nastavim monolog 80% auspuha sam zavrsio, za sutra mi je ostao deo koji je najblizi motoru i koji ima neku tvrdokornu rdju koju ne moze ni brusilica da skine, ali valjda cu nekako da je savladam. Nisam skidao auspuh sve sam radio ispod kola.
Sprej boje srebra do 600stepeni. 500 din neka italijanska marka, u Kit komercu su imali Motip ali je bio duplo skuplji. Lepo je ispalo, nekako je slican sa bojom automobila pa smo ga iskoristili da cetkicom zamazemo i neku malu koroziju koju imam na vratima.
A170T napisao:Imao sam visak slobodnog vremena, pa sam malo farbao:
Pre: https://postimg.cc/image/67epflc6z/full/
Posle:
Cisto sam hteo malo zbog korozije da premazem, nisam gledao da bude nesto mnogo lepo.
Baviš se nebitnim stvarima umesto da si zamenio tu oprugu kojoj fali ceo jedan krug. Udarićeš neku neravninu i ode opruga napolje. Vidiš da ne leži na tom šeširu.
Sa majstorom smo ugovorili da mi javi kad se pojave neke opruge na otpadu. Od toga je proslo skoro mesec dana i ni jedna A klasa se nije pojavila (bio sam kod njega skoro). Ako nista ne bude od toga moram da krenem da ih trazim sam.
Gotovo sigurno ima u prodavnici Mercedes Benza na Novom Beogradu.
Otpade zaboravi jer su mle sanse da nadjes odgovarajucu oprugu prema broju sasije, za tacno taj model, motor, opremu.
Ili parkiraj auto ili menjaj obe opruge u paru.
Ovako proveravas srecu sa neispravnim vesanjem, ide jesen i zima pa je samo pitanja kada ces izgubiti kontrolu nad autom i poravnati prepreku na koju naidjes.
Usput, auspuh korodira najvise iznutra a ne spolja tako da radi zastite se mora ofarbati iznutra (potapanjem).
To mazanje spolja traje nekoliko dana do prve barice koja ce zapljusnuti vreli lonac.
Izvini sto je direktno ali opruga je kritican element za bezbednost istog ranga vaznosti kao sto su kocnice.
Nemoj voziti auto sa jednom oprugom (ispravnom).
Opet ja, stari problem se pogorsao. U zadnjih nedelju dana sam primetio nekoliko crnih tackica ispod automobila, danas sam opet pogledao i vidim da ih ima vise. Znao sam otprilike sta da gledam, manzetna (unutrasnja) na poluosovini desnog tocka se 50% pocepala. Sta sve uzrokuje taj kvar, cisto da znam?
Pa ona prema menjacu, i sam taj semering poluosovine mi vec pre toga pustao menjacko ulje sto verovatno znaci da sada jos brze pusta nego ranije. Jel moze da se reparira taj semering na poluosovini da vise ne razmisljam o curenju menjackog ulja kad vec menjam manzetnu?