Renault Megane 1.2 tce 130
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ja mislio pre par meseci da vas pozovem na Zlatibor na druženje, kad prođe sezona. Mogao bi da obezbedim 6-7 soba, kupim jagnje da ispečemo, roštilja i suvog mesa.
Sad shvatam da sam ja najstarija jaga ovde.
Kakvih likova ima ovde za medalju.
Sad shvatam da sam ja najstarija jaga ovde.
Kakvih likova ima ovde za medalju.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ero, tebi ide dijamantska medalja - van svake konkurencije 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 321
- Pridružio se: 11 Jul 2016, 01:04
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Da punto trosi ovoliko nema trika. Nemoguce je za motor 1.2,moja je zena vozila tri godine punta pre nego sto smo dosli ovde i nikad joj potrosnja nije isla ispod 6.5-7 litara, a ako neko vozi po pravilima to je ona. Znaci tvrdim da nema trika da toliko trosi jedino nizbrdo.Era napisao: Punto teško može da pređe 6L neke normalne vožnje. Obično troši 5,6-5,8 (ono što piše) u mojoj mešovitoj vožnji. Na otvorenom, gde je ravno 5,0 - 5,2 (piše), to je stvarno oko 5,5.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ako je žena u pitanju - ima trika
, i moja vozi po propisima pa redovno nabije litar-dva više iznad mog proseka. Kako i zašto - ne znam, ali tako je redovno. 
TT


TT
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Auu kakva reklama u centru NS, nema ko se ne okrene!

Konacno krece marketing i promocija.

Konacno krece marketing i promocija.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Jesi li razradio Megana? 

- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7790
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Stoji ta reklama vec dosta dugo...
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Dobar je dr.Čupić 

Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ne vidim koje su klime u pitanju.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
LG, moze se zakljuciti po logo-u u cosku 
@Sasa
Sta ti je tu cudno, pa nece valjda prebacivati na svakom semaforu po 4 brzine, kada moze samo 2 do 3

@Sasa
Sta ti je tu cudno, pa nece valjda prebacivati na svakom semaforu po 4 brzine, kada moze samo 2 do 3

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 13382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Bolje da su onaj Hotel Centar pokrili nego ovo ruglo, ni ne skontas na semaforu kad si. Unakazili su dodatno ruznu zgradu.
- Darko
- Postovi: 9473
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ima u novom sat-u test novi senik tce 130. Za motor kazu da je energican do 100kmh posle ostaje bez daha.
Ali treba uzeti u obzir da testni senik ima 1420kg sto je preko 200kg vise od megana (1210kg).
Stavili na senik tocak 195 sirine i 20 cola
Ima zamena da kosta kao bubreg
Ali treba uzeti u obzir da testni senik ima 1420kg sto je preko 200kg vise od megana (1210kg).
Stavili na senik tocak 195 sirine i 20 cola

Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Vozao sam juce Megane ljutu masinu.
Vizuelno auto super izgleda, pogotovo kad se upale svetla tad dobija poseban smek i potpuno se izdvaja iz mase.
Ova boja je onako, bolje izgleda nego na slikama ali ne bi bila moj izbor.
Auto ima 16" tockove, ali zasluzuje vece, ove pojede i 17 bi bila prava mera i super bi mu stajale.
Unutra je sve vrlo kvalitetno, nikako ne odaje osecaj jeftinoce i za dve klase je sve bolje i finije nego u nekom Hy ili Kia...
Cak i sa ovom osnovnom instrument tablom sklop volan tabla deluje veoma lepo i bas je prijatan za videti. Nisam ni skontao do sada da je volan malo zasecen dole. Ova centralna konzola bolje izgleda uzivo nego na slikama, pride je cela ta povrsina zapravo metalna a ne plasticna kako sam mislio tako da je skroz OK.
Sto se instrument table tice, zanima me kiji moron je dizajnirao brzinomer. Auto nema klasincu kazaljku vec samo malu iglicu od 1cm koja se penje po skali i pokazuje brzinu. E sad, skala je bela kao i podeoci a i kazaljka je bela i potpuno je neprimenta jer se savrseno kamuflira medju ostale linije iste boje na brzinomeru, jako je tesko ocitati brzinu.
Muzika sasvim pristojna.
Sedista pobegla iz vise klase, veoma lepa i udobna, naslovi za glavu bas lepo dizajnirani.
Sve u svemu kabina je vrlo prijatno mesto za boravak. Nema nikakvu sportsku notu vec je bas onako opustajice i prijatno.
Rucica menjaca ima povecu glavu, deluje uoecatljivo i svidja mi se u ruci. Odlicno je naorsvljeno i sve to iza menjaca pa lepo mozete da drzite desnu ruku na naslonu, ovo je nesto sto neke marke ni u neupiredivo skupljim kolima ne mogu da skintaju i naprave kako treba a mene uvek cudi da toliko lose odrade taj deo.
Mesta na zadnjoj klupi, naravno nema nesto previse ali nije ni tako lose da bi nesto oosebno dramio, ko hoce vise mesta treba da uzme Talismana a ne da ga trazi u ovoj klasi.
Voznja...
Motor je neverovatno rafinisan i tih, ne kontate kad radi. Neverovatno je tih, kad pored vas prolazi po parkingu i isparkivarava se pomislili biste da je elektricni auto u pitanju. U voznji isto i kad se vrti preko 3000rpm on je neverivatno tih. Nikakvih vibracija ili bilo cega nema.
100ks nije bas trkalica ali za po gradu je sasvim dovoljno, solidno povlaci a posto je tako tih i kad ga zavrtite brze gde je mnogo zivlji to je u kabini prakticno neprimetno jer se on i dalje ne dernja. Svakako ja bih isao na 130ks varijantu.
Sve komande su fine i mekane, kvacilo, kocnica... Auto se vrlo opusteno vozi, ne vuce vas da ga gazite vec da se zavalite i opustite. Fino pelga neravine i upija rupe.
Auto trenutno ima 200km na satu i u odlicnom je stanju za tu kilometrazu, videcemo kako ce se nadalje drzati
Sve u svemu tesko da postoji bolja kupovina za te novce trenutno.




Vizuelno auto super izgleda, pogotovo kad se upale svetla tad dobija poseban smek i potpuno se izdvaja iz mase.
Ova boja je onako, bolje izgleda nego na slikama ali ne bi bila moj izbor.
Auto ima 16" tockove, ali zasluzuje vece, ove pojede i 17 bi bila prava mera i super bi mu stajale.
Unutra je sve vrlo kvalitetno, nikako ne odaje osecaj jeftinoce i za dve klase je sve bolje i finije nego u nekom Hy ili Kia...
Cak i sa ovom osnovnom instrument tablom sklop volan tabla deluje veoma lepo i bas je prijatan za videti. Nisam ni skontao do sada da je volan malo zasecen dole. Ova centralna konzola bolje izgleda uzivo nego na slikama, pride je cela ta povrsina zapravo metalna a ne plasticna kako sam mislio tako da je skroz OK.
Sto se instrument table tice, zanima me kiji moron je dizajnirao brzinomer. Auto nema klasincu kazaljku vec samo malu iglicu od 1cm koja se penje po skali i pokazuje brzinu. E sad, skala je bela kao i podeoci a i kazaljka je bela i potpuno je neprimenta jer se savrseno kamuflira medju ostale linije iste boje na brzinomeru, jako je tesko ocitati brzinu.
Muzika sasvim pristojna.
Sedista pobegla iz vise klase, veoma lepa i udobna, naslovi za glavu bas lepo dizajnirani.
Sve u svemu kabina je vrlo prijatno mesto za boravak. Nema nikakvu sportsku notu vec je bas onako opustajice i prijatno.
Rucica menjaca ima povecu glavu, deluje uoecatljivo i svidja mi se u ruci. Odlicno je naorsvljeno i sve to iza menjaca pa lepo mozete da drzite desnu ruku na naslonu, ovo je nesto sto neke marke ni u neupiredivo skupljim kolima ne mogu da skintaju i naprave kako treba a mene uvek cudi da toliko lose odrade taj deo.
Mesta na zadnjoj klupi, naravno nema nesto previse ali nije ni tako lose da bi nesto oosebno dramio, ko hoce vise mesta treba da uzme Talismana a ne da ga trazi u ovoj klasi.
Voznja...
Motor je neverovatno rafinisan i tih, ne kontate kad radi. Neverovatno je tih, kad pored vas prolazi po parkingu i isparkivarava se pomislili biste da je elektricni auto u pitanju. U voznji isto i kad se vrti preko 3000rpm on je neverivatno tih. Nikakvih vibracija ili bilo cega nema.
100ks nije bas trkalica ali za po gradu je sasvim dovoljno, solidno povlaci a posto je tako tih i kad ga zavrtite brze gde je mnogo zivlji to je u kabini prakticno neprimetno jer se on i dalje ne dernja. Svakako ja bih isao na 130ks varijantu.
Sve komande su fine i mekane, kvacilo, kocnica... Auto se vrlo opusteno vozi, ne vuce vas da ga gazite vec da se zavalite i opustite. Fino pelga neravine i upija rupe.
Auto trenutno ima 200km na satu i u odlicnom je stanju za tu kilometrazu, videcemo kako ce se nadalje drzati

Sve u svemu tesko da postoji bolja kupovina za te novce trenutno.




- Darko
- Postovi: 9473
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ovako izgleda cajger koji laki spominje.
Ali mislim da moze da se upali opcija na na bordu pokazuje istovremeno i digitalnu brzinu (na liniji iznad kilometraze).

Ali mislim da moze da se upali opcija na na bordu pokazuje istovremeno i digitalnu brzinu (na liniji iznad kilometraze).
