Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
Eto, sada G sila zavisi samo od guma. Dakle, stavim ja na C klasu Michelin Cup i pravim 1.2 G u krivini.
Koja je poenta tih slika, kako na osnovu slika ti zakljucujes da li je neka guma poluslik? Sta, zato sto ima dodatne kanale za odvod vode, nije poluslik?
Aj da je samo tirerack to napisao(Vujadin ih je naveo kao pouzdan izvor), nego je svuda svrstana u klasu sa cup poluslik gumama.
Koja je poenta tih slika, kako na osnovu slika ti zakljucujes da li je neka guma poluslik? Sta, zato sto ima dodatne kanale za odvod vode, nije poluslik?
Aj da je samo tirerack to napisao(Vujadin ih je naveo kao pouzdan izvor), nego je svuda svrstana u klasu sa cup poluslik gumama.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia
U formuli 1 pre 10tak godina su voženi slikovi sa kanalima, koji imaju više šare nego Cup. Ne da nije putnička guma, nego je najekstremnija od svih poluslikova i normalno je da je i najbrža u tom društvu. Imaš citat sa Porše foruma u istoj temi koliko je guma opasna po kiši. To je jedna ekstremna, specijalizovana guma, samo za suvu i čistu podlogu.
viewtopic.php?f=14&t=547&start=3795#p634469
viewtopic.php?f=14&t=547&start=3795#p634469
Re: Alfa Romeo Giulia
Nidzo, previse radis izgleda u poslednje vreme, daj sebi oduska malo 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Poluslik je kao što je "synthetic based oil" sintetičko ulje i HD ready tv HD televizor.Onda, sto se Corse tice, da razjasnimo vec jednom za svagda, a ti nastavi da izmisljas.
Sa tireracka:The P Zero Corsa Asimmetrico tread design features a semi-slick, low void ratio and a large external shoulder structure with a minimum number of grooves to eliminate the blocky structure of a conventional pattern. The P Zero Corsa System Asimmetrico asymmetric and directional tread design requires separate left and right side tires for the vehicle as branded on each tire's sidewall. The tire's internal structure includes highly flexible steel belts reinforced by spirally wound nylon to enhance cornering stability and provide high-speed capability while reducing weight.
P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions.
Pomešao si Miloša i mene. S njim si o tome diskutovao.Dakle, daj prestani da izmisljas da su u istoj kategoriji sa SC5 i PSS, jer su daleko iznad njih po suvom, kao i sve semi-slick gume.
Koristili su gumu koja se koristi na civilnim vozilima, u serijskim verzijama, ona ide na Giuliu.Dakle, moja pretpostavka je bila da koriste semislik i da su nategli vozilo do maksimuma za stazu.
Može i BMW da se ponaša kao Alfa da je vozač vozio stilom vozača Alfe.a na snimku puka suprotnost, skace duplo vise od cisto trkacki nastrojenog M4 GTS, koji je postavio bolje vreme na toj stazi.
Gleda se, pre svega ko je najbrži. Pored toga, bilo je i drugih koji su vozili atrkativno na Nurburgringu. Isto vreme kao Alfa postavio je Mustang GT350R koji je tehnološki i konstrukciono ispod Alfe, a ima sličnu snagu...kakav li je taj mag koji ga je provozao tako brzo?Sto se vozaca tice, dosta nas je ovde pohvalilo njegovu voznju, a dosta nas je odgledalo mnogo snimaka sa Nordschleifea i niko u toj kategoriji nikada nije vozio tako, pametnome dovoljno da izvede zakljucak.
Ne znam na kog penzionera misliš...ja nikog nisam spominjao. Govorio sam da među test vozačima, novinarima ima vrlo kompetentnih vozača. Pogotovu oni koji često voze Ring.Takodje ne bih rekao da je bas 35-ogodisnji aktuelni profesionalni vozac i 62-ogodisnji urednik autocasopisa, sa apsolutno mizernom trkackom istorijom od par trka, ista stvar.
Mozes ti da tvrdis suprotno, jer je u sustini nedokazivo, ali svi ovde dobro znamo da taj penzioner ne moze da izvuce isto kao vozac Alfe, niti je ikada vozio tako.
A evo ko je vozio M4 GTS, tek smejurija, inzenjer M odeljenja:
Šta god da je odvezao je odlično i postavio odlično vreme. Isto kao i inženjer GM koji je najbrže odvezao Corvette i postavio rekord.
Šta je predlog - da uvede Alfa ograničenje? Da svi uvedu ograničenja? Da se prikoči Panamera?Da, m3, glavni konkurent Alfe ima blokadu na 250, kao i m4, dok Giulia i M4 GTS nemaju, ista prica i sa obicnim i semislik gumama.
Nisam ih ja naveo da su pouzdan izvorAj da je samo tirerack to napisao(Vujadin ih je naveo kao pouzdan izvor), nego je svuda svrstana u klasu sa cup poluslik gumama

Za ljubav je potrebno dvoje, a za raspravu može i dvestadvoje...a može i jedan da s raspravlja sam sa sobom.Za raspravu je uvek potrebno dvoje.
Re: Alfa Romeo Giulia
Šta ti imaš protiv ljubavi sa dvadesetdvoje ili jednog sa samim sobom?
Re: Alfa Romeo Giulia
Slazem se sa tobom za drugi deo tvoje recenice, posto HD ready tv i jeste HD televizor, sa HD primarnom rezolucijom, 1280x720, a HD ready je samo oznaka da bi se odmah znalo koju HD rezoluciju podrzava, kao i Full HD i Ultra HD.Poluslik je kao što je "synthetic based oil" sintetičko ulje i HD ready tv HD televizor.
Corsa je poluslik koliko i cup 2, posto identicne stvari pisu za te gume i svuda su u istoj kategoriji.
Sto bi ti rekao, pre cu da verujem tireracku i ostalim ozbiljnim sajtovima, nego tebi i moimoi-u.
Jok, nista nisam pomesao, ti ih isto stavljas u istu kategoriju, a nisu.Pomešao si Miloša i mene. S njim si o tome diskutovao.
Naravno, sve su to gume za civilna kola, i Cup i Trofeo i Corsa i sve te R compound gume sa DOT-om, za to su i pravljene , da im smesa bude trkacka, a sara street legal.Koristili su gumu koja se koristi na civilnim vozilima, u serijskim verzijama, ona ide na Giuliu.
A iskreno, da li je auto serijski ili ne, mislim da zaista ne utice na to koja ce se guma koristiti.
Ma jok, nije to do stila voznje, auto skakuce na ravnom, tamo gde GTS istom brzinom smireno prolazi, ne pricamo kako auto skoci kada nagazi trotoar, to si jedino ti spomenuo.Može i BMW da se ponaša kao Alfa da je vozač vozio stilom vozača Alfe.
Zasto mislis da je 350R Shelby losiji track auto od Alfe? To je nesto slicno M4 GTS-u, ne bas toliko ekstreman(bez roll cage-a, ali svejedno bez zadnjih sedista, samo dve prednje kadice), ali daleko ekstremniji auto od Alfe.Gleda se, pre svega ko je najbrži. Pored toga, bilo je i drugih koji su vozili atrkativno na Nurburgringu. Isto vreme kao Alfa postavio je Mustang GT350R koji je tehnološki i konstrukciono ispod Alfe, a ima sličnu snagu...kakav li je taj mag koji ga je provozao tako brzo?
Ne znam gde si ti video da sam ja rekao da si ti nekoga spominjao...zaboravio si da ti odgovaras na moje komentare, a ne obrnuto?Ne znam na kog penzionera misliš...ja nikog nisam spominjao. Govorio sam da među test vozačima, novinarima ima vrlo kompetentnih vozača. Pogotovu oni koji često voze Ring.
Sto se penzionera tice, stavio sam ti coveka koji je vozio M3, M4 i veliku vecinu automobila iz te klase koji su tamo prikazani, jer fabrike to nije zanimalo da rade, osim Alfe Romeo, kojoj treba taj jeftini marketing.
Ja nisam ni tvrdio suprotno.Šta god da je odvezao je odlično i postavio odlično vreme. Isto kao i inženjer GM koji je najbrže odvezao Corvette i postavio rekord.
A kada kazes najbrze, govoris to kao da ju je 30 profesionalnih vozaca vozilo na Ringu, pa on bio najbrzi, a samo je on i vozio, kao sto je i M4 GTS vozio samo taj M inzenjer.
Sta je "Alfa" ogranicenje i ko treba da ga uvede?Šta je predlog - da uvede Alfa ograničenje? Da svi uvedu ograničenja? Da se prikoči Panamera?
Predlog za sta tacno? Jesam li ja rekao da treba da ima ogranicenje neko? Jesam li rekao da ne treba da ima Corsa ili Cup gume?
Kao sto sam i rekao, samo zakljucujem zasto je Alfa toliko brza na stazi, a to je jedan od razloga, ne znam gde si ti video da sam rekao da mi to smeta?
Tvoja izjava, ja ih nisam pomenuo kao izvor uopste pre toga:Nisam ih ja naveo da su pouzdan izvor. Rekao sma da su precizno podelili upotrebu guma. Ne znam koliko su pouzdani...možda jesu, možda nisu, a ja se o gumama informišem iz drugih izvora. Moimoi je lepo primetio netačnost u rečenici oko opisa profila gume Zero Corsa jer on jednostavno ne odgovara izgledu gume. To se bar jasno vidi. Verovatno je u pitanju tehnička greška.
Ako nista drugo, slazem se da se jasno vidi da nisu kao Sport Contact gume, nego klasicna poluslik guma na kojoj su pokusali da poboljsaju ponasanje na mokrom uvodjenjem dodatnih kanala, sto naravno nisu najuspesnije uradili, jer ima 6/10 ocenu na mokrom.Naravno da je validnije merilo ako ih Tyrerack ne zove poluslikovam, nego ako ih ti nazivaš. Oni su vrlo precizno opisali namenu svake gume. Poluslikovi se ne stalvjaju serijski na drumska kola jer je njihova osetljivost na vlažan kolovoz primetno veća nego na drugim gumama u ovoj grupi.
Naravno, to je i logicno, jer nijedna poluslik guma nije dobra po mokrom.



Bas obrnuto. Za raspravu moras imati barem jos jednog sa kojim ces da se raspravljas(i taj koji sa sobom raspravlja ima drugu osobu u glavi), a za ljubav nije potrebno dvoje.Za ljubav je potrebno dvoje, a za raspravu može i dvestadvoje...a može i jedan da s raspravlja sam sa sobom.
Gde sam napisao da ne moze vise od dvoje da se raspravlja i kako iole racionalnom coveku moze pasti na pamet da neko to uopste misli?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia
Samo što je ovo što si okačio pogrešna P Zero Corsa guma.
QV napred ima usmerenu kišnu šaru, a nazad ima Assymetric 2 šaru. Okačio sam sliku.
Evo ti opet:

Ako ćemo već da se držimo teme. Ako ćemo samo o gumama da pričamo, postoji adekvatna tema za to. Ja sam pokušao da premestim priču na adekvatno mesto, međutim džaba.
QV napred ima usmerenu kišnu šaru, a nazad ima Assymetric 2 šaru. Okačio sam sliku.
Evo ti opet:

Ako ćemo već da se držimo teme. Ako ćemo samo o gumama da pričamo, postoji adekvatna tema za to. Ja sam pokušao da premestim priču na adekvatno mesto, međutim džaba.
Re: Alfa Romeo Giulia
Nidzo, okacio sam lepo slike koje gume ima QV, nema potrebe da izmisljas teorije koje ti odgovaraju.
Mozda bi i stavili direzione da su ih zanimali kupci, ali je ovde poenta bila postaviti sto bolje vreme na stazi i imati besplatnu reklamu.
Evo tebi opet:
Mozda bi i stavili direzione da su ih zanimali kupci, ali je ovde poenta bila postaviti sto bolje vreme na stazi i imati besplatnu reklamu.
Evo tebi opet:
Xepoj87 napisao:
p.s.
Koliko do jaja izgledaju ovi diskovi
Poslednja izmena od Xepoj87 u 16 Sep 2016, 15:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8229
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Vrhunski izgleda.
Očigledno BMW dosadio
Očigledno BMW dosadio

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Alfa Romeo Giulia
Ovo je Asimetrico 2. U principu nebitno skroz, ja sam ti citirao informaciju sa Pirelli sajta, za P Zero Corsa system koji čine navedene gume. Ne bih da izgubimo poentu da je u pitanju guma potpuno bezbedna za vožnju u svim uslovima, a ne samo po sasvim suvom vremenu kao što bi to slučaj bio sa poluslikom.Xepoj87 napisao:Nidzo, okacio sam lepo slike koje gume ima QV, nema potrebe da izmisljas teorije koje ti odgovaraju.
Mozda bi i stavili direzione da su ih zanimali kupci, ali je ovde poenta bila postaviti sto bolje vreme na stazi i imati besplatnu reklamu.
Evo tebi opet:
Xepoj87 napisao:
p.s.
Koliko do jaja izgledaju ovi diskovi
Asimetrico 2 sa tvoje slike, detaljnija slika:

Re: Alfa Romeo Giulia
Dobro ljudi, ima li negde neki ozbiljan test tih asimetričnih 2, pa da prebrinemo konačno tu muku?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Alfa Romeo Giulia
Ni ja ne spavam nocima. 
Tapatalk Post

Tapatalk Post
Re: Alfa Romeo Giulia
+1
Već mi se odražava na intiman život lagano...
Već mi se odražava na intiman život lagano...
Re: Alfa Romeo Giulia
Na svakom forumu i sajtu koji vam izadje u guglu kada ukucate P Zero Corsa (u pitanju je Pzero Corsa System).
Ima milion utisaka, samo je bedak sto ih svuda porede sa Michelin Cup gumama, posto ovde nasi strucnjaci znaju bolje.
Ima milion utisaka, samo je bedak sto ih svuda porede sa Michelin Cup gumama, posto ovde nasi strucnjaci znaju bolje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.