
Sent from mTalk
Koga si to zaje*ao?Laki021 napisao:Zbog ove teme kupljen je jos jedan Megane
I to onaj iz salona, tako da bi vec u petak trebalo da se preuzme.
Da, ja sam se šokirao kada sam video kako je to loše rešeno za razliku od senika dvojke, na primer.passenger napisao:Dobro. Renault je najpametniji. Mb, bmw i ostali će uzeti od Renoa za iduću generaciju.
Uvek mi je smetalo to što jurim kod Espace ili nekog drugog Renoa taster za limitator ili tempomat. Oba često koristim i svaki put moram da blenem dole i tražim ih. Jednostavnije od pozicije na volanu nema, koliko god terao inat.
Verovatno ti je i pozicija esp u P508 ok.
Slazem se, zen tabla na slikama izgleda i ruzno i nekvalitetno, uzivo je malo drugacije, deluje prilicno kvalitetno pod rukom (u odnosu na moj bivsi captur velika razlika u kvalitetu) i malo manje ruzno nego na slikama, ali definitivno ruzno (mislim pre svega na klot radio)Era napisao:Ma Intensu je na drugom mestu dugme tempomata, baš pogođeno. A poenta je što Megan nema drugih dugmića, tipa ESP, koji bi tražili da budu zajedno smešteni.
Ustvarim nije mi jasno kako Megan nema tih dugmića ESP i kontrola proklizavanja, zbog leda i sl.Verovatno elektronika radi sama.
Instrument tabla na Zenu je mnogo lepša u živo i za mene je bolja nego na baznim Skodama. Ako šta ima ruzan cajger brzine to je Mazda 3, ko na starim ladama.