Markoni napisao:Nisam. Jedino sto sam govorio za VW grupaciju jeste da im je board tacan u deci. Sad ne znam da li si sa tim pomesao, ili mene sa nekim ko je tvrdio slicno.
Tapatalk Post
Ondak se izvinjavljam, loše sam zapamtio . A jeste neko ovde to tvrdio al ko će se seti sad gde i kad.
Nije toliko bitno ali je prilična laž fabrike, pitanje je šta je još i nekapiram šta će im to.
Ono što meni deluje vrlo čudno, da ne kažem namešteno, na zepfer-u, obratite pažnju na jednu od navodno najvećih prednosti Golfa kočenje 100-0 ogromna razlika i po njoj Megan koči užasno. Ja sumnjam u tačnost toga što su napisali a ima i nelogičan sled:
kočenje Golf / Megan
50-0 9,4m / 9,2m
90-0 31 / 32
100-0 38,6 / 52,5 ??????????
130-0 66,5 / 66
Jeseeste važi i onda je mrmot zavio čokoladicu. Praviše očigledno.
Sve zavisi, mozda je jedini test kocenja na Meganu radjen po kisi.
Zeperfs radi tako sto uzima rezultate od dosta ozbiljnih magazina, pa stavlja najbolje, sto cesto nije pravedno, jer ako je recimo jedan auto izmeren na superlepljivoj stazi, a drugi samo na obicnim stazama, eto gubljenja poente.
Zeperfs je tu da pokaze neko otprilike stanje stvari, kada su rezultati dosta slicni, ne treba to uzeti za bukvalno.
Meni nista nije cudno da je Golf sa 120kg manje od Megana sa istom konjazom, brzi auto.
Sigurno je i dosta dinamicniji, izolovaniji, a enterijer ne moramo ni da razmisljamo da li je kvalitetniji, i ako je Renault napokon napravio prihvatljiv enterijer.
Mislim, meni prvom se Megane vise svidja, ali treba biti realan i skapirati da Golf ima dosta stvari zbog kojih kosta koliko kosta, pored toga sto dosta ide na bedz i ekstra "luksuz".
Pa Markoni je Seat fan i administrator na Seat forumu, ako se ne varam, pa je kada nas je vozio u svom Leonu FR 2.0 TDI 150ks, rekao da je Golf bolji auto u svakom pogledu.
I A klasa, A3 i Bmw 1 isto imaju dosta stvari zasto kostaju koliko kostaju, od cega opet naravno nije sve bas zasluzeno.
Ako se gleda isplativost, uvek kod jeftinijeg, a u istoj klasi automobila, dobijes vise za svoj novac, to se ne moze osporiti, pa kod Leona dobijes vise nego kod Golfa za iste pare, ali se kod Golfa i jos skupljih premiuma, naplacuje ono ekstra sto dobijes, to je luksuz i zato toliko kosta.
Imas primer ozvucenja. Za 5k eura mozes da kupis zvucnike da ruse kuce, a i da sviraju prelepu muziku, a mozes da platis i 200k eura za zvucnike koji sve rade mozda i 5 puta bolje, ali svakako, to ekstra placas za luksuz i mozda i cenu toga sto su napravljeni ti 5 puta bolji zvucnici, jer cesto duplo bolja stvar moze kostati 10x vise da se napravi ili razvije, a na kraju ce biti samo duplo bolja, sa 10x vecom cenom i nista tu novo i cudno nije.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
sta bi sa onim 1.6 dci od 165 konja? mislim da ce ici samo u gt, ali nisam nigde nasao vise informacija. malo su preterali sa cenom dci 130, 2600e skuplji od 130 tci...
Nista to nije cudno, cak je i dobro da je samo toliko skuplji dizel
Jebiga, ljudi su glupi pa gledaju da ustede na gorivu i zbog toga kupe losiji auto, a na kraju ih izadje mozda 1k eura jeftinije...
Recimo, A220 4matic sa 184ks i 0-100 za 6.9s kosta 32k eura u Nemackoj, a 220d 4matic sa 177ks i 0-100 za 7.5s je 4500e skuplji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
petarboj napisao:sta bi sa onim 1.6 dci od 165 konja? mislim da ce ici samo u gt, ali nisam nigde nasao vise informacija. malo su preterali sa cenom dci 130, 2600e skuplji od 130 tci...
Glupa ponuda motora. Nedostaje i dizel i benzin od 160ks. Ovako je veliki jaz izmedju 130 i 205 ks.
Imaju u talismanu 1.6 tce 150ks. Ne znas sto nije u varijanti kod megana. Bas bi bio prava mera za tu karoseriju.
U talismanu ima 9.6 sekundi i 215km/h i to na 1430 kilograma, na meganovih 1200+kg bi bio odlicna zujalica,
pogotovo u gt line opremi ispod 20k evra.