Razne teme, pitanja, iskustva
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495 Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20
Post
od Scuderia » 14 Dec 2016, 16:03
kragujevac napisao: Ovaj 850CSi treba kupiti , vakuumirati i izvaditi za 20 godina iz vakuumgaraze. Za 20 godina ce da kosta 300K€.
Bolje ulaganje para ne postoji. Nema rizika, nema berze a ulog se duplira.
Treba ga kupiti i voziti svaki dan
passenger
Reactions:
Postovi: 14231 Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Post
od passenger » 14 Dec 2016, 16:41
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3435 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2
Post
od elMaestro » 14 Dec 2016, 18:13
Ne vredi taj 850CSI toliko, verovatno je skinut sa osiguranja, 90ih je maltene svaki auto bio skinut sa osiguranja. Naravno da tom prilikom ne mislim na kradju.
Имам једно потпитање...
havijer
Reactions:
Postovi: 3112 Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM
Post
od havijer » 15 Dec 2016, 19:04
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11203 Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE
Post
od TheWickerMan » 15 Dec 2016, 19:51
BobanR
Reactions:
Postovi: 819 Pridružio se: 12 Apr 2015, 22:07
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Post
od BobanR » 15 Dec 2016, 20:37
Nisam 100% siguran, ali čini mi se da 500 Abarth dolazi sa 170ks. U pitanju je isti MultiAir motor kao i ovaj od 135 konja, a razlika je u turbini i verovatno diznama(?)
Milos
Reactions:
Postovi: 9057 Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi
Post
od Milos » 15 Dec 2016, 20:38
170 konja je esseesse verzija,u sustini to je motor kao iz MiTo QV,a ovaj je iz MiTo Multiair 135.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11203 Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE
Post
od TheWickerMan » 15 Dec 2016, 20:40
Eh sad, odakle se sad Boban razume u Mita QV
Milos
Reactions:
Postovi: 9057 Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi
Post
od Milos » 15 Dec 2016, 20:41
A da zaboravio sam da je dizelas,Bobane zamisli jedan slabiji dizel i jedan jaci dizel
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
BobanR
Reactions:
Postovi: 819 Pridružio se: 12 Apr 2015, 22:07
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Post
od BobanR » 15 Dec 2016, 20:43
@Milos:
Hvala za pojašnjenje
A nema slabijih i jačih dizela, samo dovoljno i nedovoljno čipovanih
@TheWickerMan: za toliko znam...opšta kultura
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3435 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2
Post
od elMaestro » 15 Dec 2016, 20:49
Имам једно потпитање...
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444 Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd
Post
od starac vujadin » 15 Dec 2016, 21:28
U Fiću Abarth ne idu multiair motori. Abarthi imaju 135ks, esseesse 160ks, neke specijalne verzije (uglavnom iz 695 edicije) 180ks i postoje dve ekstremne verzije za track day i 2 sedišta sa 190 i 200ks.
Multiair motori su išli u Punto Abarth Evo. ZA sada se pokazuje da multiair teško podnosi tuning, tako da to nije nikakva mana što se tiče Fiće Abartha.
ftj
Reactions:
Postovi: 13932 Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd
Post
od ftj » 15 Dec 2016, 22:13
Mislim da sam video kulundzica da ovo vozi, i izduv je bio solidno dubok.
Milos
Reactions:
Postovi: 9057 Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi
Post
od Milos » 16 Dec 2016, 00:19
Pa nemoj nam to raditi covece pred spavanje
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .