Povracaj PDV-a se moze izvrsiti samo ukoliko je vozilo bilo u vlasnistvu pravnog lica, pri tome se ne misli na plac. Druge opcije nema i takva vozila su jasno oznacena na mobile.de (MWST dodatak kod cene).
Sto se tice muljanja, nisu nasi trgovci tako strasni

U Bugarskoj su mnogo veci krsevi nego kod nas, mislim da oni dovoze havarisana vozila, jer su u EU, pa nema prepreka, kao sto kod nas carina ne bi dozvolila da se uveze takvo vozlo. Video sam neke primerke, obicno se radi o ekstremno vracenim kilometrazama, npr. AR 147 stara 12 godina presla svega 60-70k km, a ima jos dosta takvih slucajeva, ili Stilo jtd koji je kupio rodjak, sa 90k km, nov volan, sa koga se posle 10k km izgulila boja, turbina je bila pri kraju, trapovi katastrofalni, gume celave, ispucale, starije od auta

, a auto je ceo farban, vlasnik deda, a mislim da trgovci imaju dil sa starijim osobama, tj. da im daju odredjenu sumu, a oni fiktivno postaju vlasnici automobila. Sve u svemu, zveknuo je taj Stilo 500 k km. Drugi slucaj, drugar kupio Boru, bila registrovana u Bugarskoj, i posle par meseci mu oduzeli. Cukani brojevi, kradena. Ako vidite na njihovim oglasima km vecu od 170-80k taj auto je u veoma losem stanju, i blizu miliona
PS
Ta varijanta sa pokvarenim automobilima i nije tako losa. Recimo, auto kome je stradalo kvacilo je cesto jeftiniji od onih sa 200-300k km iza sebe, a moze da ima manje od 150k km na satu. Razlog, Svaba nece da skida menjac za 50 evra kao kod nas, nego ce uzeti par stotina, obicno vise od 500.