
Ne brže od života!
- Saša
- Postovi: 14301
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Strašno. Pa šta su ovi radili i koliko su brzo vozili kada su se ovako Puntom (Z10) omotali oko stuba? Još je to pravac ako se ne varam.. 

Re: Auto sedišta za decu
Tuda se pegla kao da je auto put.
t
t
- Saša
- Postovi: 14301
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Ali opet mi nije jasno, ajde da je bila zima pa proklizali i bočno opalili o stub i omotali se, ali nema leda, nema snega... I pogledaj gde je stub, došao iznutra do vozačevih vrata na suprotnoj strani, pa koliko su peglali? I još je to mlad auto, dakle nije trulex pa da se tako lako omota. Užas.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15404
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Mokro/klizavo, neprilagođena brzina, ispala mu cigara, čačkao muziku, svađao se sa saputnicama, zaspao, imao epi napad...
Ma ko zna, ljudi više nema.
Ma ko zna, ljudi više nema.
Re: Ne brže od života!
+1
Dovoljno da je išao 120 pa da se tako savije.
t
Dovoljno da je išao 120 pa da se tako savije.
t
- grujicd
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Išao sam skoro par puta tuda, vozim 70 što je maksimalno prekoračenje a da se ne gubi dozvola, a oko mene samo lete. Čak su me i šleperi preticali. Ogroman je raskorak između onoga što vozači percipiraju kao normalnu brzinu za takav put i onoga koliko je ograničeno. Neću da se ponavljam, već sam par puta ovde na forumu popljuvao projektante i one koji su dozvolili da se napravi ovakav amaterski projekat. Ili 3 trake u nedođiji sa barirerama i ograničenjem 100 (put rezervisan za motorna vozila), ili brate mili po dve trake za mnogo manje para, a verovatno i mnogo bezbednije jer ne bi bilo toliko jurcanja.
Re: Ne brže od života!
Sta je ovde pomoglo postojanje ogranicenja od 50km/h?
Koja je razlika u odnosu na to da je recimo bilo 80km/h?
Koja je razlika u odnosu na to da je recimo bilo 80km/h?
- pedja
- član 001
- Postovi: 15404
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
+1
Ja sam malo češće išao, ali se trudim da budem oko 70, pogotovo od kada su se pojavili radari. Nikada se ne zna šta može na pamet da im padne
Uostalom, ne žurim nikuda.
Ja sam malo češće išao, ali se trudim da budem oko 70, pogotovo od kada su se pojavili radari. Nikada se ne zna šta može na pamet da im padne

Uostalom, ne žurim nikuda.
Re: Ne brže od života!
Razlika je u tome sto sa 50 nisu ovakve posledice kad popijes banderu dok sa 80-90 jesu. I odgovorno lice mora da stavi potpis na to da je to ogranicenje sa banderama izmedju na svakih 5 metara. Jednostavno ove bandere predstavljaju veliki bezbednosni rizik bez barijere izmedju i bilo je samo pitanje vremena kad ce prva zrtva da padne.ljubitelj napisao:Sta je ovde pomoglo postojanje ogranicenja od 50km/h?
Koja je razlika u odnosu na to da je recimo bilo 80km/h?
Re: Ne brže od života!
Hoces da kazes da je ovaj u Puntu isao manje od dozvoljenih 50 pa je to ogranicenje pomoglo da budu ovakve posledice?
Ne kapiram i dalje kako ogranicenje od 50 koje ocigledno niko ne postuje ima uticaja na posledice koje se ovde vide.
Ne kapiram i dalje kako ogranicenje od 50 koje ocigledno niko ne postuje ima uticaja na posledice koje se ovde vide.
Re: Ne brže od života!
Za ovaj konkretan sudar moglo je i ogranicenje da bude 200 to ne bi imalo uticaj na sam udarac i posledice.
Ja pricam zasto je ogranicenje na ovom putu 50 kmh a ravnica gde vidis kilometar ispred sebe i imas tri trake.
Ja pricam zasto je ogranicenje na ovom putu 50 kmh a ravnica gde vidis kilometar ispred sebe i imas tri trake.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ali blizu si reke i kad je vlažno i hladno bude jako klizavo, a i vetar je duvao (hladan, severozapadni). Još ako stavi gore gume pozadi eto okretanja.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ne brže od života!
ftj napisao:Za ovaj konkretan sudar moglo je i ogranicenje da bude 200 to ne bi imalo uticaj na sam udarac i posledice.
Ja pricam zasto je ogranicenje na ovom putu 50 kmh a ravnica gde vidis kilometar ispred sebe i imas tri trake.
Zato sto retardi nemaju jos upotrebnu dozvolu za koriscenje puta pa je ogranicenje 50

Vazno da su se slikali, prenosili otvaranje uzivo






Sve bih ja njih kao oni kinezi sa farovima ja bih sve njih u rudnik za dorpinos drzave!
Re: Ne brže od života!
Rudnik je zapravo odlična ideja.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Broz nije mogao toliko da okreči, koliko ovi mogu da otvore za saobraćaj...