Pa lupaj se, tamo gde je petici plasticna pregrada ni za sta, E klasi je metalno dugme za rucnu kocnicu, sa urezanim i osvetljenim P znakom. Izrada jednog takvog veceg dugmeta kosta kao izrada svih ostalih plasticnih, ne toliko zbog materijala, vec zbog cene obrade.
A ako tek tako olako vidimo dosta tih stvari koje su jeftinije na mestu koje treba da deluje najskuplje, sta onda da pretpostavimo za ostalo

Jos sam ja iskreno stedeo peticu u poredjenju luksuza enterijera, pa sam izneo samo ono sto mi je bas zapalo za oko na prvu, nisam hteo previse da detaljisem sta sam sve primetio, jedan od primera je ta pregrada i to dugme, koje je moglo biti plasticno, jer ga ni vozac, ni suvozac, niti bilo ko van slike nece u zivotu videti

Realnost je da je Mercedes sada dao 120% truda za ovu generaciju, a tome svedoci i prica sa onog predstavljanja GT-C roadstera u Parizu, gde govore kako ce sledece godine AMG odeljenje praviti 48 razlicitih modela i da izbacuju hyperauto u klasi Porschea 918 sledece godine.
Mislim da je Floyd sada napisao najrealniji post u temi, barem od strane nas malo zaludjenih
