
2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Ovo nije previse, ovo je petica
Verujem, tj nadam se, da ce razlika biti bar na nivou Mercedesa, nesto malo linija bar da se razlikuje, a i mogao bi dobiti lepse stopke od petice.

Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Da, nadam se da ce da odustanu od tih azijskih stopki i da ih malo smanje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Trenutno Audijeva gama najrazlicitija, pogotovo te klase koje se kao mesaju od A4 pa nagore. Novi A5 i A4 su cak razlicitiji u odnosu na razliku kod prosle generacije.
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Audi pravi toliko bezkarakterne automobile sada, da je cudo da primetis uopste te razlicite detalje koje imaju.
Prosla generacija im je bila vrhunac dizajna.
Prosla generacija im je bila vrhunac dizajna.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Meni je A5/A5 SB vrhunski dizajn.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Ako je ona zadnja slika "prava" ... predimenzionirali su "bubrege" i totalno ih dizajnerski odvojili od vozila 

Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Xepoj87 napisao:Audi pravi toliko bezkarakterne automobile sada, da je cudo da primetis uopste te razlicite detalje koje imaju.
Prosla generacija im je bila vrhunac dizajna.
Ova generacija


Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Taj A8 je najlepsi, njega su unakazili, ostale unapredili u sledecoj generaciji i sada krenuli opet unazad.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Sto se dizajna tice po meni je Q7 unazadjen, A4 nedovoljno drugaciji od prethodnika, ostali su skroz ok. Q5, TT, R8 su odlicno ispali, ostali su prethodna generacija i odlicno su pogodjeni faceliftovi, pogotovo A6 C7.
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Nije prava. Neko se igrao u PS.maxer napisao:Ako je ona zadnja slika "prava" ... predimenzionirali su "bubrege" i totalno ih dizajnerski odvojili od vozila
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Super ako je tako.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Nova generacija BMW-a Serije 3 bez Gran Turismo verzije
Nakon što je BMW promovisao nove generacije Serije 5 koja, pažnju javnosti sada privlače informacije o potpuno novoj Seriji 3 (fabričke oznake G20), koja se u prodaji očekuje tokom 2018. godine.
Sem Serije 3 Sedan (G20), u paleti nove "trojke" će biti i Touring (G21) i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28) za Kinu, ali po poslednjim glasinama iz ponude će u novoj generaciji najverovatnije biti izbačena Serija 3 Gran Turismo. Tako će kupcima kao neka vrsta zamene preostati BMW Serije 4 Gran Coupe.
Neki izvori iz BMW-a navode da su u kompaniji uvideli koliki je izazov prodavati oba modela, jedan pored drugog, pa je odluka da se u budućnosti pravi samo jedan od ova dva praktična modela, navodno bila prilično laka.
Ianče, nova Serija 3 će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog ovaj automobil će odlikovati za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / Laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču.
Ovde treba pomenuti i aktivni lane-keeping assist, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje (do 60 km/h)... Drugim rečima, nova Serija 3 bi trebalo da bude tehnološki lider u segmentu.
Što se se motora tiče, u ponudi će biti agregati sa 3,4 i 6 cilindara, kao i hibridna verzija 330e sa 2,0 litarskim benzincem i elektromotorom.
Takođe, pominje se i električna verzija, kao konkurent Teslinom Modelu 3. To bi trebalo da bude Serija 3 sa autonomijom od oko 300 milja (483 km), ali koja se ne očekuje pre kraja ove decenije.
Sportske verzije (M3 i M4) će u novoj generaciji imati blizu 500KS, dok sadašnji modeli u regularnoj verziji imaju 431KS.
Nakon što je BMW promovisao nove generacije Serije 5 koja, pažnju javnosti sada privlače informacije o potpuno novoj Seriji 3 (fabričke oznake G20), koja se u prodaji očekuje tokom 2018. godine.
Sem Serije 3 Sedan (G20), u paleti nove "trojke" će biti i Touring (G21) i Serija 3 Sedan sa produženim međuosovinskim rastojanjem (G28) za Kinu, ali po poslednjim glasinama iz ponude će u novoj generaciji najverovatnije biti izbačena Serija 3 Gran Turismo. Tako će kupcima kao neka vrsta zamene preostati BMW Serije 4 Gran Coupe.
Neki izvori iz BMW-a navode da su u kompaniji uvideli koliki je izazov prodavati oba modela, jedan pored drugog, pa je odluka da se u budućnosti pravi samo jedan od ova dva praktična modela, navodno bila prilično laka.
Ianče, nova Serija 3 će po ranijim najavama koristiti CLAR platformu, a između ostalog ovaj automobil će odlikovati za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (uz više mesta za noge putnika), širi trag točkova, niže težište, manja težina (do 80 kg u odnosu na sadašnju generaciju), bolje kočnice, adaptivno oslanjanje, veći komfor, xDrive pogon sa bržom distribucijom obrtnog momenta, aktivno upravljanje, OLED / Laserska svetla, moderniji enterijer sa head-up displejem i sistemi pomoći vozaču.
Ovde treba pomenuti i aktivni lane-keeping assist, automatsko kočenje, samostalno parkiranje sa daljinskom komandom, sistem polu-autonomne vožnje (do 60 km/h)... Drugim rečima, nova Serija 3 bi trebalo da bude tehnološki lider u segmentu.
Što se se motora tiče, u ponudi će biti agregati sa 3,4 i 6 cilindara, kao i hibridna verzija 330e sa 2,0 litarskim benzincem i elektromotorom.
Takođe, pominje se i električna verzija, kao konkurent Teslinom Modelu 3. To bi trebalo da bude Serija 3 sa autonomijom od oko 300 milja (483 km), ali koja se ne očekuje pre kraja ove decenije.
Sportske verzije (M3 i M4) će u novoj generaciji imati blizu 500KS, dok sadašnji modeli u regularnoj verziji imaju 431KS.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW Serija 3 (G20)
Menjaj naslov teme u 2019. 









Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...