Pozdrav svima.Molio bih za jednu pomoć iskusne članove foruma.Postavit ću video link od 2 minute sa zvukom tog zveckanja u motoru oko kaiševa.Veliki servis sam radio pred 30.000 km,mali pred 5000 km,auto ne pije vodu ni ulje,lepo vuče...u leru se najvise čuje to tandrkanje tako bi se izrazio....vec duzi vremenski period isti i ujednačen zvuk .Zanimljivo kada auto malo istiuriram koji minut agresivne voznje ovaj zvuk se svede na minimum...čudno.Kad se vratim na lenu gradsku voznju opet zvekeće.ETo potrudio sam se opisat amaterski o cemu se radi.
Unapred hvala
Komplet sve kaiseve,vodenu pumpu i svaku sitnicu koja je bila potrebna za veliki servis.Vozilo ww pasat karavan,tdi,96 kw,130 konjskih snaga...292.000 km pređenih...2001 godište...
Hvala za misljenja.Danas kada je toplo napolju i 20 stepeni manje se cuje da zvekece.Jel smem voziti ovako do iduceg menjanja i velikog servisa?SAd je od velikog 30.000 km.Jel smem sa ovim zveketanjem jos 30.000 km preći ili to moram nuzno menjati?Finansije stekaju pa pitam.
Jel se mora skidati sve kao za veliki servis kada se skida pola auta?Za to se trazi od 6000/9000 din + spaneri itd.
Nije da nije s obzirom da sam lani uradio sve ovo i sve posteno platio...Neko me zeznuo.ILi losi delovi ili nestrucan mehanicar.Menjano je komplet sve prilikom velikog servisa.A mozda mi i uvalili stare delove ili nije ni menjano.Nisam bio prisutan u garazi kad je radjeno.SVasta je moguće.Da ne skripaju finansije trenutno odmah bi menjao.
Odmah menjaj. Ako nemaš para trenutno , onda nemoj da ga voziš dok to ne promeniš.
Mora da se skida ceo set španera/remenica jer ne znaš koji je otišao.
Spaner je jeftin, par k dinara, a ruke nisu skupe, jer se samo skine kais, odvrne spaner i zavrne drugi, ako se unapred otkrije sta je, a to nije tesko.
A meni ovo vise zvuci kao remenica da je otisla, spaner ce pre da skripi.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
srdjanyo napisao:Odmah menjaj. Ako nemaš para trenutno , onda nemoj da ga voziš dok to ne promeniš.
Mora da se skida ceo set španera/remenica jer ne znaš koji je otišao.
Sony Xperia Z3
Za ruke moras da izdvojis kao i za veliki servis...tako mi kazu u servisu...komplet skidaju masku.prednji deo itd...
cena skidanja od 7000/9000 din kako gde i posle se vidi sta je crklo...
Zanimljivo da danas na lepo vreme ne cuje se niti malo da zuji a čim je hladnije čuje se...kakve li to veze ima...
ja ovako vozim vec neko vreme ali nije se igrati....
Dag,meni je pre 2 meseca otišla remenica na alternatoru, kočila je dok je auto u leru, ali ne stalno.Čulo se kao neko caktanje.
Promenili, stavili INA sa rukama 6000 RSD.
dag81 napisao:Otkaci pk kais pa vidi da li se cuje. Po meni verovatno je remenica, a za pk set moze bez skidanja prsa samo visko mora dole.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ima li koji majstor u bg koji ce mi to posteno pogledati i odraditi?A ne da mi skida sve pa jedno dok ne dodjem na 1000 eur?Vecina servisa tako radi.Skine komplet pa me telefonom zivkaju i otprilike oko 1000 eur mi ceha nabroje.Ja bih ako moze da se promeni taj spaner ili kais ako zuji ili sta vec da mi neko pogleda i kaze koliki je trosak i to zavrsi.Moze i pp da se ne reklamira ako ne sme preko foruma.Pretpostavljam da mi je maajstor kineski uvalio namesto delova koje sam mu ja doneo.Nema sta drugo biti.Propevao vec na 15.000 km od velikog.Ili ih nije smontirao kako treba.Nema trece.