Zanimljivi oglasi
Re: Zanimljivi oglasi
Uhha, odlican.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Zanimljivi oglasi
Koja prelepota
Ali cena

Ali cena

Re: Zanimljivi oglasi
Bas je dobar 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Prava sminkerica 

- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Što si obrisao drugu poruku? Daj da vidimo taj drugi skuplji.kragujevac napisao:Bili smo (supruga i ja), auto je na slikama bio perfektan.......ali.
Lakiran prednji branik, a hauba puna "tackica" od kamencica. Kad smo podigli haubu, drzac hladnjaka (6 srafova) ima 4 crna srafa i dva zardjala. Ocigledno skidano, u kombinaciji sa lakiranim branikom prilicno sumnjivo za auto za koji tvrde da nije imao udes. Da su bar sve izlakirali, pa da ne upada bas toliko u oci. Tockovi sa desne strane upropasceni, najverovatnije bocno klizanje u ivicnjak, pri tom volan stoji lagano "krivo". Jos par detalja sa iskljucanim lakom, tu i tamo jos ponesto, sto nam je bilo dovoljno da ne kupimo taj auto. Vozili smo ga, auto ide onako kako se od V8 ocekuje, unutrasnjost je uprkos 105 hiljada kilometara bila perfektna.
Eno ga, jos stoji, spustili su ga sa 14900 na 13750 i jos uvek ga niko ne kupuje.
http://tinyurl.com/jfkx2pm
Moraš da prihvatiš da za te pare jedva ako nađeš XF 2.2 dizel, a kamoli V8. Razumem da je skuplji u eksploataciji i postprodaja je teža, ali opet ga neće davati džaba.
Na slikama stvarno izgleda perfektno, ali dok se ne ode i ne vidi, ništa. I taj što ti je 700 km daleko, da ne bude slična koska kao ovaj, samo skuplja koska. Bilo bi bezveze da izgubiš 2 dana da gledaš kršinu.
Bilo bi bolje da su ga sredili malo i onda da ga prodaju.
Ali ne odustaješ od XF V8?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
Ovaj ovde: http://tinyurl.com/hrsozvm
Auto je (bar na fotografijama) perfektan. Prodavac ga drzi precenjenog citavu vecnost. Bio je prvo 22890€ skoro dve godine, pa ga je pre mesec dana spustio na ovu cenu sad. I dalje ne moze da ga proda. Problem je jednostavno V8, posto se takvi auti generalno tesko prodaju, cak i kada su iz ABM trojke, a o Jaguaru i da ne pricamo. Nema zimske tockove, sto celu pricu poskupljuje za oko 1200-1500€. Ja sam zacrtao 20K€ (bez dodatnih tockova) i jako sam tvrdoglav, a mogu da cekam. Novac je tu i isplaniran, a E39 i dalje zuji kao brijac.
U principu ne odustajem od V8 (298KS), ne toliko zbog V8 vec zbog linije opreme. U V6 (238KS) je cak i "premium luxury" nivo opreme malo kastriran, a sansa da se V6 nadje sa Bowers&Wilkins multimedijom je ravna nuli. U 4.2 V8 su obicno natrpavali sve zivo (Od Lane Assist, preko grejanja prednjeg stakla, do aktivnog tempomata). To V6-ice imaju vrlo retko. A B&W multimediju ima po slobodnoj proceni svaki deseti V8.
E sad, pogledaj na Mobile.de koliko benzinaca XF (pre FL-a) ima, koliko od toga su V8, a koliko od V8 ima B&W multimediju.
Nemoguca misija
Auto je (bar na fotografijama) perfektan. Prodavac ga drzi precenjenog citavu vecnost. Bio je prvo 22890€ skoro dve godine, pa ga je pre mesec dana spustio na ovu cenu sad. I dalje ne moze da ga proda. Problem je jednostavno V8, posto se takvi auti generalno tesko prodaju, cak i kada su iz ABM trojke, a o Jaguaru i da ne pricamo. Nema zimske tockove, sto celu pricu poskupljuje za oko 1200-1500€. Ja sam zacrtao 20K€ (bez dodatnih tockova) i jako sam tvrdoglav, a mogu da cekam. Novac je tu i isplaniran, a E39 i dalje zuji kao brijac.
U principu ne odustajem od V8 (298KS), ne toliko zbog V8 vec zbog linije opreme. U V6 (238KS) je cak i "premium luxury" nivo opreme malo kastriran, a sansa da se V6 nadje sa Bowers&Wilkins multimedijom je ravna nuli. U 4.2 V8 su obicno natrpavali sve zivo (Od Lane Assist, preko grejanja prednjeg stakla, do aktivnog tempomata). To V6-ice imaju vrlo retko. A B&W multimediju ima po slobodnoj proceni svaki deseti V8.
E sad, pogledaj na Mobile.de koliko benzinaca XF (pre FL-a) ima, koliko od toga su V8, a koliko od V8 ima B&W multimediju.
Nemoguca misija

Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Po mom mišljenju, ni taj nešto ne valja. Čim se on prodaje toliko drugo. Nemačka je to, nije Srbija, do sada bi ga uzeo nekog iako toliko košta. Baš oprema bi ga prodala. Ali bacam tračak sumnje da i on izgleda perfektno na slikama, a uživo je koska. I 2-3 godine da stoji auto nikako nije dobro. Sumnjam da je vožen s vremena na vreme.
Vrlo je teško naći auto sa zacrtanom opremom u glavi. Uvek će da fali nešto. Na primer cena ili motor. Vidim 3.0d sa 275ks i 600 Nm sa svom tom opremom koju tražiš, a rame uz rame mu je sa performansama. Njega čipneš na 325ks i 700 Nm i već bije tog V8. Ali pretpostavljam da na V8 gledaš sa druge strane, strane prestiža i zvuka, ne divljanje?
Za te pare ima se ubere neki V6 facelift, ali osiromašeni su. Doduše, ZF8 menjač ide u FL od 2012. godine, što je velika prednost. Svi prethodni idu sa ZF6.
Bio bi prvi XF u KG-u? Ne sećam se da ga neko vozi, posebno ne V8.
Vrlo je teško naći auto sa zacrtanom opremom u glavi. Uvek će da fali nešto. Na primer cena ili motor. Vidim 3.0d sa 275ks i 600 Nm sa svom tom opremom koju tražiš, a rame uz rame mu je sa performansama. Njega čipneš na 325ks i 700 Nm i već bije tog V8. Ali pretpostavljam da na V8 gledaš sa druge strane, strane prestiža i zvuka, ne divljanje?
Za te pare ima se ubere neki V6 facelift, ali osiromašeni su. Doduše, ZF8 menjač ide u FL od 2012. godine, što je velika prednost. Svi prethodni idu sa ZF6.
Bio bi prvi XF u KG-u? Ne sećam se da ga neko vozi, posebno ne V8.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Zanimljivi oglasi
Jel kod vas (DE..) moze da se vidi koliko auto stoji kod dilera. To je u NL lepo uradjeno, ako znas tablice odmah vidis kada ga je on otkupio...
Re: Zanimljivi oglasi
Putnice a sta ako cipuje taj V8?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
E onda ce da poleti sa 5ks koje dobije cipom 
Sent from my SM-G935F

Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
šta će siroma V8 atmosferac da se čipuje. Aj da ima turbo ili kompresor, ali ovako ne može mnogo % da se izvuče.
Gledam online za čipovanje, ovaj v6 biturbo kod Jaguara ide do 350 ks i 735 Nm.
Arden čipuje XF na 325 ks i 700 Nm,
Gledam online za čipovanje, ovaj v6 biturbo kod Jaguara ide do 350 ks i 735 Nm.
Arden čipuje XF na 325 ks i 700 Nm,
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Zanimljivi oglasi
Covek je odmah rekao zasto gleda V8, performanse ga ne zanimaju.
Sent from my SM-G935F
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Ne sećam se 
Može lock

Može lock

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
To je veliki motor, a ne neki prcvoljak od 60ks tako da čipovanje ipak može da donese neki rezultat iako procenat nije veliki. No, to mu nije potrebno, a može da bude i kontraproduktivno sa potrošnjom.
Jel postoji određeni razlog što se gleda 4.2, a ne 5.0 koji je dosta bolji motor i nasledio je 4.2? Za oko 20 soma može da se nađe i 5.0.
Jel postoji određeni razlog što se gleda 4.2, a ne 5.0 koji je dosta bolji motor i nasledio je 4.2? Za oko 20 soma može da se nađe i 5.0.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
Na nemackom Jaguar forumu (Jaguar-Forum.de) ima ljudi koji su presli sa 4.2L (298KS) na 5.0 (375KS) i velika vecina njih nije bas preterano zadovoljna. Mada, to je zanovetanje na orbitalno visokom nivou, tako da te kritike svako polunormalan moze da uzme sa velikom dozom rezerve. Ja licno sam probno vozio jednog 5.0 i nemam apsolutno nista da mu zamerim, ali specijalno taj primerak nije imao grejanje (koznih) sedista i imao je "srednju" multimediju. Bio je reimport iz italije, sto mu svakako nije pozitivna strana. Jedino sto me je "razocaralo", ako se to tako moze reci, je zvuk motora, koji je nekako slicniji mom R6 nego nekom V8 atmosferskom motoru.
Meni licno tema V8 i nije toliko ekstremno vazna, posto se u Minhenu vozi sve zivo, tako da se sa tim autom i ne upada posebno u oci. Ne zelim turbo, ne zelim kompresor, jednostavno hocu obican motor. Ne jurim nikuda, svuda vozim po ogranicenju. Necu ni dizele. Po mom , drugim ljudima apsolutno neobavezujucem i nebitnom misljenju, dizel je gorivo za poljoprivredne masine, a ja vozim Auto. Jedan od razloga sto trazimo V8 uprkos cinjenici da "ne mora bas" je to sto zadnjih desetak godina vozimo R6, pa ono, ajdsad, da vidimo kako to sve izgleda sa osam cilindara.
Ja sam verovatno jedini fanatik na svetu kome je multimedija vazniji kriterijum od potrosnje, performansi i tako toga.
Meni licno tema V8 i nije toliko ekstremno vazna, posto se u Minhenu vozi sve zivo, tako da se sa tim autom i ne upada posebno u oci. Ne zelim turbo, ne zelim kompresor, jednostavno hocu obican motor. Ne jurim nikuda, svuda vozim po ogranicenju. Necu ni dizele. Po mom , drugim ljudima apsolutno neobavezujucem i nebitnom misljenju, dizel je gorivo za poljoprivredne masine, a ja vozim Auto. Jedan od razloga sto trazimo V8 uprkos cinjenici da "ne mora bas" je to sto zadnjih desetak godina vozimo R6, pa ono, ajdsad, da vidimo kako to sve izgleda sa osam cilindara.
Ja sam verovatno jedini fanatik na svetu kome je multimedija vazniji kriterijum od potrosnje, performansi i tako toga.
Poslednja izmena od kragujevac u 28 Dec 2016, 14:57, izmenjeno 1 put ukupno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac