Zato što mi ne odgovara ali to ne znači da je loš auto. Zašto ti nećeš da kupiš Fabiju?Superb III napisao:Floyd i dalje ne zna zasto nece da kupi megan a Era se ubacuje ko Joker u Poker
Renault Megane 1.2 tce 130
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Kad budu ovi polu- VW budu imali ovakav šmek i udobnost, možda se ponovo vratim njima:
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10687
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Sta je to plavo na vratima?
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ambijentalno LED osvetljenje.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Baš dosta Megana ima po gradu, lepi su
.
Era, je li ovo tvoj Megan?

Era, je li ovo tvoj Megan?
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Da, danas ga oprao i usisao, pa reko da napravim neku fotku, u mraku garaže i to mobilnim telefonom 
To ambijentalno osvetljenje ima više boja (po želji se bira). Kad se izabere ECO mod, promeni se u zeleno (mada se i to može menjati po modovima, kao i prikaz oba ekrana). Ovo ambijentalno osvetlenje na slikama ne dolazi do izražaja.
Ono što posebno mogu da pohvalim je zvuk multimedije. Kao starog ljubitelja audio uređaja, ovaj zvuk me oduševio ( da postoji ovako nešto u vozilu ove cene), prijatnosti, čistoćom, ne zamara u daljoj vožnji, što doprinosi i odlična izolacija auta.

To ambijentalno osvetljenje ima više boja (po želji se bira). Kad se izabere ECO mod, promeni se u zeleno (mada se i to može menjati po modovima, kao i prikaz oba ekrana). Ovo ambijentalno osvetlenje na slikama ne dolazi do izražaja.
Ono što posebno mogu da pohvalim je zvuk multimedije. Kao starog ljubitelja audio uređaja, ovaj zvuk me oduševio ( da postoji ovako nešto u vozilu ove cene), prijatnosti, čistoćom, ne zamara u daljoj vožnji, što doprinosi i odlična izolacija auta.
Poslednja izmena od Era u 24 Sep 2016, 16:09, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Odličan ti je Megan. Lepa oprema.
Klot mi nije nešto.
Klot mi nije nešto.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ero, jel si ti otvorio temu za megan? Sve ovo bas lepo izgleda.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Pošto se pisalo svašta u vezi megana (ne samo ovde nego u raznim testovima), da navedem, da se zaista može birati tri vrste zvuka motora, SPORT, NEUTRAL, i KOMFOR, i zaista ima velike razlike. U sport zvuk je zaista odsečan, osetan u kabini slično kao kod jačih benzinaca kad se očepi. U neutral se skoro ne čuje uopšte, možda kad se stisne na "kik" oseti se malo kao u sport, a u komfor se motor uopšte ne čuje.
Naravno, u sport modu auto ide zaista lepo, rado ide preko 4000 obrta, a u neutralu je zadivljujuće elastičan od 1300 do 2500. Već od 60 ide glat 5 brzinom, preko 70, 6 brzinom uz uspon kao Zlatibor.
ECO mod je baš lenj i čudan, nepredvidiv. Čak se i brzine teže menjaju, ali ma kako ja štedljivo vozio u nekom drugom modu, on spusti potrošnju za još najmanje 0,3L a nekad i znatno više. Posebno u početku dok nisam pročitao uputstvo, krenem u preticanje i ubrzava ko jugo 45. Opasno, a onda shvatim da na dnu gasa ima "kik" prekidač koji kad se stisne zanemari ECO mod i auto dobije zadovoljavajuću snagu.
Tu je i najveća zamerka, jer pred preticanje, da se promeni ECO mod, mora se pritisnuti EcO dugme, pa se na ekranu izabere drugi željeni mod, što je zamarajuće, pa i opasno. Ako se posle opet pritisne ECO dugme, vrati se sam u ECO mod. Ovo je glupo rešeno, a mogli su da naprave da se na pritisak dugmeta menjaju modovi po redosledu.
I još jedna velika zamerka su vrata gepeka, koja su urađena od plastike, što daje zaista neki baš lep izgled, otpornost na manje udare, masivnost pri zatvaranju, dobru zvučnu izolaciju, ali ima glupu manu, da po kiši kad se otvori, ogrmona voda podlije niz plastiku sa unutrašnje strane pa izgleda ružno. Mada u gepek nekada kane koja kap, ali opet ružan osećaj do bola. Sad kad otvaram po kiši, zadržim vrata napola par sekundi i problem je rešen. Tu ustvari unutrašnja crna plastika (crna boja) dihtuje na keder, pa je logično da sa strane ide voda, ali opet ako ništa uplaši čoveka da napravi belaj.
Nemam želju da otvorim temu. Činilo bi mi se da se suviše hvalim, a ja sam samo jedan stariji član bez nekih aspiracija. Verujem da ovde ima članova da bi mogao i deda da im budem. Evo ovde napišem nešto, čisto jer ovaj auto zaista još nije čest i poznat po mogućnostima i karakteristikama, a ja ga vozim više od pola godine. Možda bi se ime ove teme moglo promeniti u Megan 4 ili sl, a nesumnjam da će Darko kad dobije auto otvoriti svoju temu.
Naravno, u sport modu auto ide zaista lepo, rado ide preko 4000 obrta, a u neutralu je zadivljujuće elastičan od 1300 do 2500. Već od 60 ide glat 5 brzinom, preko 70, 6 brzinom uz uspon kao Zlatibor.
ECO mod je baš lenj i čudan, nepredvidiv. Čak se i brzine teže menjaju, ali ma kako ja štedljivo vozio u nekom drugom modu, on spusti potrošnju za još najmanje 0,3L a nekad i znatno više. Posebno u početku dok nisam pročitao uputstvo, krenem u preticanje i ubrzava ko jugo 45. Opasno, a onda shvatim da na dnu gasa ima "kik" prekidač koji kad se stisne zanemari ECO mod i auto dobije zadovoljavajuću snagu.
Tu je i najveća zamerka, jer pred preticanje, da se promeni ECO mod, mora se pritisnuti EcO dugme, pa se na ekranu izabere drugi željeni mod, što je zamarajuće, pa i opasno. Ako se posle opet pritisne ECO dugme, vrati se sam u ECO mod. Ovo je glupo rešeno, a mogli su da naprave da se na pritisak dugmeta menjaju modovi po redosledu.
I još jedna velika zamerka su vrata gepeka, koja su urađena od plastike, što daje zaista neki baš lep izgled, otpornost na manje udare, masivnost pri zatvaranju, dobru zvučnu izolaciju, ali ima glupu manu, da po kiši kad se otvori, ogrmona voda podlije niz plastiku sa unutrašnje strane pa izgleda ružno. Mada u gepek nekada kane koja kap, ali opet ružan osećaj do bola. Sad kad otvaram po kiši, zadržim vrata napola par sekundi i problem je rešen. Tu ustvari unutrašnja crna plastika (crna boja) dihtuje na keder, pa je logično da sa strane ide voda, ali opet ako ništa uplaši čoveka da napravi belaj.
Nemam želju da otvorim temu. Činilo bi mi se da se suviše hvalim, a ja sam samo jedan stariji član bez nekih aspiracija. Verujem da ovde ima članova da bi mogao i deda da im budem. Evo ovde napišem nešto, čisto jer ovaj auto zaista još nije čest i poznat po mogućnostima i karakteristikama, a ja ga vozim više od pola godine. Možda bi se ime ove teme moglo promeniti u Megan 4 ili sl, a nesumnjam da će Darko kad dobije auto otvoriti svoju temu.
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Odličan ti je Megan
.

Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Megan je fantastican, bas je dobar.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15372
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Sjajan Megane.
- Darko
- Postovi: 9488
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
@ero, super enterijer, fantasticno izgleda za tu klasu vozila.
Spominjes modove rada motora, bas me zanima kako ce kod mene biti, posto nemam tu opciju vise modova nego samo jednu kako je fabrika podesila.
Jesi fabricke patosnice uzeo i koja je cena? Ja sam bas danas poslao renou mail da mi kazu cenu patosnica, aluminijumskih pedala i shark nastavka za antenu.
Slazem se moze i da se preimenuje tema, svakako cu otvoriti svoju kad dobijem vozilo.
Spominjes modove rada motora, bas me zanima kako ce kod mene biti, posto nemam tu opciju vise modova nego samo jednu kako je fabrika podesila.
Jesi fabricke patosnice uzeo i koja je cena? Ja sam bas danas poslao renou mail da mi kazu cenu patosnica, aluminijumskih pedala i shark nastavka za antenu.
Slazem se moze i da se preimenuje tema, svakako cu otvoriti svoju kad dobijem vozilo.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
I taj model će imati ECO dugme. Kad se pritisne na instrument tabli se pojavi zelena lampica ECO, a po pnovnom pritiskanju se gasi. Znači ima 2 moda rada motora - očigledno.
Kod ovoga paketa Intens i GT line, menja se što - šta biranjem modova sem rada motora, pored navedenog zvuka, naćin efikasnosti klimatizacije, način rada servo volana, rada kočnica i onih elektoronika ESP i sl i ko zna šta još. Mislim da kod GT lajn ili GT se menja čak i tvrodoća amortizera i sl.
Pokušaj da skineš uputstvo na engleskom (ima) u PDF, pa pročitaj. Ja sam nekako uspeo da a skinem, mada sam dobio istu takvu knjigu na srpskom.
Kod ovoga paketa Intens i GT line, menja se što - šta biranjem modova sem rada motora, pored navedenog zvuka, naćin efikasnosti klimatizacije, način rada servo volana, rada kočnica i onih elektoronika ESP i sl i ko zna šta još. Mislim da kod GT lajn ili GT se menja čak i tvrodoća amortizera i sl.
Pokušaj da skineš uputstvo na engleskom (ima) u PDF, pa pročitaj. Ja sam nekako uspeo da a skinem, mada sam dobio istu takvu knjigu na srpskom.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Pričam ja vama da je Megane neviđeni auto. 
Sent from mTalk

Sent from mTalk
Širim haos!