Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Pukao nosac neke remenice.
Re: Servis - Razno
Pozdrav.. Izgleda da mi je otisao termostat na Fiat Punto Classic, posto radna temperatura zna nekad da varira. Leti je uglavnom uvek bila na pola, sada pola dostigne na otvorenom putu ili posle duze voznje kroz grad. Kod Stojanova ima Vernet za 970 i fiat originalni za 3410, pa me interesuje da li vredi stavljati ovaj Vernet za 970 ili bolje original za 3410? Cuo sam da neki hvale Vernet, a da su ga neki menjali posle 3 meseca, pa sad nisam pametan.
Re: Servis - Razno
Stavi jeftiniji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Servis - Razno
Nisu toliki problem, posto ni skuplji nije toliki trosak.. Ali jos ne znam sta da radim, posto on cak i po hladnom vremenu dostigne radnu temperaturu, ali posle 15 min voznje i dosta variranja. U tih 15-ak minuta zna da varira, ali kad dodje do normalne temperature, onda ne mice. Pod hladnim mislim na 0-10 stepeni, ne znam jos kako ce biti na minusu.
Re: Servis - Razno
To je toplo, hladno je kada padne ispod -15C. Tada bi benzinac morao da za 3-6 minuta bude na radnoj temperaturi. Sada je to vreme ok minut i po do dva minuta max. tokom voznje,
- Saša
- Postovi: 14267
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
I mom treba toliko sada do radne temperature (možda malo manje), s tim da se kazaljka lagano penje, nema nikakvog variranja (šta u stvari tačno smatraš pod tim?). Po minusu mu treba i više. Sve je to o.k.ns021 napisao:Nisu toliki problem, posto ni skuplji nije toliki trosak.. Ali jos ne znam sta da radim, posto on cak i po hladnom vremenu dostigne radnu temperaturu, ali posle 15 min voznje i dosta variranja. U tih 15-ak minuta zna da varira, ali kad dodje do normalne temperature, onda ne mice. Pod hladnim mislim na 0-10 stepeni, ne znam jos kako ce biti na minusu.
Poslednja izmena od Saša u 11 Nov 2016, 20:48, izmenjeno 1 put ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Jel odzracen sistem za hladjenje?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
@ljubitelj pa da, ali sam vise mislio nisu letnje temperature. Pre je i na -20 dolazio do normalne radne temperature, naravno sporije nego leti. Jedino sto je znao u leru da padne za 1mm, ali to je normalno na jako niskim temperaturama.
@Sasa
Bukvalno krene da se penje kazaljka normalno i onda pri nizim obrtajima ili kad stanem na semaforu u ler krene da pada postepeno. Kada krenem, ona opet krene gore i taman negde blizu pola da dodje, surva se na 1/4. Posle se postepeno penje do pola i tu ostaje. Na otvorenom putu se penje postepeno i tu nema toliko variranja. Bori se tu negde oko polovine, milimetar gore dole, ali se stabilizuje posle par km autoputa. Bar nikad nije presla pola.
@dragovrl
Letos sam ga pokusao sam odzraciti i kao da je bilo malo vazduha u hladnjaku. Pri vracanju srafova, pukne onaj na racvi za grejanje, a maksimalno sam pazio. Na kraju sam menjao celu racvu u Stojanovu i mislim da je majstor odzracio sistem.
Edit: zaboravio sam reci da mi je letos pri spustanju sa Iriskog Venca znalo isto da obori do 1/4 temperaturu.
@Sasa
Bukvalno krene da se penje kazaljka normalno i onda pri nizim obrtajima ili kad stanem na semaforu u ler krene da pada postepeno. Kada krenem, ona opet krene gore i taman negde blizu pola da dodje, surva se na 1/4. Posle se postepeno penje do pola i tu ostaje. Na otvorenom putu se penje postepeno i tu nema toliko variranja. Bori se tu negde oko polovine, milimetar gore dole, ali se stabilizuje posle par km autoputa. Bar nikad nije presla pola.
@dragovrl
Letos sam ga pokusao sam odzraciti i kao da je bilo malo vazduha u hladnjaku. Pri vracanju srafova, pukne onaj na racvi za grejanje, a maksimalno sam pazio. Na kraju sam menjao celu racvu u Stojanovu i mislim da je majstor odzracio sistem.
Edit: zaboravio sam reci da mi je letos pri spustanju sa Iriskog Venca znalo isto da obori do 1/4 temperaturu.
- Saša
- Postovi: 14267
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
To što si opisao je posledica ili neispravnog termostata ili što reče Dragvorl loše odzračenog sistema. Meni su u Stojanovu nedavno pri velikom servisu isto loše odzračili (čak su i ostavili odvrnutu tu slavinu) pa mi je iscurilo dosta antifriza i morao sam dosipati. Na kraju sam to sam odzračio kako treba i dosuo antifriz. Ajde ti zato prvo to još jednom probaj odzračiti (ili odvezi nekom ko to ume), da ne menjaš bez veze termostat (sve mi više liči da je baš to problem). 

Re: Servis - Razno
Pa videcu da odem do njih, pa da vidim sta ce reci. Iskreno, nema bas puno pouzdanih servisa u Ns za Fiat 

Re: Servis - Razno
Pa i ne.. Znam da je to jedan od znakova vazduha u sistemu.. Npr. kad mi je pukao onaj sraf, tad se culo nenormalno, dok nisam zapusio nekim sredstvom da stignem do servisa, ali tad je bilo normalno..
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money