Naravno da je 5ica po mnogim parametarima bolji auto ali nije primarno vozački. Zato u prvi plan i stavljaju gedžete.
BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nisam vozio 520d ali jesam 530d karavan i 528i sa M paketom i to dok je 320d bio kod mene. I jedan i drugi su osetno jači ali trojka nudi definitvino bolji osećaj za volanom. 5ica je glomazna (ok, ne kao X5
) i previše izolovana od puta.
Naravno da je 5ica po mnogim parametarima bolji auto ali nije primarno vozački. Zato u prvi plan i stavljaju gedžete.
Naravno da je 5ica po mnogim parametarima bolji auto ali nije primarno vozački. Zato u prvi plan i stavljaju gedžete.
Re: BMW 5 (G30) 2017
To sle slazem ali su mogli i 528i da bude od 250hp 2.0Floyd napisao:Najbolja stvar je što nam čipovane 2.0 motore valjaju po ceni radnih šestaka nekad i to samo na osnovu oznake.
Ja mislim da je 30i trebao da ostane 6ak sa oko 300ks a 40i 350, pa ko šta voli.
530i sa vecim turbinama oko 280-300hp 2.0
535i sestak sa 340hp i 540i 370hp iz M2. Ovako dozvoljavaju da imaju najslabije motore u odnosu na konkurenciju (novi nadolazeci A6 i E klasa kod koje se doduse jos cekaju novi motori).
Sto se tice voznje 5-ca nije losa ali stvarno ne moze da se poredi sa 3-kom sto je logicno. 3-ka pegla krivine samo tako dok 5-ca ima dosta problema sa tezinom. Trenutno je lider M2 koji je neprikosnoven sto se peglanja krivina tice
Sto sam gledao po netu neke tjunirane azdaje stage 2 sa po 500hp. To je tek ludilo od auta:D
Re: BMW 5 (G30) 2017
Slazem se Floyde, petica je bas dosta izolovana od puta i osecaja.
Lepo lezi sa M paketom, ali ti ne osetis kada ona krene da proklizava dok ne krene bas dobrano da kliza.
Volan nema nikakav osecaj, E klasa ima veci feedback, dok je ranije bilo obrnuto.
Mene ne zanima da auto ide 150 u krivinu, ako je to dosadno i ususkano, bolje da ide 80, a da to bude dinamicno i zabavno za vozaca.
Lepo lezi sa M paketom, ali ti ne osetis kada ona krene da proklizava dok ne krene bas dobrano da kliza.
Volan nema nikakav osecaj, E klasa ima veci feedback, dok je ranije bilo obrnuto.
Mene ne zanima da auto ide 150 u krivinu, ako je to dosadno i ususkano, bolje da ide 80, a da to bude dinamicno i zabavno za vozaca.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Onda je Yugić idealan auto. Sa 80 u krivini je prava zabava. 
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne, sustina je da bude sportski, ali da se to i oseca. Petica lepo lezi na putu, ali je osecaj totalno prigusen, pa auto bude skroz dosadan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne znam za f10 al sa e60 sigurno nije tako iako je veliki auto.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Bas kako sam i rekao, ranije je bilo obrnuto 
E60 je verovatno najbolja petica do sada
Posto sam sa maltene istim automobilima imao prilike da predjem sigurno izmedju 50 i 100km, ukljucujuci i Kosutnjak par puta, mogu reci da je E60 dosta bolji vozacki auto.
U pitanju su 535d M E60 i 530d M F10, oba automatici.
530d F10 je malo brzi, a i ima bolji menjac, ali 535d e60 je uzivanje voziti.
E60 je verovatno najbolja petica do sada
Posto sam sa maltene istim automobilima imao prilike da predjem sigurno izmedju 50 i 100km, ukljucujuci i Kosutnjak par puta, mogu reci da je E60 dosta bolji vozacki auto.
U pitanju su 535d M E60 i 530d M F10, oba automatici.
530d F10 je malo brzi, a i ima bolji menjac, ali 535d e60 je uzivanje voziti.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 27 Sep 2016, 14:01, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Problem F10 je što su se potrudili da više bude limo servis nego vozački auto. U tome su naravno uspeli.
Nadam se da su G30 vratili korenima.
Nadam se da su G30 vratili korenima.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Osluskuju trziste, vecini je ocigledno bmw driving machine moto sluzio samo za poklapanje u patkometriji sa audijem I mercom dok su ocigledno zeleli udobnu izolovanu tvrdjavu na putu.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne znam sta bih rekao, za sada novinari koji su vozali prototip kazu da je mnogo popravljen u odnosu na F10, mada da je i samo malcice popravljen kako se vozi meni bi to vec bilo odlicno.
Sa druge strane auto nece dizati adrenalin dokle god ne moze da mu tutnji iz auspuha i puca pri promeni brzina u sport+ modu, sto nece moci osim mozda na M550i.
Sa druge strane auto nece dizati adrenalin dokle god ne moze da mu tutnji iz auspuha i puca pri promeni brzina u sport+ modu, sto nece moci osim mozda na M550i.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Laki, ti vozis sedmicu hatchback/suv, tebi bi i Bentley bio dinamicko poboljsanje
Salu na stranu, svako ima neki svoj rezon i kombinaciju koja mu odgovara.
Meni je nezamislivo da neko ko vozi kao Goblin, gleda A8, ali on ima svoj rezon i zna sta je njemu dovoljno dinamicno.
Salu na stranu, svako ima neki svoj rezon i kombinaciju koja mu odgovara.
Meni je nezamislivo da neko ko vozi kao Goblin, gleda A8, ali on ima svoj rezon i zna sta je njemu dovoljno dinamicno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ako bude osmak tutnjace svakako. Ako bude navijeni sestak tesko da bude nesto od toga. Samo samo se nadam da ce M5 biti azdaja sto se zvuka tice. Valjda ce konacno da porade na tome vise
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ako se dobro secam, X5M se vec dobro cuje, tako da ne bi trebalo opet zvuk da bude problem na M5.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nadajmo se da nece da stede na zvuku. Ja sam video neki beli M5 sa neki budzenim izduvom ono bese raketa ali je bilo bas preterano glasan za gradsku voznju. Dok m3/4 su bas unazadili zvukom u odnosu na e92. Meni je M5 e60 fantazija sto se zvuka tice
Re: BMW 5 (G30) 2017
E60 M5 da nema ono djubre od menjaca, bio bi na ceni dobrano.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.