BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa nista, bas zato se i iscudjavam.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Bas me zanima da li ce moci da prismrdi E klasi po udobnosti, standardnoj naravno bez vazdusnog.
Jer ako apsolutno svi testovi kazu da je primetna razlika u udobnosti u korist S klase u odnosu na 7icu, a pritom je to klasa iznad gde je udobnost vec na zavidnom nivou, pitanje ce losija biti petica u odnosu na E klasu/a6 sa vazdusnim.
Jer ako apsolutno svi testovi kazu da je primetna razlika u udobnosti u korist S klase u odnosu na 7icu, a pritom je to klasa iznad gde je udobnost vec na zavidnom nivou, pitanje ce losija biti petica u odnosu na E klasu/a6 sa vazdusnim.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: BMW 5 (G30) 2017
Od kad to kupuju BMW "zbog udobnosti" 
BMW je sinonim za "sportsku" limuzinu a Mercedes za "udobnu" limuzinu, što i sam vrlo dobro znaš.

BMW je sinonim za "sportsku" limuzinu a Mercedes za "udobnu" limuzinu, što i sam vrlo dobro znaš.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
Da uporedimo luksemburške cene:
G30 520d rwd 7.5s - 49500 e (52150 awd, 7.6s)
W213 220d rwd 7.3 - 48005 e (50700 awd 7.5 s)
G30 530d rwd 5.7s - 58900 e (61400 awd 5.4s)
W213 350d rwd, 5.9s - 57000 e (/)
G30 540xi, 4.8 s - 63180 e
W213 E400 - 5.2 s
Solidna razlika. Laki će testirati koliko pravih ks ima
Oprema:
G30 vs W213:
šiber: 1373 vs 1316
zatvaranje gepeka na dugme: 551 vs 614
crno nebo: 377 vs 410
grejanje prednjih sedišta: 420 vs 420
head up display: 1353 vs 1158
keyless go: 957 vs 820
M vs AMG: 5400 (doplata od 1500, tj. 1800 za 19'') vs 5440 (19'' standardno uz AMG)
G30 520d rwd 7.5s - 49500 e (52150 awd, 7.6s)
W213 220d rwd 7.3 - 48005 e (50700 awd 7.5 s)
G30 530d rwd 5.7s - 58900 e (61400 awd 5.4s)
W213 350d rwd, 5.9s - 57000 e (/)
G30 540xi, 4.8 s - 63180 e
W213 E400 - 5.2 s
Solidna razlika. Laki će testirati koliko pravih ks ima

Oprema:
G30 vs W213:
šiber: 1373 vs 1316
zatvaranje gepeka na dugme: 551 vs 614
crno nebo: 377 vs 410
grejanje prednjih sedišta: 420 vs 420
head up display: 1353 vs 1158
keyless go: 957 vs 820
M vs AMG: 5400 (doplata od 1500, tj. 1800 za 19'') vs 5440 (19'' standardno uz AMG)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW 5 (G30) 2017
Prelepost


Re: BMW 5 (G30) 2017
https://youtu.be/xHp2wYmu5Qc
https://youtu.be/xHp2wYmu5Qc
U filmu se vidi kako izlgeda osnovna instrument tabla, ne svidja mi se uopste, mora se ici na digitalnu...

https://youtu.be/xHp2wYmu5Qc
U filmu se vidi kako izlgeda osnovna instrument tabla, ne svidja mi se uopste, mora se ici na digitalnu...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
HUD i ne gledaj tablu 

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW 5 (G30) 2017
E jebem njihovu poludigitalnu tablu, zasto pametuju...
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ako je ovakva tabla, ocajna je u najmanju ruku 

- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW 5 (G30) 2017
Snimljen 2018 Alpina B5

Na Nirburgringu je uhvaćen i test primerak nove Alpine B5, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5.
Test automobil još neme sve produkcijske elemente, ali se mogu očekivati Alpina body kit, Alpina alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...).
Za pogon će se brinuti 4,4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada. To znači da možemo očekivati da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 4 sekunde, kao i da će automobil postizati više od 328 km/h koliko može aktuelni model.
Takođe, sem limuzine Alpina planira i karavansku Touring varijantu, kao i D5 dizel verziju.

Na Nirburgringu je uhvaćen i test primerak nove Alpine B5, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5.
Test automobil još neme sve produkcijske elemente, ali se mogu očekivati Alpina body kit, Alpina alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...).
Za pogon će se brinuti 4,4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada. To znači da možemo očekivati da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 4 sekunde, kao i da će automobil postizati više od 328 km/h koliko može aktuelni model.
Takođe, sem limuzine Alpina planira i karavansku Touring varijantu, kao i D5 dizel verziju.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Meni lepsi ovaj volan i klasicni cajgeri. Steta sto ode sve u touch screen i digitalu.


Re: BMW 5 (G30) 2017
Zar više ne postoji opcija pravih cajgera?
Re: BMW 5 (G30) 2017
E jbg. Nadam se da su virtuelne napravili bolje nego ove što mogu da se uzmu kod X5.
Baš je lep enterijer kod G30. Jedino mi ručica menjača ne izgleda nešto. Ostavljam mogućnost da će mi se dopasti uživo.
Baš je lep enterijer kod G30. Jedino mi ručica menjača ne izgleda nešto. Ostavljam mogućnost da će mi se dopasti uživo.