Krovni kofer i nosač
Re: Krovni kofer i nosač
Zato ću ja da iskonfigurišem panoramu.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Krovni kofer i nosač
Uzeo sam dana Thule nosace za A4 i kofer Thule Motion 800 XL (460L).
Gledao sam prvo onaj Dinamic 800 sto je Rotor postavio oglas ali mi ne odgovara. On jeste klasu iznad, ima bolju aerodinamiku, lepsi je... ali ima malo prostora izmedju poda i plafona unutar kofera pa je problem za smestanje decijih kolica, kabastijih stvari, na skije ne moze nista da se stavi... a i kapacitet je samo 320L i to nefunkcionalnih zbog toga sto nema visinu unutar prostora.
Tako da mi Motion 800 XL najvise odgovara i za moje potrebe i za auto na koji ga montiram.
Kapacitet je 460L sto je bas dosta, ima pregrade za skije a onda ima prostora i na skije da se stavi jos stvari, otvara se sa obe strane, ima sistem brze montaze...
Puna cena kompleta izadje 106.000din. ali sam dobio popust 10% tako da me sve izaslo 95.500din.
Vidim da mogu da se dokupe neke sitnice poput svetla unutar kutuje, samolepljiva neklizajuca prostirka (u Dinamic seriju dolazi standardno)... pa cu mozda uzeti nesto od toga kod preuzimanja ako vidim da ima prednosti.
Jedino sto se dvoumim da li da uzmem originalne Thule torbe koje se idealno uklapaju u prostor kofera pa se na taj nacin najbolje iskoristi prostor.
Evo ovaj model je u pitanju:
http://www.youtube.com/watch?v=tifTjION4u0
Gledao sam prvo onaj Dinamic 800 sto je Rotor postavio oglas ali mi ne odgovara. On jeste klasu iznad, ima bolju aerodinamiku, lepsi je... ali ima malo prostora izmedju poda i plafona unutar kofera pa je problem za smestanje decijih kolica, kabastijih stvari, na skije ne moze nista da se stavi... a i kapacitet je samo 320L i to nefunkcionalnih zbog toga sto nema visinu unutar prostora.
Tako da mi Motion 800 XL najvise odgovara i za moje potrebe i za auto na koji ga montiram.
Kapacitet je 460L sto je bas dosta, ima pregrade za skije a onda ima prostora i na skije da se stavi jos stvari, otvara se sa obe strane, ima sistem brze montaze...
Puna cena kompleta izadje 106.000din. ali sam dobio popust 10% tako da me sve izaslo 95.500din.
Vidim da mogu da se dokupe neke sitnice poput svetla unutar kutuje, samolepljiva neklizajuca prostirka (u Dinamic seriju dolazi standardno)... pa cu mozda uzeti nesto od toga kod preuzimanja ako vidim da ima prednosti.
Jedino sto se dvoumim da li da uzmem originalne Thule torbe koje se idealno uklapaju u prostor kofera pa se na taj nacin najbolje iskoristi prostor.
Evo ovaj model je u pitanju:
http://www.youtube.com/watch?v=tifTjION4u0
Re: Krovni kofer i nosač
Najverovatnije da hocu. Sad sam uzeo samo nosace i kofer, ali ni to necu podizati iz salona do januara/fabruara, pa bi pre podizanja otisao da uzmem sta mi je jos potrebno.
Uzeo bi sve te sitnice koje se dodatno placaju (svetlo, lepljiva prostirka, zatezaci za skije, mrezica, vreca za pakovanje kofera kada se odlaze...), pa bi onda izabrao i torbe po meri.
Uzeo bi sve te sitnice koje se dodatno placaju (svetlo, lepljiva prostirka, zatezaci za skije, mrezica, vreca za pakovanje kofera kada se odlaze...), pa bi onda izabrao i torbe po meri.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Krovni kofer i nosač
Idealno je kupiti njihove torbe međutim i Kineske se uklapaju.
Verovatno imaš neku u kući pa probaj.
Verovatno imaš neku u kući pa probaj.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Krovni kofer i nosač
Vjerovato al po iskustvu koje imam, sve sto sam uzeo malo kvalitetnije, jesam skuplje placao ali se i isplatilo.
A ovo se jednom kupuje i miran sam duzi niz godina, pa onda ta razlika u ceni nije presudna ako sve to bude kvalitetno i dobro uklopljeno.
Prosle godine sam se pakovao u neki No Name krovni kofer i imao sam vise zamerki. Em se krivio lim krova, em je bio jako bucan, em sa mojim koferima nisam mogao lepo da iskoristim ceo kapacitet.
A ovo se jednom kupuje i miran sam duzi niz godina, pa onda ta razlika u ceni nije presudna ako sve to bude kvalitetno i dobro uklopljeno.
Prosle godine sam se pakovao u neki No Name krovni kofer i imao sam vise zamerki. Em se krivio lim krova, em je bio jako bucan, em sa mojim koferima nisam mogao lepo da iskoristim ceo kapacitet.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Krovni kofer i nosač
Krivio lim krova????
Uputstvo za pakovanje kaže da ne treba stavljati kofere gore i ne teže od 50kg.
Idealno je pakovati više manjih torbi.
Uputstvo za pakovanje kaže da ne treba stavljati kofere gore i ne teže od 50kg.
Idealno je pakovati više manjih torbi.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Krovni kofer i nosač
Nije se krivio lim od tezine, vec su nosaci (stege) bili No Name univerzalni, pa dok su stezali da lepo uhvati, jasno sam video kako se lim krova blago uvija (doduse nije bilo ostecenja nakon skidanja i nije bilo na Audiju posto ne bi ni dozvolio).
Takodje je buka bila problem i sto je kofer bio ogranicen na 120km/h.
Koliko se secam, Thule ima nosivost 75kg, mada necu imati potrebu toliku tezinu da nosim, a i pojedinacne stvari tesko da ce biti reze od 20kg. Gore svakako ne idu klasicni koferi.
A receno mi je da slobodno mogu da vozim oko 180km/h koliko inace i vozim kad putujem natovaren sa porodicom, a da buka ne bi trebala da pravi problem (to cu tek videti kad testiram).
Takodje je buka bila problem i sto je kofer bio ogranicen na 120km/h.
Koliko se secam, Thule ima nosivost 75kg, mada necu imati potrebu toliku tezinu da nosim, a i pojedinacne stvari tesko da ce biti reze od 20kg. Gore svakako ne idu klasicni koferi.
A receno mi je da slobodno mogu da vozim oko 180km/h koliko inace i vozim kad putujem natovaren sa porodicom, a da buka ne bi trebala da pravi problem (to cu tek videti kad testiram).
Re: Krovni kofer i nosač
Nosivost ti ograničava automobil koji voziš
Buku dobiješ i sa onim fensi Aero nosačima a ne još i sa koferom preko.
Za 180 bi možda morao da uzmeš onaj tanji kofer a ne ovaj bunker
Buku dobiješ i sa onim fensi Aero nosačima a ne još i sa koferom preko.
Za 180 bi možda morao da uzmeš onaj tanji kofer a ne ovaj bunker
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Krovni kofer i nosač
Interesantno, kaze mi da je veca buka samo sa nosacima (i to bas tim aero koje sam i uzeo) nego sa koferom. Naravno provericu.
Sto se tice brzine putovanja, rekao mi je da sa ovom klasom kofera sto sam uzeo, slobodno mogu da vozim toliko pa i brze. Nize klase vec imaju manja ogranicenja brzine.
Tanji koferi jesu jos aerodinamicniji i sigurno da prave manje buke, ali dzabe kad mi ne odgovaraju za pakovanje. Pisao sam da sam prvo gledao Dinamc 800 pre ovoga ali mi ne odgovara.
U principu sve je ovo teorija dok ne odem na put i testiram pa cu imati utisak iz prve ruke.
Sto se tice tezine/nosivosti, tu nece biti problema.
Dvoje male dece i zena koja je bas lagana, a stvari iako su kabaste nemaju veliku tezinu, tako da nece biti preopterecenja.
Sto se tice brzine putovanja, rekao mi je da sa ovom klasom kofera sto sam uzeo, slobodno mogu da vozim toliko pa i brze. Nize klase vec imaju manja ogranicenja brzine.
Tanji koferi jesu jos aerodinamicniji i sigurno da prave manje buke, ali dzabe kad mi ne odgovaraju za pakovanje. Pisao sam da sam prvo gledao Dinamc 800 pre ovoga ali mi ne odgovara.
U principu sve je ovo teorija dok ne odem na put i testiram pa cu imati utisak iz prve ruke.
Sto se tice tezine/nosivosti, tu nece biti problema.
Dvoje male dece i zena koja je bas lagana, a stvari iako su kabaste nemaju veliku tezinu, tako da nece biti preopterecenja.
Re: Krovni kofer i nosač
Imaš u uputstvo za vozilo koliko kg max može na krov, na to je mislio.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Krovni kofer i nosač
Čekaj meni sad tek mišta nije jasno?goblin je napisao:Nije se krivio lim od tezine, vec su nosaci (stege) bili No Name univerzalni, pa dok su stezali da lepo uhvati, jasno sam video kako se lim krova blago uvija (doduse nije bilo ostecenja nakon skidanja i nije bilo na Audiju posto ne bi ni dozvolio).
Takodje je buka bila problem i sto je kofer bio ogranicen na 120km/h.
Koliko se secam, Thule ima nosivost 75kg, mada necu imati potrebu toliku tezinu da nosim, a i pojedinacne stvari tesko da ce biti reze od 20kg. Gore svakako ne idu klasicni koferi.
A receno mi je da slobodno mogu da vozim oko 180km/h koliko inace i vozim kad putujem natovaren sa porodicom, a da buka ne bi trebala da pravi problem (to cu tek videti kad testiram).
No name su krivili krov? Kako se to oni montiraju ne razumem?
Verovatno si ih dotezao preko potrebne granice!?
Što se tiče buke ona je zagarantovana sa svakim nosače i koferom a smanjuje se tako što se smanjuje protok vazduha kroj rupe na nosačima ako postoje i što je kofer aerodinamičniji. Ali buka uvek postoji
Ja se ne bih usudio ni sa jednim koferom da jurim 180km/h. Čak i bez njega ne bih vozio najmilije tom brzinom.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Krovni kofer i nosač
Naravno da buke mora biti, ali prosle godine sa No Name je bila bas nesnosna i iritantna da je putovanje bilo neprijatno.
Nadam se da sa Thule nece biti tako a po svim iskustvima koje slusam, buka nije problematicna.
Sto se tice brzine, sada imas kofere bez brzinskog indeksa tako da brzine od 180 i preko toga nisu nikakav problem.
Sto se tice krivljenja lima na krovu evo pojasnicu detaljno.
Prosle godine sam za Pasata rentirao No Name nosace i kofer. A posto su nosaci univerzalni oni ne nalezu kao Thule bas idealno, pa je prilikom stezanja doslo do ulubljivanja lima (iako nije bilo ostecenja nakon skidanja).
Kod Thulea nema tog krivljenja posto drzaci tacno ulaze u zljebove i idealno nalezu.
Nadam se da sa Thule nece biti tako a po svim iskustvima koje slusam, buka nije problematicna.
Sto se tice brzine, sada imas kofere bez brzinskog indeksa tako da brzine od 180 i preko toga nisu nikakav problem.
Sto se tice krivljenja lima na krovu evo pojasnicu detaljno.
Prosle godine sam za Pasata rentirao No Name nosace i kofer. A posto su nosaci univerzalni oni ne nalezu kao Thule bas idealno, pa je prilikom stezanja doslo do ulubljivanja lima (iako nije bilo ostecenja nakon skidanja).
Kod Thulea nema tog krivljenja posto drzaci tacno ulaze u zljebove i idealno nalezu.
Re: Krovni kofer i nosač
Nijedan noviji thule nema ogranicenje brzine, samo preporucenu koja je 130 kmh. Buka zavisi i od oblika automobila, na nekim stvarno ima minimalno povecanje buke, na nekima se solidno oseca.
Re: Krovni kofer i nosač
Meni su rekli da serije ispod Motion imaju ogranicenje ili preporucenu brzinu (kako god) 120 ili 130km/h, nisam siguran.
Dok Motion moze da se vozi i brze a valjda Excellence XT (moguce i Dynamic) imaju oznaku bez ogranicenja brzine.
Imam kuci katalog pa cu sve detaljno proveriti i preneti.
Dok Motion moze da se vozi i brze a valjda Excellence XT (moguce i Dynamic) imaju oznaku bez ogranicenja brzine.
Imam kuci katalog pa cu sve detaljno proveriti i preneti.