

Naravno da je skuplji u eksploataciji isto kao što je i 540i skuplji od 530i/d. Ja samo kažem da razlika u početnoj ceni nije tolika ako planiraš da i običan pakuješ u M fazonu.Xepoj87 napisao:Floyde, a onda posle kosta koliko i taj 540i u prodaji, pa kosta jedno 5k eura vise godisnje da se vozi...i eto ti za 5 godina 40k eura vise za vec papreno skup auto
Da ali nije ni BMW bio bez problema. Jer ako bi tako gledali, skoro svaki auto je fail.passenger napisao:Prve serije dizela su menjane dizne pri malim servisima, naravno besplatno.HKS napisao:Jos da neko objasni po cemu je to W212 fail, osim sto nije za svaciji ukusu.
350 cgi prve serije su imale problem sa lancima, kasnije je ispravljeno. Plus problem kod njih su pumpe za gorivo, 1400-1500 eura na svakih 100 000 km bi trebalo da se menja.
To je to šta ja znam. U suštini, nikakvi fejlovi. Samo dizajn nekome leže, nekome me.
Vrlo, vrlo bitna stavka za odabir auta. Milisekunde odlučuju o prodaji. Ovaj je brži 0.2s, ok, daj njega odmah, nebitni su uslovi prodaje, garancije, postprodaje, da l mi se svidja, koji preferiram, je l mi odgovara dupetu itd... 0.2s je 0.2s. U stvari,daj dva komada odmah!