Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Kako god, predstavljena je inovacija marta 1985 na sajmu u Zenevi kao proizvod koji funkcionise i moze se koristiti u serijskoj proizvodnji. Originalni naziv je PDK.
Cinjenica je da to nije VW izum koji se tada hvalio sa 3 brzinskim planetarnim automatikom od ZF u Golfu 1.8 benzincu.
perfiko napisao:Ne pricam o inovaciji, vec o tome , da je DSG, koliko znam, najčešći uzrok opoziva u VW-u.
Odakle ovaj info, ja sam bio ubedjen da je jedan od najpouzdanijih automatika?
Ako se ne varam, zbog DSG-a je opozvano cca 1.600.000 VW automobila u svetu.
Ne sećam se da je VW imao većeg opoziva.
Dakle ne pričam o pouzdanosti u odnosu na druge automatike.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Pa šta? Opoziv može da bude i zamena tečnosti, update softvera ili neka treća glupost.
Opoziv se može posmatrati i pozitivno, fabrika misli na svoje kupce i korisnike, rešava im problem. Podjednako bitno da nešto ne crkne je i usluga nakon što crkne ili preventivni opoziv.
Zavisi kako se uzme. Ako je Tojota/Honda u pitanju, onda se pljuje po kvalitetu.
Ako je VW, onda je to jedan lep gest.
Ako je BMW u pitanju: nije se desilo.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
nidza napisao:Pa šta? Opoziv može da bude i zamena tečnosti, update softvera ili neka treća glupost.
Opoziv se može posmatrati i pozitivno, fabrika misli na svoje kupce i korisnike, rešava im problem. Podjednako bitno da nešto ne crkne je i usluga nakon što crkne ili preventivni opoziv.
Tapatalk
Pa ništa, ne opozivaš nešto što se u praksi pokazalo da radi kako treba, već nešto što se pokazalo da ne radi kako treba i da postoji opravdana sumnja da neće raditi kako treba u bliskoj budućnosti čak i tamo gde trenutno radi.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Ma to je nista, ako nije valjalo opozvano je i popravljeno, nisam cuo nakon toga da opet crkavaju nakon toliko hiljada km pa da sad postoji neka sumnja.