
Kupovina novog automobila
- pedja
- član 001
- Postovi: 15358
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Realno, reklo bi se da bi neki Fiorino ili Logan (MCV) radili posao. Za te pare moze i dizel da se nadje, a nema sta da mu zafali i nije ti nicega zao 

- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Kupovina novog automobila
Jes PSA da napravi opoziv, morali bi sve da opozovu što su prodali od te crkavice koju inače prodaju.elMaestro napisao:Ova rugoba sa 1.3 atmo motorom mislim da nema sta da trazi cak ni pored Fabije, a posebno Megana. Posto je ocigledno da ti se C4 svidja, ne vidim zasto ga barem ne probas sa tim motorom. PSA generalno nije imao nikakvih vecih opoziva niti ucestalih vecih problema sa turbo benzincima, izuzev prve serije 1.6 koliko se secam. A i ne vidim zasto je Megan bas toliko svilen, pogotovo sto se radi o najprostijem mogucem motoru.
Re: Kupovina novog automobila
moguce, ali bar nisu svesno lagali ceo svet o zagadjenju
i prvi su poceli da rade testove potrosnje u realnim uslovima:
http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/94 ... or-30-cars

http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/94 ... or-30-cars
Re: Kupovina novog automobila
Otkud znas, kada se Citroen ne prodaje u Americi, gde je bio problem?
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina novog automobila
Pa Mercedes se prodaje u Americi i po njihovim normama
Ako jeste, saznace se, a Citroen nije obavezan da ispunjava te norme.
Vw je jedan od retkih nepremijuma koji prodaje dizele u Usa.
Sent from my D6603 using Tapatalk

Vw je jedan od retkih nepremijuma koji prodaje dizele u Usa.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina novog automobila
Ludaci
Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Re: Kupovina novog automobila
Zdravo Zveroljube,
Par komentara sa moje strane, obzirom da sam se do skoro bavio kupovinom novog auta.
Rapid -> Da odmah kazem lose strane, jer je to o cemu svi govore:
- Enterijer: Osim u najvisem paketu opreme, mnogo je cudno napravljen, sve je sivo, bukvalno kao da su ga namenili za uslove eksploatacije u nekoj firmi. To ne znaci da nije podnosljivo ili ocajnog kvaliteta u smuslu da ce sve da se polomi, ali zaista su mogli mnogo bolje. Dakle, sa najvisim paketom opreme enterijer rapida izgleda sasvim ok. Sa ostalim paketima, moze se reci los (cak i najvecem ima dosta tvrde plastike, ali ima dosta hroma sto znacajno popravlja utisak)
- Voznja: Vozio sam ga jednom prilikom (najnizi paket opreme), nekih 30-40 km, auto je solidan, medjutim primetio sam da prilikom prelaska preko nekih vecih neravnina na putu auto kao malo da leluja. Tada mi je receno da je to zbog toga sto, u svakom paketu osim naviseg dolaze gume 14, pa je profil gume visok te auto nije bas najstabilniji. U najvisem paketu dolaze 15, i kako sam barem cuo, situacija je tu bolja. Osim toga, nije top zvucno izolovan, pre svega ima buke od opstrujavanja vetra, vec na oko 100, ali sve zavisi sta su tvoji pragovi tolerancije.
- Prakticnost: Najbolja strana rapida, zaista auto prepraktican za taj segment (on inace pripada B segmentu iako je "veliki). Gepek predobar, generalno ima dosta mesta. Mislim da je Toledo koji ti preporucuju 100% isti segment, prakticnost, prostor itd, pa mozes i njega da pogledas, u slucaju da mu je enterijer malo lepsi u nizim paketima oprema (nisam gledao toleda, pa ne znam). Sada je i jako snizenje za Seat-a, pa mozda mozes da razmislis o tome, obzirom da ti je rapid bio jedan od izbora.
- Ostalo: Video sam dosta ljudi koji voze rapide, retko ko se zali, pre svega jer njegov najveci problem enterijer prevazidju / oproste prilikom kupovine, pa onda gledaju sve ostale pozitivne strane kojih ima dosta. Vidim da je Fabija karavan u opticaju, podrzavam to, samo ne znam kako se vozi. Znam da Markoni sa ovog forima ima nju u Style opremi, pa mu mozes poslati poruku. Pre svega, enterijer mi se vise svideo na Fabiji (u najvisem paketu), ali opet, stvar zelja i ukusa.
Citroen -> Nisam vozio C4, niti sam ga gledao u salonu, ali sam gledao dosta review-a i auto je generalno dosta hvaljen. Mislim da je najveca zamerka malo mesta na zadnjoj klupi, ali koliko se secam, ima dosta mesta u gepeku. Rekao bih da je to solidna kupovina, ali nisam siguran oko njegove pouzdanosti itd, mada je to nov auto. najbolje da nadjes nekog ko vozi taj auto. Mozda da pitas u salonima da ti daju neki kontakt. Ako ti ista znaci, skoro sam 2 nedelje vozio kao rent-a-car C3, sa trocilindricnim motorom, auto je imao 1000 km na satu i osim toga sto nisam mogao da shvatim neke odluke njihovih inzenjera oko centralne konzole i nekih funkcionalnosti, auto je bio solidno udoban, ne previse bucan i nisam imao nikakvih problema, doduse presao sam "samo" 2000 km.
Megane -> Ovaj auto sam vozio, da pocnemo od loseg:
Enterijer - Iako mnogi tvrde da je ovaj auto pojam lepote, on to jeste, ali spolja. Unutra nije bas tako, jer meni, iako kvalitetan, enterijer deluje nedovrseno i pomalo je "naklepan". Posebno obrati paznju u salonu, jer uglavnom izlazu one sa najvisom opremom (koji i deluje ok), a kad posle sednes u onaj sa nizim paketom, to vise nije to. Na dosta mesta je plastika kvalitetna, ali su na nekim mestima bespotrebno stedeli. Recimo, meni se taj losiji kvalitet vidi kod rucne kocnice, dugmica multimedijalnog sistema, u nizim paketima opreme itd. Znam da ce sad mozda neko da prebaci, jer sam ja kupio Leon-a, a on nema mnogo kvalitetan enterijer, ali je kod Leona dobro to sto je enterijer praktican, pregledan i jednostavan, dakle minimalisticki a ja to volim. To nije slucaj kod Megane-a i to je glavna stvar sto nisam otisao za njega. Osim toga, prodavac u KG-u je bio potpuno nezainteresovan. Uopste ne kazem da treba da preskocis megane-a, samo ti dajem notifikaciju da obratis paznju i da ga hladne glave pogledas. Osim ovoga, ima malo mesta na zadnjoj klupi.
Voznja - Vozio sam 1.5 DCI, motor je perfketan (ali ja necu dizela zbog DPF-a). Kazu i da je 1.2 TCE dobar, ali nisam vozio. Menjac ima dugacak hod i to mi se nije svidelo, ali nista sto se ne moze prevazici. Tu je opet dosao na red enterijer, jer se "kapica" na vrhu glave menjaca, koja sluzi kao ukras, mrdala levo desno par milimetara u testnom vozilu. Minoran detalj, ali sam bio pod utiskom ostatka enterijera. Auto je tih i po mom misljenju dobar i za duzi i kraci put, dakle vozi se sasvim ok.
Prakticnost - Mislim da generalno ima mesta, osim zadnje klupe. Najbolje odluci koliko ti je to bitno. Meni su malo zasmetali i nasloni za glavu na zadnjoj klupi, koji su standardni, visoki a ne mogu da se spuste "u sediste" pa stalno zaklanjaju pogled kroz zadnje staklo.
Hyundai / Kia - To se sad dosta uzima (posebno hyudai) i koliko sam mogao da vidim ljudi su zadovoljni. Nisam vozio kola, pa je najbolje da pitas nekog ko to vozi da ti kaze iskustva oko pouzdanosti i toga.
Na kraju da ne duzim:
1. Hoces Megane-a, sto je sasvim ok izbor, samo obrati paznju na enterijer u nizem paketu opreme (ako vec nisi gledao detaljno). Malo mesta na zadnjoj klupi, ali se auto lepo vozi i udoban je. Motor koji hoces 1.6 je njihov stari motor, dobar i koliko znam pouzdan, samo ipak je lepse voziti auto sa turbom. Odradi test voznju tog 1.6, povedi par ljudi sa tobom i idi uzbrdo negde da vidis koliko ima snage, kakav je u preticanju i slicno. Ako vec nisi
1.2 TCE bi sigurno bio mnogo bolji izbor, sto se tice kvaliteta voznje (pricam na osnovu iskustva sa TSI motorom).
2. Da sam na tvom mestu, lepo bih pogledao skodu jos jednom i seat-a, obzirom da tu mozes da uzmes turbo motor i vrlo praktican auto, na ustrb enterijera, ali je opet to stvar ukusa. Nikako ne kazem da treba da ih uzmes po svaku cenu, vec da pogledas sve hladne glave. Pogotovo ako ti je 1.2 TCE u renou van budzeta.
3. Citroena gledaj, ali ako nadjes nekog da ti detaljno prenesa svoja iskustva sa ovim aktuelnim modelom. Ne znam kakvi su servisi i servisna mreza, ne znam kakva je pouzdanost iako auto ostavlja solidan utisak.
Ne bih da zvucim kao idiot, ali za 1000 evra vise imas Leon-a Style 110 ks turbo benzinac, koji ima sve, prostor, motor, opremu (sve sto ti treba). Osim toga, to ti moze da ti prostora za turbo benzinca kod Megane-a, a otvara ti generalno dosta opcija. Mozda ti za TCE treba i manje od 1000 da se doda.
Pomenuo si tipa, uzeo bih ga samo ako za 13000 ima dosta opreme, obzirom da u njemu dobijas 1.4 atmo benz, dakle nista specijalno.
I na kraju, setio sam se da si rekao nesto oko plina, da hoces da ugradis. Raspitaj se da li to mozes da uradis bez narusavanja garancije. Ako moze, verovatno moze samo u ovlascenom ili tako nesto, pa stavi na papir cenu i sve, da vidis isplati li se to uopste. Glup savet, verovatno vec znac, ali mislim da je bitno ovo oko garancije, jer se desava da se ljudi zeznu, ugrade plin, a onda gube garanciju na motor. Mislim da je kod nekih dilera bilo problema jer su oni ugradjivali plin pre prodaje, pa prodavali kao fabricki a u tom slucaju takodje nema fabricke garancije na motor. Itd.
Srecno
Par komentara sa moje strane, obzirom da sam se do skoro bavio kupovinom novog auta.
Rapid -> Da odmah kazem lose strane, jer je to o cemu svi govore:
- Enterijer: Osim u najvisem paketu opreme, mnogo je cudno napravljen, sve je sivo, bukvalno kao da su ga namenili za uslove eksploatacije u nekoj firmi. To ne znaci da nije podnosljivo ili ocajnog kvaliteta u smuslu da ce sve da se polomi, ali zaista su mogli mnogo bolje. Dakle, sa najvisim paketom opreme enterijer rapida izgleda sasvim ok. Sa ostalim paketima, moze se reci los (cak i najvecem ima dosta tvrde plastike, ali ima dosta hroma sto znacajno popravlja utisak)
- Voznja: Vozio sam ga jednom prilikom (najnizi paket opreme), nekih 30-40 km, auto je solidan, medjutim primetio sam da prilikom prelaska preko nekih vecih neravnina na putu auto kao malo da leluja. Tada mi je receno da je to zbog toga sto, u svakom paketu osim naviseg dolaze gume 14, pa je profil gume visok te auto nije bas najstabilniji. U najvisem paketu dolaze 15, i kako sam barem cuo, situacija je tu bolja. Osim toga, nije top zvucno izolovan, pre svega ima buke od opstrujavanja vetra, vec na oko 100, ali sve zavisi sta su tvoji pragovi tolerancije.
- Prakticnost: Najbolja strana rapida, zaista auto prepraktican za taj segment (on inace pripada B segmentu iako je "veliki). Gepek predobar, generalno ima dosta mesta. Mislim da je Toledo koji ti preporucuju 100% isti segment, prakticnost, prostor itd, pa mozes i njega da pogledas, u slucaju da mu je enterijer malo lepsi u nizim paketima oprema (nisam gledao toleda, pa ne znam). Sada je i jako snizenje za Seat-a, pa mozda mozes da razmislis o tome, obzirom da ti je rapid bio jedan od izbora.
- Ostalo: Video sam dosta ljudi koji voze rapide, retko ko se zali, pre svega jer njegov najveci problem enterijer prevazidju / oproste prilikom kupovine, pa onda gledaju sve ostale pozitivne strane kojih ima dosta. Vidim da je Fabija karavan u opticaju, podrzavam to, samo ne znam kako se vozi. Znam da Markoni sa ovog forima ima nju u Style opremi, pa mu mozes poslati poruku. Pre svega, enterijer mi se vise svideo na Fabiji (u najvisem paketu), ali opet, stvar zelja i ukusa.
Citroen -> Nisam vozio C4, niti sam ga gledao u salonu, ali sam gledao dosta review-a i auto je generalno dosta hvaljen. Mislim da je najveca zamerka malo mesta na zadnjoj klupi, ali koliko se secam, ima dosta mesta u gepeku. Rekao bih da je to solidna kupovina, ali nisam siguran oko njegove pouzdanosti itd, mada je to nov auto. najbolje da nadjes nekog ko vozi taj auto. Mozda da pitas u salonima da ti daju neki kontakt. Ako ti ista znaci, skoro sam 2 nedelje vozio kao rent-a-car C3, sa trocilindricnim motorom, auto je imao 1000 km na satu i osim toga sto nisam mogao da shvatim neke odluke njihovih inzenjera oko centralne konzole i nekih funkcionalnosti, auto je bio solidno udoban, ne previse bucan i nisam imao nikakvih problema, doduse presao sam "samo" 2000 km.
Megane -> Ovaj auto sam vozio, da pocnemo od loseg:
Enterijer - Iako mnogi tvrde da je ovaj auto pojam lepote, on to jeste, ali spolja. Unutra nije bas tako, jer meni, iako kvalitetan, enterijer deluje nedovrseno i pomalo je "naklepan". Posebno obrati paznju u salonu, jer uglavnom izlazu one sa najvisom opremom (koji i deluje ok), a kad posle sednes u onaj sa nizim paketom, to vise nije to. Na dosta mesta je plastika kvalitetna, ali su na nekim mestima bespotrebno stedeli. Recimo, meni se taj losiji kvalitet vidi kod rucne kocnice, dugmica multimedijalnog sistema, u nizim paketima opreme itd. Znam da ce sad mozda neko da prebaci, jer sam ja kupio Leon-a, a on nema mnogo kvalitetan enterijer, ali je kod Leona dobro to sto je enterijer praktican, pregledan i jednostavan, dakle minimalisticki a ja to volim. To nije slucaj kod Megane-a i to je glavna stvar sto nisam otisao za njega. Osim toga, prodavac u KG-u je bio potpuno nezainteresovan. Uopste ne kazem da treba da preskocis megane-a, samo ti dajem notifikaciju da obratis paznju i da ga hladne glave pogledas. Osim ovoga, ima malo mesta na zadnjoj klupi.
Voznja - Vozio sam 1.5 DCI, motor je perfketan (ali ja necu dizela zbog DPF-a). Kazu i da je 1.2 TCE dobar, ali nisam vozio. Menjac ima dugacak hod i to mi se nije svidelo, ali nista sto se ne moze prevazici. Tu je opet dosao na red enterijer, jer se "kapica" na vrhu glave menjaca, koja sluzi kao ukras, mrdala levo desno par milimetara u testnom vozilu. Minoran detalj, ali sam bio pod utiskom ostatka enterijera. Auto je tih i po mom misljenju dobar i za duzi i kraci put, dakle vozi se sasvim ok.
Prakticnost - Mislim da generalno ima mesta, osim zadnje klupe. Najbolje odluci koliko ti je to bitno. Meni su malo zasmetali i nasloni za glavu na zadnjoj klupi, koji su standardni, visoki a ne mogu da se spuste "u sediste" pa stalno zaklanjaju pogled kroz zadnje staklo.
Hyundai / Kia - To se sad dosta uzima (posebno hyudai) i koliko sam mogao da vidim ljudi su zadovoljni. Nisam vozio kola, pa je najbolje da pitas nekog ko to vozi da ti kaze iskustva oko pouzdanosti i toga.
Na kraju da ne duzim:
1. Hoces Megane-a, sto je sasvim ok izbor, samo obrati paznju na enterijer u nizem paketu opreme (ako vec nisi gledao detaljno). Malo mesta na zadnjoj klupi, ali se auto lepo vozi i udoban je. Motor koji hoces 1.6 je njihov stari motor, dobar i koliko znam pouzdan, samo ipak je lepse voziti auto sa turbom. Odradi test voznju tog 1.6, povedi par ljudi sa tobom i idi uzbrdo negde da vidis koliko ima snage, kakav je u preticanju i slicno. Ako vec nisi

2. Da sam na tvom mestu, lepo bih pogledao skodu jos jednom i seat-a, obzirom da tu mozes da uzmes turbo motor i vrlo praktican auto, na ustrb enterijera, ali je opet to stvar ukusa. Nikako ne kazem da treba da ih uzmes po svaku cenu, vec da pogledas sve hladne glave. Pogotovo ako ti je 1.2 TCE u renou van budzeta.
3. Citroena gledaj, ali ako nadjes nekog da ti detaljno prenesa svoja iskustva sa ovim aktuelnim modelom. Ne znam kakvi su servisi i servisna mreza, ne znam kakva je pouzdanost iako auto ostavlja solidan utisak.
Ne bih da zvucim kao idiot, ali za 1000 evra vise imas Leon-a Style 110 ks turbo benzinac, koji ima sve, prostor, motor, opremu (sve sto ti treba). Osim toga, to ti moze da ti prostora za turbo benzinca kod Megane-a, a otvara ti generalno dosta opcija. Mozda ti za TCE treba i manje od 1000 da se doda.
Pomenuo si tipa, uzeo bih ga samo ako za 13000 ima dosta opreme, obzirom da u njemu dobijas 1.4 atmo benz, dakle nista specijalno.
I na kraju, setio sam se da si rekao nesto oko plina, da hoces da ugradis. Raspitaj se da li to mozes da uradis bez narusavanja garancije. Ako moze, verovatno moze samo u ovlascenom ili tako nesto, pa stavi na papir cenu i sve, da vidis isplati li se to uopste. Glup savet, verovatno vec znac, ali mislim da je bitno ovo oko garancije, jer se desava da se ljudi zeznu, ugrade plin, a onda gube garanciju na motor. Mislim da je kod nekih dilera bilo problema jer su oni ugradjivali plin pre prodaje, pa prodavali kao fabricki a u tom slucaju takodje nema fabricke garancije na motor. Itd.
Srecno

Re: Mazda 3 Challenge Sedan G120
edit: Iseceno iz druge teme.
Ima sulude podatke o potrošnji i performanse uopšte za auto tih gabarita i snage od svega 120KS.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=22024
Doduše, nije ni RS baš debakl sa prosečnom potrošnjom 1.1l većom. Ipak je skoro 2x jača i nešto veća.
Imaju 6-icu na akciji, jutros sam ih zvao, G145 u nekom srednjem paketu (doduše komplet LED, lepa oprema, doduše bez kože). Impresivan auto takođe i mnogo lep.
Ima sulude podatke o potrošnji i performanse uopšte za auto tih gabarita i snage od svega 120KS.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=22024
Doduše, nije ni RS baš debakl sa prosečnom potrošnjom 1.1l većom. Ipak je skoro 2x jača i nešto veća.
Imaju 6-icu na akciji, jutros sam ih zvao, G145 u nekom srednjem paketu (doduše komplet LED, lepa oprema, doduše bez kože). Impresivan auto takođe i mnogo lep.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 Challenge Sedan G120
6-ica je prelep auto, ali...
Provozaj 6-icu, pa onda Superb. Necu ti davati vise hint-ova od toga
Provozaj 6-icu, pa onda Superb. Necu ti davati vise hint-ova od toga

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Mazda 3 Challenge Sedan G120
Ajde opiši u čemu je štos (razlika) - za nas ostale.
Nidža ne mora da čita
Nidža ne mora da čita

Re: Mazda 3 Challenge Sedan G120
Klasu je bolji auto, nema price, ali performanse neuporedive. A kapiram da je Nidzi i to bitno.
-
- Postovi: 56
- Pridružio se: 16 Avg 2015, 13:40
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3 Challenge Sedan G120
Ima li mozda neko iskustva sa novom Mazdom 3 dizel, ako se ne varam to je 2.2 motor sa 150 KS? Jeste da je pitanje da li se to uopste i isplati ako se uzme u obzir da je benzinac odlican, ali cisto me onako zanima...
P.S. Bilo je price da ce biti 1.5 dizel u Evropi u dogledno vreme, kao sto je u CX-3, zna li se nesto o tome?
Izvinjavam se ako je malo offtopic, ali isti je model.
P.S. Bilo je price da ce biti 1.5 dizel u Evropi u dogledno vreme, kao sto je u CX-3, zna li se nesto o tome?
Izvinjavam se ako je malo offtopic, ali isti je model.