Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Pa ide prevod na engleskom dole.
Послато са SM-J500FN
Izvini, mislio sam na snimak sa yt.
Послато са SM-J500FN
Izvini, mislio sam na snimak sa yt.
Poslednja izmena od mića u 01 Dec 2016, 17:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vazduhoplovi
Cozmo, i meni je smarno da citam ovo a kamo li nekom ko se ne razume.cozmo napisao:http://www.eldeber.com.bo/suplementos/o ... volar.htmlzuzazu napisao:Cisto informativno - ako je ostao bez goriva i motori i njihovi generatori vise ne rade, ima bateriju koja fully charged mora da mu da struje za napajanje nekoliko osnovnih instrumenata za 30 minuta.
(uključite translate na english)
The flight plan filed by the airline Lamia Corporation, whose plane crashed Monday in Medellin ending the lives of 71 people, had observations that should have prevented the ship leaves the Viru Viru airport in Santa Cruz and end causing a tragedy that still shaking the world.
Before the plane departed, the document that gave the dispatcher of the company Lamia, Alex Quispe (one of the seven crew members of the plane who died) had at least five observations made by Celia Castedo Monastery, official Aasana Viru Viru, who was on duty at the offices where all flight plans are reviewed. The manager said the flight range was inadequate, missing one second alternate plan, which the report was wrong filling and needed to make changes.
according to the documents, the estimated time route was 4 hours and 22 minutes. The same time was recorded for the flight range of the ship, something that should never be the same.
A commander of aviation, with 31 years of experience, he said that this is a mistake not to never make a pilot , as this information is to say that the plane will fly with just the right amount of fuel to reach the programmed destination, not a minute more, not a minute less.
"When a flight plan is done, you should see the fuel load to reach for get from our point of takeoff to destination. In addition, it should include the time it would take to reach an alternate airport in case of emergency or refueling, plus 45 minutes of battery life in the air for any eventuality , "said the experienced pilot, who described what happened as a chain errors that began from the moment the ship was standing on the track of Viru Viru and made a flight plan impossible to pass.
I glavni deo:
Even the operator Aasana placed in its report a textual response Quispe their comments on this point and says: "no Celia, that autonomy has happened, we reached well ... Just like that I present, we do it in less time, do not worry. It's just like that, quiet, that's fine, there just please let me ".
Pokusaj da sazvaces i napises na srpskom to sto si skinuo sa nekog sajta.
Samo na prvi pogled, u ovom tekstu ima netacnosti (polu-tacnosti), te ga ja kao takvog i ne uzimam u razmatranje.
Evo veceras manje-vise slicne situacije. Minimalno gorivo da krenemo na alternaciju je 2900 kg.
Prvo smo sve vreme bili u zaledjivanju pa je razledjivanje motora trosilo gorivo vise nego sto je planirano.
Zatim nas je kontrolor zavrteo u holding.
Po tom, kada sam video da ostajemo bez goriva, na zahtev koliko milja imam jos do sletanja (to se ovde ne pita), kontrolor me je samo ignorisao.
Sleteli smo sa 400 kg manje od dozvoljenog goriva.
To je ovde svakodnevnica.
Normalno, procenio sam (dobro) da cemo sleteti i nisam krenuo na alternativni aerodrom.
Medjutim, svasta moze da krene naopako, onda je kasno a svi generali pametni.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Strašno šta se radi (ta minimalizacija goriva zbog težine) 

Re: Vazduhoplovi
Da, taman sam sa kopilotom pricao kako su se ovi srusili zbog goriva (verovatno), kad eto ti i nama situacije za mozganje.
Pre neki dan poletimo iz Bukuresta. Namerno uzmem goriva kako je proracunato u planu leta, ni kile vise, i cim smo odlepili iz Otopenija dobijemo poruku na kompjuteru "using reserve fuel". To bi znacilo da nemamo goriva za kruzenje u holdingu, i ako ne dobijemo odmah sletanje. pravo na alternaciju.
Kompanija nam je rekla da ne nosimo vise goriva jer su izracunali da je usteda goriva tolika da mogu finansijski da pokriju troskove eventualnog sletanja na alternaciju.
Kako cela flota (80 tak aviona) kao alternativni aerodrom dobija Bursu (koja je najbliza, opet zbog sto manje goriva) i koja ima samo 5-6 parking pozicija, ne znam da li su tu uracunali i troskove vadjenja aviona iz Marmare, jer sve sto poleti mora i da sleti, a nema gde.
Pre neki dan poletimo iz Bukuresta. Namerno uzmem goriva kako je proracunato u planu leta, ni kile vise, i cim smo odlepili iz Otopenija dobijemo poruku na kompjuteru "using reserve fuel". To bi znacilo da nemamo goriva za kruzenje u holdingu, i ako ne dobijemo odmah sletanje. pravo na alternaciju.
Kompanija nam je rekla da ne nosimo vise goriva jer su izracunali da je usteda goriva tolika da mogu finansijski da pokriju troskove eventualnog sletanja na alternaciju.
Kako cela flota (80 tak aviona) kao alternativni aerodrom dobija Bursu (koja je najbliza, opet zbog sto manje goriva) i koja ima samo 5-6 parking pozicija, ne znam da li su tu uracunali i troskove vadjenja aviona iz Marmare, jer sve sto poleti mora i da sleti, a nema gde.
- Saša
- Postovi: 14287
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Sve mi se čini da ću ubuduće gde god mogu putovati autom. Taj trend ušteda na sve strane, umornih pilota, low cost letova i sličnih zaebancija i sigurnost nikako ne idu u istoj rečenici. 

Re: Vazduhoplovi
Ista prica kao sa vozacima turistickih autobusa kad cepaju ture po 12 sati u sezoni. Pa mora tako kad su napravili low cost kompanije koje voze za 20€. Profit i dobit na prvom mestu.
Послато са SM-J500FN
Послато са SM-J500FN
Re: Vazduhoplovi
Evo najbitnijeg dela prepiske sa dispečerom kad su prosledili plan leta na odobrenje:
3. AUTONOMY: (EET same as Autonomy)
ANSWER: DISPATCHER: This is it, this is what they and Captain told me.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: This is not right, please check it throughly and update the flight plan.
ANSWER: DISPATCHER: These are the data, Mrs. Celia, these are the data that I was given for the FPL.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: But the EET and Autonomy are just the same, you have mistaken it and you don't want to change it
ANSWER: DISPATCHER: No, Mrs. Celia. This is the autonomy that I was given, it is good enough.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: No, because this the same as EET.
ANSWER: DISPATCHER: Yes, this is it as we filed, we will fly in less time, don't worry. This is it. Keep calm, this is fine. Leave it the way it is.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: No longer insists, given the dispatcher's obstinacy.
3. AUTONOMIJA: (EET isto kao autonomija aviona)
ODGOVOR: Dispečer: To je to, to je ono što mi je kapetan rekao.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ovo nije u redu, molimo vas da proverite temeljno i ažurirate plan leta.
ODGOVOR: Dispečer: Ovo su podaci, gospodine Silija, to su podaci koje sam dobio za plan leta.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ali EET i autonomija aviona su isti, vi ste pogrešili i ne želite da to promenite?
ODGOVOR: dispečer: Ne, gospodine Silija. Ovo je autonomija koju sam dobio, to je dovoljno dobro.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ne, jer ovo je isto kao EET.
ODGOVOR: dispečer: Da, to je to što smo podneli, mi ćemo obaviti let za manje vremena, ne brinite. To je to. Smirite se, to je u redu. Ostavite ga tako.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS više ne insistira, s obzirom na dispečerovu tvrdoglavost.
EET - estimated elapsed time (vreme od poletanja do sletanja)
ARO-AIS - služba za odobravanje plana leta.
3. AUTONOMY: (EET same as Autonomy)
ANSWER: DISPATCHER: This is it, this is what they and Captain told me.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: This is not right, please check it throughly and update the flight plan.
ANSWER: DISPATCHER: These are the data, Mrs. Celia, these are the data that I was given for the FPL.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: But the EET and Autonomy are just the same, you have mistaken it and you don't want to change it
ANSWER: DISPATCHER: No, Mrs. Celia. This is the autonomy that I was given, it is good enough.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: No, because this the same as EET.
ANSWER: DISPATCHER: Yes, this is it as we filed, we will fly in less time, don't worry. This is it. Keep calm, this is fine. Leave it the way it is.
ANSWER: ESP. ARO-AIS: No longer insists, given the dispatcher's obstinacy.
3. AUTONOMIJA: (EET isto kao autonomija aviona)
ODGOVOR: Dispečer: To je to, to je ono što mi je kapetan rekao.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ovo nije u redu, molimo vas da proverite temeljno i ažurirate plan leta.
ODGOVOR: Dispečer: Ovo su podaci, gospodine Silija, to su podaci koje sam dobio za plan leta.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ali EET i autonomija aviona su isti, vi ste pogrešili i ne želite da to promenite?
ODGOVOR: dispečer: Ne, gospodine Silija. Ovo je autonomija koju sam dobio, to je dovoljno dobro.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS Ne, jer ovo je isto kao EET.
ODGOVOR: dispečer: Da, to je to što smo podneli, mi ćemo obaviti let za manje vremena, ne brinite. To je to. Smirite se, to je u redu. Ostavite ga tako.
ODGOVOR: ESP. ARO-AIS više ne insistira, s obzirom na dispečerovu tvrdoglavost.
EET - estimated elapsed time (vreme od poletanja do sletanja)
ARO-AIS - služba za odobravanje plana leta.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Mozga bez.
Sa čime se ljudi igraju.
Sa čime se ljudi igraju.
Re: Vazduhoplovi
Ako se stvarno ispostavi da su ostali bez goriva, ovo će biti najgluplja avio nesreća sa gubitkom ljudskih života u istoriji. Jedino što je besmislenije su one nesreće kada se sudare dva aviona na zemlji.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Mediji prave cirkus od svega pod ovom kapom nebeskom....
Živela cenzura !
Živela cenzura !
Re: Vazduhoplovi
@snork
Jesu ostali bez goriva i ovo nije prvi put. Taj Medeljin je inace neko kobno mesto:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Avianca_Flight_52
Avianca Flight 52 was a regularly scheduled flight from Bogotá to New York, via Medellín that crashed on January 25, 1990, at 21:34 (UTC−05:00). The Boeing 707 flying this route ran out of fuel on approach to John F. Kennedy International Airport (JFK), causing the aircraft to crash onto a hillside in the small village of Cove Neck, New York, on the north shore of Long Island.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Jesu ostali bez goriva i ovo nije prvi put. Taj Medeljin je inace neko kobno mesto:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Avianca_Flight_52
Avianca Flight 52 was a regularly scheduled flight from Bogotá to New York, via Medellín that crashed on January 25, 1990, at 21:34 (UTC−05:00). The Boeing 707 flying this route ran out of fuel on approach to John F. Kennedy International Airport (JFK), causing the aircraft to crash onto a hillside in the small village of Cove Neck, New York, on the north shore of Long Island.
Sent from my m2 note using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Da, pisao je Cica Maca pre par meseci o tom Aviancinom letu. Vrteli se oko aerodroma umesto da zatraže hitno sletanje. Ostali bez goriva, pokušali sletanje na neku livadu, pola putnika poginulo, pola preživelo.
EDIT: Sad pogledah, Madellin se nalazi na 1500 metara nadmorske visine. Možda to ima veze sa većom potrošnjom pri poletanju, mada mi u slučaju sletanja ne deluje kao otežavajuća okolnost.
EDIT: Sad pogledah, Madellin se nalazi na 1500 metara nadmorske visine. Možda to ima veze sa većom potrošnjom pri poletanju, mada mi u slučaju sletanja ne deluje kao otežavajuća okolnost.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Uuuu, baš je



- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Avion sa brazilskim fudbalerima koji je pao u Kolumbiji, nije stigao na dopunu goriva jer je posada tražila kompjutersku igricu koju je izgubio jedan od igrača.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1206306

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1206306