Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Pa to sto pricas nije primenjeno na drugim putevima sa raznim banderama osvetljenja telekoma elektrodistribucije , reklamnih panoa itd. Ravnica isto.a bez zastitne ograde.ftj napisao: Ja pricam zasto je ogranicenje na ovom putu 50 kmh a ravnica gde vidis kilometar ispred sebe i imas tri trake.
Zasto je na njima 80km/h a na ovom putu 50km/h? Za njih su strucna lica isto stavila potpis, zar ne?
Ko zna sta je uzrok ove konkretne nesrece, nabrojane su neki moguci razlozi u postu iznad.
Pre ce biti da je problem slaba vestina/ procena vozaca, neispravan auto (gume), stanje pijanstva, izletanje zivotinje i jos mnogo mogucnosti koje obicno se pokazu kao pratilac ovako zestokih izletanja sa puta.
Jasno je da manja brzina nosi manje energije udara i time manje posledice.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13603
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Tesko da iko krivi te koji su bas stavili 50 misleci konkretno na njih, vise je to uopstena zamerka sto je na takvom putu toliko ogranicenje, cija god greska bila, u kojoj god fazi.ftj napisao:Pitali smo se zasto je ogranicenje na kineskom mostu i celom onom pravcu nakon toga 50 km/h ?
Evo zasto
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... enih-.html
Tako da svi koji krive one koji su ogranicenje postavili nek znaju da nije do njih, nego do ludaka koji su projektovali takav put bez zastitnih bankina, dzersi barijera i slicnog.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Pa nije tesko jer si na netu a i ovde na forumu mogao da procitas hiljadu puta da treba uhapsiti tog ko je stavio to ogranicenje. Moja poenta je da se hejt usmeri gde treba a ne na mucenike iz institucije koji odredjuju ogranicenja. Kod nas preovladava generalno misljenje da mi gresimo u tome sto su nam niska ogranicenja, npr. na ibarskoj i to, a ljudi ne kapiraju da su ta ogranicanja sa razlogom, tj. putevi su nam toliko nebezbedni pa iz tog razloga mora toliko ogranicenje. Kad u austriji stave ogranicenje 100 kmh na magistralu sigurno to ne rade zato sto su budale ili ludi, nego zato sto su im putevi bezbedniji iz milion i jednog razloga pritom najmanji razlog je dobar asfalt.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Ne brže od života!
Vožači u Srbiji kad vidi dve trake momentalno ima želju da pritisne gas.
Pa nisu te dve trake pravljene valjda da se po njima puzi.
Mnogi imaju neverovatno mnogo iskustva, prošli NAVAK obuku a mašine koje voze su prošle sve testove i ne može ništa da im se desi.

Pa nisu te dve trake pravljene valjda da se po njima puzi.
Mnogi imaju neverovatno mnogo iskustva, prošli NAVAK obuku a mašine koje voze su prošle sve testove i ne može ništa da im se desi.

Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Ne brže od života!
Isto se slazem da se ogranicenja postavljaju sa razlogom u drguim zemljama (Austrija je data kao primer) shodno stanju i uslovima puta pa ih vecina onda i postuje.
Kod nas ima sijaset primera da se ne radi tako pa vecina i ne postuje jer nema poverenja u svrsishodnost ogranicenja.
Kod nas ima sijaset primera da se ne radi tako pa vecina i ne postuje jer nema poverenja u svrsishodnost ogranicenja.
Re: Ne brže od života!
Dobro, ovakvih debila ce uvek biti i njemu ni 30 ni 80 ogranicenje ne bi pravilo razliku ako je odlucio da vozi 130.
Pitanje za Pupinov most je uvek bilo zasto je tu 50, a na magistrali sa dve trake, bez zastitne bankine, gde se sa sleperima mimoilazis na 30 cm je 80kmh.
Pitanje za Pupinov most je uvek bilo zasto je tu 50, a na magistrali sa dve trake, bez zastitne bankine, gde se sa sleperima mimoilazis na 30 cm je 80kmh.
Re: Ne brže od života!
Mozda zato sto kad izletis u suprotan smer postoji mogucnost da u suprotnom smeru nema nikog a ovde je bandera uvek tu. Druga stvar, kad imas dve-tri trake po smeru to znaci da ce se tu ljudi i prestrojavati sto pri losoj podlozi mora kad-tad dovesti do gubljenja kontrole(setite se samo na kad padne prvi sneg na autoputu kolko automobila izleti van puta).
Kao sto rekoh, na dobroj magistrali 1+1, sa dobrom vidljivoscu, bez kafana pored puta i divljih ukljucenja, sasvim je logicno i bezbedno da bude 100 kmh ogranicenje al takvih puteva kod nas skoro i da nema(ima po neki motoput).
Kao sto rekoh, na dobroj magistrali 1+1, sa dobrom vidljivoscu, bez kafana pored puta i divljih ukljucenja, sasvim je logicno i bezbedno da bude 100 kmh ogranicenje al takvih puteva kod nas skoro i da nema(ima po neki motoput).
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13603
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Aman, nece ljudi sad da analiziraju i istrazuju, nego voze takvim putem i vide 50, ucini se malo za takav put, odu na blic komentare i kazu "ko li je ovde postavio ogranicenje" ne misleci bukvakno na onog ko postavlja table i slicno vec na onog koji je doveo do toga, ko god taj bio.ftj napisao:Pa nije tesko jer si na netu a i ovde na forumu mogao da procitas hiljadu puta da treba uhapsiti tog ko je stavio to ogranicenje. Moja poenta je da se hejt usmeri gde treba a ne na mucenike iz institucije koji odredjuju ogranicenja. Kod nas preovladava generalno misljenje da mi gresimo u tome sto su nam niska ogranicenja, npr. na ibarskoj i to, a ljudi ne kapiraju da su ta ogranicanja sa razlogom, tj. putevi su nam toliko nebezbedni pa iz tog razloga mora toliko ogranicenje. Kad u austriji stave ogranicenje 100 kmh na magistralu sigurno to ne rade zato sto su budale ili ludi, nego zato sto su im putevi bezbedniji iz milion i jednog razloga pritom najmanji razlog je dobar asfalt.
Sent from my HTC One using Tapatalk
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ne brže od života!
Velja napisao:Broz nije mogao toliko da okreči, koliko ovi mogu da otvore za saobraćaj...

Sent from mTalk
Širim haos!
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Ne brže od života!
I stisnu gas jer realno tim putem može da se ide 100 na sat.Grujic napisao:Aman, nece ljudi sad da analiziraju i istrazuju, nego voze takvim putem i vide 50, ucini se malo za takav put, odu na blic komentare i kazu "ko li je ovde postavio ogranicenje" ne misleci bukvakno na onog ko postavlja table i slicno vec na onog koji je doveo do toga, ko god taj bio.ftj napisao:Pa nije tesko jer si na netu a i ovde na forumu mogao da procitas hiljadu puta da treba uhapsiti tog ko je stavio to ogranicenje. Moja poenta je da se hejt usmeri gde treba a ne na mucenike iz institucije koji odredjuju ogranicenja. Kod nas preovladava generalno misljenje da mi gresimo u tome sto su nam niska ogranicenja, npr. na ibarskoj i to, a ljudi ne kapiraju da su ta ogranicanja sa razlogom, tj. putevi su nam toliko nebezbedni pa iz tog razloga mora toliko ogranicenje. Kad u austriji stave ogranicenje 100 kmh na magistralu sigurno to ne rade zato sto su budale ili ludi, nego zato sto su im putevi bezbedniji iz milion i jednog razloga pritom najmanji razlog je dobar asfalt.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Ne brže od života!
Au, ala ga ode u filozofiranjeftj napisao:Mozda zato sto kad izletis u suprotan smer postoji mogucnost da u suprotnom smeru nema nikog a ovde je bandera uvek tu. Druga stvar, kad imas dve-tri trake po smeru to znaci da ce se tu ljudi i prestrojavati sto pri losoj podlozi mora kad-tad dovesti do gubljenja kontrole(setite se samo na kad padne prvi sneg na autoputu kolko automobila izleti van puta).
Kao sto rekoh, na dobroj magistrali 1+1, sa dobrom vidljivoscu, bez kafana pored puta i divljih ukljucenja, sasvim je logicno i bezbedno da bude 100 kmh ogranicenje al takvih puteva kod nas skoro i da nema(ima po neki motoput).

Koliko se ja secam price, razlog ogranicenja je neki debilan, valjda trake nisu dovoljno siroke za magistralni put.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Ne brže od života!
Ili je jednostavno gradska sredina? 

Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Ne brže od života!
Nije filozofiranje, meni je to savrseno logicno. I ne, ne mislim u fazonu mirka alvirka da uspore ljudi, ja prvi nisam prosao tu deonicu ispod 120 al me smara kad vidim tako neke ocigledne promasaje u projektovanju jer i ja to nekim delom placam. A onda pickousti na otvaranju deonice izjavi kako je to najbolji autoput sto imamo(autoput ej).