Opel Astra Sedan & facelift

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48130
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od Geza »

Skoro svi ;)

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23530
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od Day Walker »

dobro, taj jos nije zvanican :)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48130
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od Geza »

Ostatak sličica osvežene Astre.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od nikaragva »

Gadno mu sad stoji ta plastika napred :-|
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od kvcali »

Slika

Tek što je porodicu aktuelne Astre (predstavljena 2009. godine) nedavno proširio i klasičnim sedanom, Opel je sada predstavio i blago restilizovano izdanje standardnih verzija.

Slika

Ono što se i pretpostavljalo po onim ranijim špijunskim slikama sada je i potvrđeno - obnovljena Astra nije pretrpela neke veće estetske izmene, pa se najviše ističe doterani prednji deo sa novom maskom, branikom i svetlima za maglu, kao i minorne promene pozadi (pre svega, hromirana lajsna u braniku).

Slika

Slika

Tu su i novi dizajn alu točkova, šira paleta boja, novi materijali i boje u enterijeru, bogatija oprema (između ostalog tu su Opel Eye camera, Lane Departure Warning, Following Distance Indication i Forward Collision Alert, advanced park assist, side blind spot alert i adaptive cruise control, grejanje sedišta, LED svetla...), ali i novi 2,0 litarski CDTI BiTurbo dizelaš sa 195KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Slika


2.0 CDTI BiTurbo će biti dostupan u Astri hatchback, karavanskoj Astri Sports Tourer i Astri GTC. Astra GTC 2.0 CDTi BiTurbo postiže maksimalnih 224 km/h, do stotke ubrzava za 7,8 sekundi, a ima i 18-inčne alu točkove, novi body kit, a takođe je i niža za dodatnih 6 mm.

Slika

Slika

Bazni motor u Astra porodici je benzinac sa 87KS, a ističe se 1,4 litarski turbo benzinac sa 140KS i 200 Nm (sa overboostom privremeno 220 Nm), kao i sportska Astra OPC koja ima 280KS, postiže maksimalnih 250 km/h, do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi i u Nemačkoj košta 34.250 evra.

Slika


Ovde podsećanje da je nova Astra sedan dugačka 466 cm, široka 181 cm, visoka 148 cm, a ima zapreminu prtljažnika od 460 litara (1010 litara kada se obore zadnja sedišta).

http://www.youtube.com/watch?v=JVqdQ11J6EQ
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32243
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Post od trojanac »

Sve manje više, ne želim ni da ulazim u diskusiju o kvalitetu novih Opelovih modela, tehničkim osobinama i svemu ostalom. Gledajući isključivo dizajn, stvarno im skidam kapu. Ne znam da li su lepši spolja ili iznutra. Kompletna ova Astrina gama je da padneš na dupe, najlepši u klasi, koji god da odabereš. Mislim da im to donosi i znatan procenat prodaje, zasluženo.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od kvcali »

Slika

Opel Astra porodica je dopunjena novim snažnim dizel članom – 2,0 BiTurbo CDTI motorom sa 143 kW/195 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dostupne su tri karoserijske verzije: hečbek sa pet vrata, GTC kupe i Sports Tourer karavan.

Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora. Astra BiTurbo CDTI sa pet vrata dostiže maksimalnu brzinu od 226 km/h, što je čini najbržom dizel Astrom ikada (Sports Tourer 222 km/h, GTC 223 km/h). Dok nudi moćne performanse i zabavu pri vožnji, BiTurbo motor je takođe veoma efikasan. U kombinaciji sa ekonomičnom Start/Stop tehnologijom, koja je standard u svim Astra BiTurbo modelima, GTC koristi samo 4,9 l/100 km (Sports Tourer i model sa 5 vrata 5,1 l/100km). GTC beleži emisiju od 129 g/km (134 g/m beleže hečbek i kravan modeli).

Slika


Lansiran početkom 2012. u Opelovoj perjanici, Insigniji, snažan motor od 195 ks uvodi u Astra porodicu sofisticiranu sekvencijalnu BiTurbo tehnologiju koja dolazi sa dvostrukim interkuler sistemom. Nove Astra BiTurbo verzije se mogu naručiti od jeseni, a trebalo bi da budu u predstavništvima do kraja ove godine.

Nema više 'turbo lag' efekta

Kod Astrinog BiTurbo četvorocilindričnog dizel motora, dva turbopunjača različitih veličina rade bilo odvojeno ili zajedno. Manji turbopunjač, pri nižim brzinama motora, postiže veliko ubrzanje za vrlo kratko vreme. To znači da papučica za gas dobro reaguje i sprečava neželjeni „turbo lag“ efekat. Počevši od 1250 obrtaja u minuti, vozač već tada može da izvuče 320 Nm – to je 80% maksimalnog obrtnog momenta od 400 Nm, koji sada može da se dostigne između 1750 i 2500 obrtaja u minuti..

Slika

U srednjem opsegu obrtaja, oba turbopunjača rade zajedno, gde se vazduh koji ulazi prvo prekompresuje u većem turbopunjaču, a nakon toga potpuno kompresuje u manjem. Premostni ventil se konstantno kontroliše kako bi deo izduvnih gasova propustio većem turbopunjaču. Kao rezultat toga, vozač i dalje uživa u glatkom ubrzanju. Pri većem broju obrtaja u minuti (od oko 3000 opm) svi gasovi ulaze direktno u veći turbopunjač, održavajući napajanje tečnosti pri većim brzinama.

Slika

Glavni cilj u razvoju 2,0 BiTurbo CDTI motora je bio da se osigura brzo nagomilavanje pritiska punjenja vazduha pri niskom opsegu obrtaja u minuti, dok omogućava reakciju ubrzanja pri srednjem opsegu obrtaja. Vazduh u motoru je idealno prilagođen prema opsegu obrtaja i potrebama dva turbopunjača različitih veličina. Pri nižim obrtajima dodatni kuler, koji je povezan isključivo sa manjim turbopunjačem, obezbeđuje da mala zapremina vazduha prođe direktno do komore za sagorevanje. Pri srednjem opsegu obrtaja, veći i snažniji turbopunjač postaje sve više angažovan. Njegov veliki protok vazduha hladi veći kuler. Pošto je sklop odeljka za motor na Astri drugačiji od Insignijinog, inženjeri su se odlučili za pametno pakovanje interno podelivši modul interkulera na manji i veći kuler. Ovim se razlikuje od BiTurbo motora na Insigniji gde su kuleri postavljeni na odvojena mesta. Oba kulera u Astra BiTurbo motoru se hlade vazduhom.

Oštar sportski dizajn naglašava visoke performanse

Nove visokoperformantne BiTurbo dizel verzije sa pet vrata, Sports Tourer i GTC, dobile su još više sportski i stilizovan spoljašnji izgled od njihovih konvencionalnih modela. Prednja instrument tabla Astra BiTurbo modela (GTC, Sports Tourer i model sa pet vrata) naglašava visoke performanse automobila i njegovu agresivniju prirodu. Gornja rešetka ima sličan oblik kao ona na Astra GTC modelu, mada je prednja lajsna uvek u boji karoserije a hečbek i Sports Tourer BiTurbo modeli imaju novu lajsnu preko rešetke u obliku krila. Niži usisnik vazduha je takođe dobio sportski dizajn: deo gde centralna rešetka ulazi u spoljašnju rešetku izvajan je u oblik nalik peraju ajkule, čineći da automobil deluje agresivnije. Okvir bočnog prozora ima hromirane umetke. Na zadnjem delu, dve izduvne cevi i upečatljiviji oblik zadnjeg branika daju automobilu posebno moćan stav.


U kabini Astra BiTurbo verzije JetBlack crna tkanina ili koža su kombinovane sa Magic Red crvenom nijansom na ivici sedišta. Magic Red crveni štepovi i šavovi na sedištima, umetcima na vratima i menjaču, doprinose sportskoj atmosferi unutrašnjosti. Novi kožni volan i posebni otirači sa crvenim okvirom su druga sportska komponenta Astra BiTurbo kabine.

BiTurbo verzije koriste Astrinu široku ponudu tehnologije

Sada najmoćniji dizel motor, Opel Astra BiTurbo, takođe ima koristi od mnogih premijum bezbednosnih karakteristika i opcija za povećanje udobnosti koje su dostupne u novoj Astra porodici. One uključuju drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa unapređenim sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSA II), sistem upozorenja pri napuštanju trake (LDW), sistem za praćenje razdaljine automobila (FDI) i sistem upozorenja na frontalni sudar (FCA). Zadnja kamera je dostupna kod Sports Tourer i BiTurbo modela sa pet vrata.

Novi sistemi dopunjunju već široku Astrinu ponudu inovativnih tehnologija, od kojih su neke jedinstvene u segmentu kompaktnih automobila, dok se neke druge teško mogu naći kod Opelovih konkurenata. Jedan od njih je inteligentno adaptivno prednje osvetljavanje puta (AFL+) poslednje generacije sa bi-ksenonskim farovima i velikim brojem sofisticiranih svetlosnih funkcija, uključujući i sistem za regulaciju snopa dugih svetala, dinamično osvetljenje u krivinama, svetlo pri skretanju, kao i varijabilna distribucija svetla koja se automatski prilagođava prema preovlađujućim uslovima, pa čak i prema vremenu.

Vozna dinamika BiTurbo verzije modela Astra je dodatno unapređena modifikovanjem ležajeva, redukovanjem visine modela krućim oprugama i uključivanjem nove zadnje osovine sa većom stopom kotrljanja.

Pored već dinamičnih voznih karakteristika Astre, kupci mogu da se odluče za Opelov inteligentan mehatronički FlexRide sistem koji se automatski prilagođava preovlađujućim uslovima vožnje i nudi tri režima: Standard, Tour orijentisan na udobnost, i aktivniji Sport režim. FlexRide sistem za BiTurbo motore je prilagođen da garantuje dobre performanse vožnje zajedno sa višim stepenom reakcije vozila.

Kao svi Astra GTC i OPC modeli, Astra GTC BiTurbo verzija ima prednje HiPerStruts vešanje (visokoperformantni amortizer) kao deo standardne opreme na amortizerima prednjeg točka zarad još više sportske vožnje i upravljanja. Prednje HiPerStruts vešanje poboljšava zahvatanje puta, povećava snagu pri skretanju i značajno redukuje „torque steer“ efekat dozvoljavajući vozačima da izvuku maksimum iz performansi.

Za dodatnu udobnost, ergonomska prednja sedišta su ponuđena u svim Astra modelima, uključujući i BiTurbo verzije. Sedišta sa AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V) sertifikatom gode leđima vozača i suvozača.

Još jedna opcionalna karakteristika koja daje dodatnu luksuznu notu kabini GTC modela, uključujući i BiTurbo verzije, je panoramski vetrobran. Ovaj ekskluzivan vetrobran patentiran od strane Opela doseže skroz do sredine krova automobila, nudeći vozaču i svim putnicima izvanredno vizuelno, prostorno i vozno iskustvo.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od Xepoj87 »

A zasto ne bi otvorili temu za svaki novi deo opreme u astri?
Ima tema o Astri,zaista nema potrebe da bude 10 tema o istoj...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od Markoni »

Imao sam prilike da provozam Insigniu sa tim agregatom... Posle toliko hvalospeva ostao sam pomalo razocaran, jer auto ide u klasi M-JET i TDI agregata od 170 KS, i BMWovog dizela od 163 KS recimo...
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15381
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od pedja »

Xepoj87 napisao:A zasto ne bi otvorili temu za svaki novi deo opreme u astri?
Ima tema o Astri,zaista nema potrebe da bude 10 tema o istoj...
Ali ima poseban vetrobran, koji doseže do pola krova :lol:

Slažem se da je tema otvorena bez potrebe. Jedna od stvari koje mi cesto zasmetaju na forumima je upravo nerezonsko otvaranje tema. To je i ovde sve cesci slucaj.

Tptlk
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od Xepoj87 »

Markoni napisao:Imao sam prilike da provozam Insigniu sa tim agregatom... Posle toliko hvalospeva ostao sam pomalo razocaran, jer auto ide u klasi M-JET i TDI agregata od 170 KS, i BMWovog dizela od 163 KS recimo...
Ja hteo 2009-e da narucim tu Insigni-ju,stizala je "za 6 meseci" u ponudu... Sva sreca,pa nisam cekao :D
Definitivno bi covek ocekivao da ce da parira Mercedesovom Bi-turbo i Bmw-ovom Twin-turbo dizelu,ali koliko sma skapirao,nije ni blizu.

Pedja,u sustini,ova tema ni ne treba da postoji,vec moze da ide u temu sa vestima iz auto-industrije...
Poslednja izmena od Xepoj87 u 01 Avg 2012, 19:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od Dusan »

Za izgled im se mora odati priznanje. Posebno mi se svidja sto prednja maska nema onaj hromirani otvor.
A sto se tice motorizacije ne bih znao dok ne probam, ali sudeci po stvarima koje sam procitao/cuo slozio bih se sa Markonijem.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od NexT »

kvcali napisao: je panoramski vetrobran. Ovaj ekskluzivan vetrobran patentiran od strane Opela doseže skroz do sredine krova automobila, nudeći vozaču i svim putnicima izvanredno vizuelno, prostorno i vozno iskustvo.
zaboga, ovo je PSA imao pre 10-12 godina...
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od kvcali »

Pricajte vi price, ni jedan auto u ovom segmentu nema nista na ovu temu, cinjenice....
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Post od Markoni »

Sve je to OK, svaka cast, ali praksa nije na njihovoj strani... ;)

Tapatalk Post
Odgovori