Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Novi Sad dobija bulevar sa 4 trake i novi most
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1197513
Novi Sad -- Naredne godine počeće realizacija prve faze izgradnje Sentandrejskog puta u Novom Sadu, od Primorske do Velebitske ulice.
To je dogovoreno na sastanku predsednika Pokrajinske vlade Igor Mirović, gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i direktora Javnog preduzeća "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak.
Taj put će u dužini od 1,4 kilometra imati četiri kolovozne trake, biciklističku stazu, režijsku traku i trotoar.
U drugoj fazi koja će biti realizovana 2018. godine predviđena je izgradnja novog mosta na kanalu u dužini od 200 metara i izgradnja nove deonice Sentandrejskog puta od Velebitske ulice do Zmajevačkog puta.
U realizaciji tog projekta zajedno će učestvovati JP “Putevi Srbije”, AP Vojvodina i Grad Novi Sad.
Definisani su i dalji prioriteti iz programa za održavanje državnih puteva na teritoriji Vojvodine i to posebno o pravcima od Inđije do Sremskih Karlovaca i od Banstola do Iriškog venca, gde će u pripremi i realizaciji ovih projekata učestvovati i Uprava za kapitalna ulaganja Vojvodine.
Na sastanku je bilo reči i o zajedničkim investicijama na obnovi putnih pravaca u manje razvijenim opštinama u Banatu, a zajednički je konstatovano da što pre treba započeti rehabilitaciju državnog puta od Novog Sada do Zrenjanina, za šta su već stvoreni svi neophodni preduslovi.
Pomenutom sastanku prisustvovali su i potpredsednik Pokrajinske vlade Đorđe Milićević, pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj Nenad Grbić, direktor Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine Nedeljko Kovačević i direktor Zavoda za izgradnju Novog Sada Dejan Mandić.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1197513
Novi Sad -- Naredne godine počeće realizacija prve faze izgradnje Sentandrejskog puta u Novom Sadu, od Primorske do Velebitske ulice.
To je dogovoreno na sastanku predsednika Pokrajinske vlade Igor Mirović, gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i direktora Javnog preduzeća "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak.
Taj put će u dužini od 1,4 kilometra imati četiri kolovozne trake, biciklističku stazu, režijsku traku i trotoar.
U drugoj fazi koja će biti realizovana 2018. godine predviđena je izgradnja novog mosta na kanalu u dužini od 200 metara i izgradnja nove deonice Sentandrejskog puta od Velebitske ulice do Zmajevačkog puta.
U realizaciji tog projekta zajedno će učestvovati JP “Putevi Srbije”, AP Vojvodina i Grad Novi Sad.
Definisani su i dalji prioriteti iz programa za održavanje državnih puteva na teritoriji Vojvodine i to posebno o pravcima od Inđije do Sremskih Karlovaca i od Banstola do Iriškog venca, gde će u pripremi i realizaciji ovih projekata učestvovati i Uprava za kapitalna ulaganja Vojvodine.
Na sastanku je bilo reči i o zajedničkim investicijama na obnovi putnih pravaca u manje razvijenim opštinama u Banatu, a zajednički je konstatovano da što pre treba započeti rehabilitaciju državnog puta od Novog Sada do Zrenjanina, za šta su već stvoreni svi neophodni preduslovi.
Pomenutom sastanku prisustvovali su i potpredsednik Pokrajinske vlade Đorđe Milićević, pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj Nenad Grbić, direktor Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine Nedeljko Kovačević i direktor Zavoda za izgradnju Novog Sada Dejan Mandić.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Preko Rudnika i Topole bi trebalo da završe do 15. novembra.grujicd napisao:Po meni ovo ne znači puno jer taj deo ionako nije nešto opterećen. A i ne može da se iskoristi put preko Rudnika koji obično bude i brži iako je nešto duži. Ali kad se spoji do Obrenovca... Druga priča. Samo da se izbegne ceo taj deo od Beograda do Ljiga, to je baš smaranje.
Sent from mTalk
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ma ok to, nego sad kad ideš preko Rudnika nisi ni blizu da se uključiš na novu deonicu autoputa. Ili da se vraćaš nazad prema Ljigu ili da ideš dole klasičnom ibarskom pa tek kod Topole možeš i na autoput. Znači već sad ta alternativa dosta gubi na značaju, a tek kad bude autoput do Obrenovca taj put preko Rudnika će ostati samo uspomena. Bar kad se ide iz Beograda.
Re: Putevi u Srbiji
Jeste ali preko Rudnika može da se svrati na pečenje u Mladenovac
Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Re: Putevi u Srbiji
Pitanje je koliko nama iz BG znači E763. Treba doći do Obrenovca, npr ja startujem od Plavog mosta i logičnije mi je da idem na Mladenovac autoputem nego pored Sajma za Obrenovac.
Re: Putevi u Srbiji
Valjda treba da naprave surcin - obrenovac, i meni je start od plavog mosta tako da bi umesto na ap ka mladenovcu kretali ap ka aerodromu. Mislim da sam cuo ministarku da imaju to u planu.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Putevi u Srbiji
Jeste u planu, i to znači ovima iz NS npr. Ovako mi deluje besmisleno da idem unazad.
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ali kad izađeš na Rudnik mora dodatno da se vozi do najbliže petlje pošto nije odmah tu. Bar 10-tak km u nazad prema Ljigu. Ili dosta više prema Takovu. Sa druge strane i ta lokacija kod Obrenovca je dosta čudna, treba i dotle stići.
Re: Putevi u Srbiji
Ovaj novi autoput samo u Preljini i Ljigu se susrece sa starim, ostalo je dosta udaljeno od starog puta, npr. Od autoputa do G. Milanovca ima 10km.
TT
TT
Re: Putevi u Srbiji
Meni odgovara ovaj novi auto put samo zato što sam blizu Takova. Topola i Mladenovac će mi i dalje biti prvi izbor.
Sent from mTalk
Sent from mTalk
Re: Putevi u Srbiji
Pre 3 meseca trebalo mi je 1h sa NBG do Obrenovca, juče popodne 55 min od Autokomande (20 min do Sajma). Za 1.5h sam na Rudniku bio pre radova, kad završe rekonstrukciju to će verovatno moći i brže. A kuda posle ostaje pitanje.grujicd napisao:Ali kad izađeš na Rudnik mora dodatno da se vozi do najbliže petlje pošto nije odmah tu. Bar 10-tak km u nazad prema Ljigu. Ili dosta više prema Takovu. Sa druge strane i ta lokacija kod Obrenovca je dosta čudna, treba i dotle stići.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Putevi u Srbiji
Teska glupost sto taj put ide preko obrenovca i surcina.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Što se mene tiče, lepo je što se gradi autoput, gde god bio.
Sa druge strane, kada srede put preko Topole, biće gre'ota da se taj deo zaobilazi. Kada se autoput kompletira, imaće nekog smisla.
Sa druge strane, kada srede put preko Topole, biće gre'ota da se taj deo zaobilazi. Kada se autoput kompletira, imaće nekog smisla.
Re: Putevi u Srbiji
Nije sporno da treba novi put (ne i autoput), pitanje je samo koliko nama iz BG znači s obzirom da je najgora deonica ulaz/izlaz iz BG. Za par godina ćemo saznati.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
A posle toga ide nesrećna obilaznica oko Čačka...
Slažem se da je potreba za autoputem upitna. Za te pare su mogli da asfaltiraju čitav taj kraj (Takovski), gde su putevi katastrofa.
A za dalje, neka prave autoput od Preljine ka CG. Ipak, ne bi imalo smisla da AP ne vodi do nekog pravog koridora (X). Možda ne treba meni autoput, ali veza ka Baru, moru... Ionako se stalno kuka kako se do CG putuje dugo. Živi bili pa videli kompletiranje svih ovih krakova i koridora.
Slažem se da je potreba za autoputem upitna. Za te pare su mogli da asfaltiraju čitav taj kraj (Takovski), gde su putevi katastrofa.
A za dalje, neka prave autoput od Preljine ka CG. Ipak, ne bi imalo smisla da AP ne vodi do nekog pravog koridora (X). Možda ne treba meni autoput, ali veza ka Baru, moru... Ionako se stalno kuka kako se do CG putuje dugo. Živi bili pa videli kompletiranje svih ovih krakova i koridora.