Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Spekulacije su da je ustvari poceo neki vid strajka pa je kabinsko osoblje isfoliralo. Odavno se sprema nesto. "Union" job tako oni zovu to. Bas me zanima sta je iza kulisa. Potvrdjeno je samo da je kabinsko osoblje bilo u pitanju. Izgleda da ovo ima veze vise sa samom kompanijom.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Cek....
Sta je sad?
Masovna histerija ili sindikalna borba?
Cozmo, ne znaju oni za ovakve vidove "borbe" za svoja prava. Ova prica vise prilici Balkanu nego Evropi.
Sta je sad?
Masovna histerija ili sindikalna borba?
Cozmo, ne znaju oni za ovakve vidove "borbe" za svoja prava. Ova prica vise prilici Balkanu nego Evropi.
Re: Vazduhoplovi
Zar u avionima nema nekog sistema filtracije vazduha? Ili makar detektora promene sastava vazduha?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Za kokpit znam da postoje HEPA filteri velicine jedno pola metra puta pola metra. Ne znam gde se nalaze. Takodje znam da postoje i filteri za kabinu ali ne znam lokaciju. U JATu ih nisu menjali, vec samo prali. Zamena se vrsi na tzv. C pregledu.
Detektor za promenu sastava vazduha, bar na Boingu, ne postoji.
Detektor za promenu sastava vazduha, bar na Boingu, ne postoji.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Ima ali u rudnicima i to onim boljim.Geza napisao:Zar u avionima nema nekog sistema filtracije vazduha? Ili makar detektora promene sastava vazduha?

Re: Vazduhoplovi
Evo koliko je Emergency bio, da su fino usetali sa svojim kofercicima. Toliko o tome da su se "lose" osecali. I, da, ostavili su sve putnike same u avionu.

@zuzazu - i dalje se govori da je bio "labor dispute". Zato i ne objavljuju sta se desilo.
I jos malo zezanja kod BA:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... hotos.html


@zuzazu - i dalje se govori da je bio "labor dispute". Zato i ne objavljuju sta se desilo.
I jos malo zezanja kod BA:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... hotos.html




"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
U vezi članka iz Daily Maila...
Znači zato puno pilota voli hobi fotografiju.
Sent from mTalk
Znači zato puno pilota voli hobi fotografiju.

Sent from mTalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
^^^ ima talentovanih ljudi. Evo sta rade ovi moji:
https://m.facebook.com/hashtag/u%C3%A7a ... 3%A7arkene
https://m.facebook.com/hashtag/u%C3%A7a ... 3%A7arkene
Re: Vazduhoplovi
Imao Jurij Gagarin u svom brodu Vostok 1:BAJKER napisao:Ima ali u rudnicima i to onim boljim.

+obratite pažnju šta još ima - ne običan veštački horizont, nego bukvalno ceo globus koji mu pokazuje gde se nalazi (piše gore i geografska širina i dužina).

Izvor slike: https://en.wikipedia.org/wiki/Vostok_1
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
http://youtu.be/jRmXC3TMrso
Re: Vazduhoplovi
Jedna priča o kapetanu Rakiću:
Udes B-727 na Kipru na letu Istanbul-Ercan,27.02.1988g:Radeca posada je bila Capt.Rakić,kopilot Šišović,flajter Stanisavljević.DHC posada capt.Glišić,kopilot Prokopijević,flajter Tomić.Plus 4 STW radece,4 STW DHC i Tučin koji je pratio avion i plaćao gorivo na domacim linijama.Ukupno 15 ljudi.Nije bilo putnika.
Procedura dolaska na taj aerodrom bila je VOR-neprecizni prilaz,za RW 29.Dodje se na VOR na 6000 ft,odlet 10nm,i na 3000ft se udje u VOR approch..I nastavak je niski krug i vizeolno sletanja u RW 11,zbog ledjnog vetra od 15kt. Sa te strane je blizu je ZONA NIČIJE ZEMLJE,koja je veoma osetljiva na podeljenom Kipru.
Da bi skratili proceduru,(vreme je bilo lepo, vedro,samo 1/8 oblacnosti,koja je pokrivala vrhove planine severno od aerodroma) trazili su vizuelni prilaz za RW 11.Vetar je bio iz 100 15kts,a avion prazan.I zato se prosto nametaolo da naprave vizuelni prila za RW 11,a ne da rade punu proceduru i niski krug zbog spomenutog vetra.Po odobrenju kontrole, napustili su sigurnosnu visinu od 6000ft.U poniranju im se preprečila oblak,krenuli su desno da ga zaobiđu,ali i oblak de pomerao zbog vetra istočnog vetra op 15kts .U strahu da ne udju u Grčki deo ostrva,zakačili su oblak i izgubili vizuelni kontak sa terenom,na visini koja je nebezbedna.Umesto da odmah naprave
Missed approach ,nastavili su poniranje.Tada je dva puta kopilot pitao kapetana:”šefe šta da radino”,ali odgovora nije bilo.U istom trenutku su izbili ispod donje baze oblaka,aktivirao se ground proximity warning system. Rotirali avion,pošli u levi zaokret da bi izbegli prepreku,flajter Stanisavljević je gurao rućice gasa preko standardne preporučljive snage,a kapeten ga je opomenuo,da ne preteruje,jer ce da napravi overboost motora.Koja je to bila katastrofakna grška.Niko ne garantuje da bi ih to spasilo,ali to je posledica stalne preporuke da se motori čuvaju I štede.
Glavni ing. Drago Tumbas za motore u školskom centru je govorio da su motori projetovani da izdrze ta extremna naprezanja.Samo se to posle napise I trazi se pregled motora.
Zanimljivo je,da kapetan Glišić,koji je bio DHC posada,uleteo u kabinu pre udara I pitao :”ljudi šta to radite” ! Zafalilo im je par metar da prelete preko vrha planine.
Koju godinu pre ovoga. Rakić je provezao tek remontovan B727 kroz gradonosni oblak i izubijao ga. Umesto da bude kažnjen, nastavio je da leti. Iznad je rezultat,

Udes B-727 na Kipru na letu Istanbul-Ercan,27.02.1988g:Radeca posada je bila Capt.Rakić,kopilot Šišović,flajter Stanisavljević.DHC posada capt.Glišić,kopilot Prokopijević,flajter Tomić.Plus 4 STW radece,4 STW DHC i Tučin koji je pratio avion i plaćao gorivo na domacim linijama.Ukupno 15 ljudi.Nije bilo putnika.
Procedura dolaska na taj aerodrom bila je VOR-neprecizni prilaz,za RW 29.Dodje se na VOR na 6000 ft,odlet 10nm,i na 3000ft se udje u VOR approch..I nastavak je niski krug i vizeolno sletanja u RW 11,zbog ledjnog vetra od 15kt. Sa te strane je blizu je ZONA NIČIJE ZEMLJE,koja je veoma osetljiva na podeljenom Kipru.
Da bi skratili proceduru,(vreme je bilo lepo, vedro,samo 1/8 oblacnosti,koja je pokrivala vrhove planine severno od aerodroma) trazili su vizuelni prilaz za RW 11.Vetar je bio iz 100 15kts,a avion prazan.I zato se prosto nametaolo da naprave vizuelni prila za RW 11,a ne da rade punu proceduru i niski krug zbog spomenutog vetra.Po odobrenju kontrole, napustili su sigurnosnu visinu od 6000ft.U poniranju im se preprečila oblak,krenuli su desno da ga zaobiđu,ali i oblak de pomerao zbog vetra istočnog vetra op 15kts .U strahu da ne udju u Grčki deo ostrva,zakačili su oblak i izgubili vizuelni kontak sa terenom,na visini koja je nebezbedna.Umesto da odmah naprave
Missed approach ,nastavili su poniranje.Tada je dva puta kopilot pitao kapetana:”šefe šta da radino”,ali odgovora nije bilo.U istom trenutku su izbili ispod donje baze oblaka,aktivirao se ground proximity warning system. Rotirali avion,pošli u levi zaokret da bi izbegli prepreku,flajter Stanisavljević je gurao rućice gasa preko standardne preporučljive snage,a kapeten ga je opomenuo,da ne preteruje,jer ce da napravi overboost motora.Koja je to bila katastrofakna grška.Niko ne garantuje da bi ih to spasilo,ali to je posledica stalne preporuke da se motori čuvaju I štede.
Glavni ing. Drago Tumbas za motore u školskom centru je govorio da su motori projetovani da izdrze ta extremna naprezanja.Samo se to posle napise I trazi se pregled motora.
Zanimljivo je,da kapetan Glišić,koji je bio DHC posada,uleteo u kabinu pre udara I pitao :”ljudi šta to radite” ! Zafalilo im je par metar da prelete preko vrha planine.
Koju godinu pre ovoga. Rakić je provezao tek remontovan B727 kroz gradonosni oblak i izubijao ga. Umesto da bude kažnjen, nastavio je da leti. Iznad je rezultat,

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Darko
- Postovi: 9487
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Vazduhoplovi
Mene fascinira ovaj spomenik istrazivacima svemira.snork napisao:Imao Jurij Gagarin u svom brodu Vostok 1:BAJKER napisao:Ima ali u rudnicima i to onim boljim.![]()
+obratite pažnju šta još ima - ne običan veštački horizont, nego bukvalno ceo globus koji mu pokazuje gde se nalazi (piše gore i geografska širina i dužina).![]()
Izvor slike: https://en.wikipedia.org/wiki/Vostok_1


- Darko
- Postovi: 9487
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Vazduhoplovi
Sjajno. Sigurno je zivotni dogadjaj posetiti to cak i za onog ko se ne razume previse u tematiku. 

Re: Vazduhoplovi
Ima za svakog po nesto da se vidi u tom muzeju. Stvarno, ko je u prilici, neka ga obidje, VREDI! Bio i video.
Sent from my HTC mobile
Sent from my HTC mobile
