Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
U dilemi sam da li da ugradim Zeder sistem i platim 300 evrića ili Šapu sistem sa gratis izmeštanjem OBD i Alarmom za 299 evrića.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30684
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Kombinacija više zaštita je bolja opcija. Jeste zeder odličan, ali ja bih ipak više zaštita odabrao. Koji auto je u pitanju?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Zeder je više zaštita, pored mehaničke je i elektronska.
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Bila nekad. Vise nije. Sad je samo mehanicka.
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
To nešto od skoro onda, pošto sve naše Škode imaju i elektronsku zaštitu.
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
A kako funkcioniše tj. šta radi ta el. zaštita kod zedera? Ne dozvoljava da se startuje motor, pišti?
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Zeder nije nikada imao i elektricnu zastitu u pravom smislu te reci, vec je u jednom trenutku dobio svoj da kazemo interni elektro osigurac paljenja. Odnosno desavalo se da ljudi zaborave da otkljucaju Zeder a upale auto i krenu pa naprave stetu, e tada je dobio tu elektro smicalicu da ne mozes da ga upalis dok ne otkljucas Zeder, ali to nije bila ozbiljna elektricna zastita, niti je sa tom svrhom ubacena, vec je bila samo zastita od zaboravnosti vlasnika, za lopova ne predstavlja nikakav problem u tom elektro smislu.
Inace meni Sapa sistem od svih tih mehanickih zastita blokadom vratila upravljaca nekako najmanje uliva poverenje, ali ako se po ceni Zedera dobija uz Sapu jos i alarm i izmestanje OBD onda je svakako bolje imati kombinaciju vise zastita nego samo jednu mehanicku. Mada, navodno izmestanje OBD ne predstavlja nikakvu zastutu jer pristup racunaru auta gde lopov neutralise fabricku blokadu paljenja moze da se izvrsi sa nekoliko pozicija u autu. Mislim da je bas ovde bila tema o tome. Takodje treba se raspitati i o kakvom tipu alarma je rec, ako je u pitanju samo sviruckavac, njegov ucinak je osim sto signalizira kradju u pogledu onemogucivanja kradje nikakav. Ako je ozbiljniji alarm ali sa svojom, nezavisnom od fabricke, blokadom paljenja onda ok. Naravno i stepen i nivo zastite zavise od vrednosti auta i cinjenice koliko je interesantan lopovima.
Ja licno umesto Zedera isao bih na Guardian, mislim da pruza isti nivo zastite kao Zeder a malo je jeftiniji i puno elegantniji, odnosno nije onako glomazan. I ugradio bi Cobra imobilizator sa dve nezavisne blokade paljenja, on jes odavno na trzistu ali ako se dobro ugradi i dalje pruza dobru elektricnu zastitu a nije skup. Alarm bih iz nekih svojih razloga preskocio. Ali ponavljam sve zavisi od vrednosti auta i koliko je zanimljiv lopovima.
Inace meni Sapa sistem od svih tih mehanickih zastita blokadom vratila upravljaca nekako najmanje uliva poverenje, ali ako se po ceni Zedera dobija uz Sapu jos i alarm i izmestanje OBD onda je svakako bolje imati kombinaciju vise zastita nego samo jednu mehanicku. Mada, navodno izmestanje OBD ne predstavlja nikakvu zastutu jer pristup racunaru auta gde lopov neutralise fabricku blokadu paljenja moze da se izvrsi sa nekoliko pozicija u autu. Mislim da je bas ovde bila tema o tome. Takodje treba se raspitati i o kakvom tipu alarma je rec, ako je u pitanju samo sviruckavac, njegov ucinak je osim sto signalizira kradju u pogledu onemogucivanja kradje nikakav. Ako je ozbiljniji alarm ali sa svojom, nezavisnom od fabricke, blokadom paljenja onda ok. Naravno i stepen i nivo zastite zavise od vrednosti auta i cinjenice koliko je interesantan lopovima.
Ja licno umesto Zedera isao bih na Guardian, mislim da pruza isti nivo zastite kao Zeder a malo je jeftiniji i puno elegantniji, odnosno nije onako glomazan. I ugradio bi Cobra imobilizator sa dve nezavisne blokade paljenja, on jes odavno na trzistu ali ako se dobro ugradi i dalje pruza dobru elektricnu zastitu a nije skup. Alarm bih iz nekih svojih razloga preskocio. Ali ponavljam sve zavisi od vrednosti auta i koliko je zanimljiv lopovima.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- Day Walker
- Postovi: 23420
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Ugradnja zedera 180€. Ne znam zasto ti traze 300
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Ivan
- Postovi: 9909
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Za koji auto, za e90 pre neki dan u ns trazili 300
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23420
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
A4, Superb...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
A, premium. Onda je 300.
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Za joji dan bi trebalo da mi stigne Nissan Qashqai 2,0 benzinac 2012.god. pa bi na njemu pored njegove fabričke zaštite kod ključa i blokade motora ugradio nešto dodatno od zaštite i iskreno dvoumim se oko ove Šape logikom da za 300 evrića dbojam tri stvari ali ipak se pitam kakve tri stvari kog kvaliteta i stepena zaštite i funkcionalnosti.
Pročitao sam na netu da ugradnjom Šape dolazi do problema podizanja i spuštanja volana i tome slično kao i da ovaj alarm je neka kineska igračka...
Pa ako neko ima bilo kakav koristan savet ili lično iskustvo neka se ukljući za korist i drugih a naravno i meni...
Hvala gospodo . . .
Pročitao sam na netu da ugradnjom Šape dolazi do problema podizanja i spuštanja volana i tome slično kao i da ovaj alarm je neka kineska igračka...
Pa ako neko ima bilo kakav koristan savet ili lično iskustvo neka se ukljući za korist i drugih a naravno i meni...
Hvala gospodo . . .
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Ja bih prvo proverio kakvog je kvaliteta pouzdanosti (otpornosti na lomljenje) fabricka zastita volana.
Postoji fabricko resenje koje je apsolutno nelomljivo i ne moze se nicim nasilno otkljucati pa ako je takvo primenjeno na Nissanu ja bio zaboravio na pomenute.
Te naknadne budzevine su tek krajnja mera ako je fabrika bas zeznula zakljucavanje volana.
I i inace zakljucavanje volana nije nikakva prepreka da se auto ukrade, jeste da se vozi ali lopovi rade brzo a to znaci i da samo utovare celo vozilo (pauk, slep, pokretne mini platforme ispod tockova) sa sve zakljucanim volanom i odnesu.
Postoji fabricko resenje koje je apsolutno nelomljivo i ne moze se nicim nasilno otkljucati pa ako je takvo primenjeno na Nissanu ja bio zaboravio na pomenute.
Te naknadne budzevine su tek krajnja mera ako je fabrika bas zeznula zakljucavanje volana.
I i inace zakljucavanje volana nije nikakva prepreka da se auto ukrade, jeste da se vozi ali lopovi rade brzo a to znaci i da samo utovare celo vozilo (pauk, slep, pokretne mini platforme ispod tockova) sa sve zakljucanim volanom i odnesu.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Malo teze (ne i nemoguce) ce ga sa zakljucanim volanom "odneti" iz garaze
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta
Mislio sam pre svega na otvoreni parking,garaza je vec sama po sebi vrsta zastite. Ali ako su profi i bas hoce taj auto uzece i iz garaze. Sa ili bez dodatnih zakljucavanja volana.