BMW - generalna tema
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Problem je dok ne prerastu sedista za decu.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Ne bih rekao da F30 ima više mesta od F10 ali nema ni manje.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Obicna sedista u F30 u odnosu na comfort u F10 - ima malo vise mesta za noge u F30, koliko god to cudno zvucalo 
Udobnije se sedi nazad u F10 - mislim da je i "klupa" dublja, ali pricamo o samom prostoru za noge.
Tako gledano i u Civic-u ima vise mesta nego u Accord-u. "Klupa" je osetno kraca (i neudobnija).
Udobnije se sedi nazad u F10 - mislim da je i "klupa" dublja, ali pricamo o samom prostoru za noge.
Tako gledano i u Civic-u ima vise mesta nego u Accord-u. "Klupa" je osetno kraca (i neudobnija).
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW - generalna tema
pa nije valjda da deca sa 13-14 godina nemaju mesta za noge?Delija napisao:Problem je dok ne prerastu sedista za decu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW - generalna tema
Ja sam prelazio mnogo kilometara sa 3 (skoro) odrasle osobe (185, 175 i 130) na zadnoj klupi u f30 i nije strasno. Jedino osoba u sredini ne moze lako da smesti noge zbog tunela (a i sedi malo poviseno). Sve u svemu dobra ponuda prostora. A prostora za noge ima bas dosta, osim za srednju osobu...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Nisi razumeo. Problem je kada imaju ~10 godina (i dalje su ispod granice od 150 cm / 36 kg, ali su joj se skoro priblizili) i i dalje koriste (dodatna) sedista za decu.passenger napisao:pa nije valjda da deca sa 13-14 godina nemaju mesta za noge?Delija napisao:Problem je dok ne prerastu sedista za decu.
Poslednja izmena od Delija u 23 Sep 2016, 16:30, izmenjeno 2 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
X5 je rešenje tog problema 
Re: BMW - generalna tema
Dete od 10 godina i dalje koristi sedište??? Au ja mislio to do 4-5 godine
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: BMW - generalna tema
Do 135cm visine je neka granica. Posle toga se smatra da dete ima dovoljnu visinu da se pravilno veže, tj, da će mu standardni pojas biti adekvatna zaštita.
Re: BMW - generalna tema
Bas mi zao sto nema naslednika M1. On je svojevremeno bio u rangu Ferrarija
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: BMW - generalna tema
Meni je isto čudno zašto BMW nema svog igrača u klasi Porschea ili Ferrari-ja. Posebno mi to nije jasno jer konkurencija ima auta u tim segmentima, AMG GT i R8 se dobro prodaju. Očekivao sam da će možda od I8 napraviti i nekog monstruma (možda M verziju) koja će kombinovati elektro pogon + neki jači v6/v8 ispod haube kako bi bili konkurentni u tom segmentu.
I8 je pokazao da tržište želi super sportski BMW, šteta što i BMW to ne želi da prepozna...
I8 je pokazao da tržište želi super sportski BMW, šteta što i BMW to ne želi da prepozna...
Re: BMW - generalna tema
Jbt. Ovaj M1 ima boju k'o Aleko! 
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW - generalna tema
BMW M3 slavi 30. rođendan

Nastao je zahvaljujući pravilima nekadašnjeg DTM šampionata, po kome je moralo da bude napravljeno i prodato 5000 primeraka određenog automobila u periodu od 12 meseci...
Zlatne osamdesete bile su godine kada su nastale mnoge od veoma važnih tehnologija, što u svetu elektronike, što u svetu automobila. Među njima je i “BMW M3”.
BMW Motorsport Division, preteča današnjeg M odeljenja, dobila je zadatak 1986. godine da konstruiše auto koji će učestvovati na tada izuzetno popularnom DTM šampionatu turističkih vozila.
U pravilima za grupu stajalo je da na trkama može da učestvuje auto koji ima fabričku homologaciju kao putnički i da je u periodu od 12 meseci prodato više od 5.000 primeraka.
Tako je nastao “M3”, koji je sa motorom zapremine 2,3 litre sa četiri ventila po cilindru postizao 200 “konja”. Zahvaljujući 1.200 kilograma teškoj karoseriji, iz stanja mirovanja do 100 km/h je stizao za 6,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina bila 235 km/h.
Posle toga su usledila brojna poboljšanja i generacije, a “M3” je do danas ostao simbol vrhunske mašine “običnog” izgleda sa performansama super-automobila.
Interesantna je i ambicija inženjera BMW-a da odmah naprave pikap verziju “M trojke”. Došli su do izuzetnog primerka kabrioleta koji je korišćen u službene svrhe. Odlučili su da ga pretvore u pikap, s obzirom da je kabrio sam po sebi bio najoptimalniji za doradu.

U njega je ubačena kompletna mehanika “M3”, izuzev proširenja karoserije, tako da je to jedina razlika u odnosu na kupee.
U početku je imao dvolitarski motor, takozvani “italijanski M3”, koji je nastao u cilju smanjenja troškova registracije.
Zbog toga je razvijao “samo” 192 KS, mada je kasnije ubačen originalni “M3” motor od 2,3 litre i 200 “konja”.
Sve u svemu, cilj je bio da se tim jednim primerkom pokaže koji su potencijali “M” razvojnog odeljenja, iako laka komercijalna vozila nikada nisu bila ciljna grupa BMW-a.
U čast ovog modela, gotovo tri decenije kasnije nastao je još jedan “M3” pikap, takođe jedan jedini.



Nastao je zahvaljujući pravilima nekadašnjeg DTM šampionata, po kome je moralo da bude napravljeno i prodato 5000 primeraka određenog automobila u periodu od 12 meseci...
Zlatne osamdesete bile su godine kada su nastale mnoge od veoma važnih tehnologija, što u svetu elektronike, što u svetu automobila. Među njima je i “BMW M3”.
BMW Motorsport Division, preteča današnjeg M odeljenja, dobila je zadatak 1986. godine da konstruiše auto koji će učestvovati na tada izuzetno popularnom DTM šampionatu turističkih vozila.
U pravilima za grupu stajalo je da na trkama može da učestvuje auto koji ima fabričku homologaciju kao putnički i da je u periodu od 12 meseci prodato više od 5.000 primeraka.
Tako je nastao “M3”, koji je sa motorom zapremine 2,3 litre sa četiri ventila po cilindru postizao 200 “konja”. Zahvaljujući 1.200 kilograma teškoj karoseriji, iz stanja mirovanja do 100 km/h je stizao za 6,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina bila 235 km/h.
Posle toga su usledila brojna poboljšanja i generacije, a “M3” je do danas ostao simbol vrhunske mašine “običnog” izgleda sa performansama super-automobila.
Interesantna je i ambicija inženjera BMW-a da odmah naprave pikap verziju “M trojke”. Došli su do izuzetnog primerka kabrioleta koji je korišćen u službene svrhe. Odlučili su da ga pretvore u pikap, s obzirom da je kabrio sam po sebi bio najoptimalniji za doradu.

U njega je ubačena kompletna mehanika “M3”, izuzev proširenja karoserije, tako da je to jedina razlika u odnosu na kupee.
U početku je imao dvolitarski motor, takozvani “italijanski M3”, koji je nastao u cilju smanjenja troškova registracije.
Zbog toga je razvijao “samo” 192 KS, mada je kasnije ubačen originalni “M3” motor od 2,3 litre i 200 “konja”.
Sve u svemu, cilj je bio da se tim jednim primerkom pokaže koji su potencijali “M” razvojnog odeljenja, iako laka komercijalna vozila nikada nisu bila ciljna grupa BMW-a.
U čast ovog modela, gotovo tri decenije kasnije nastao je još jedan “M3” pikap, takođe jedan jedini.







