
Ja za Mercedesov u zivotu oznaku nisam video

Sent from the 7th edge of the 3rd world.
I 1.6 multijet i 1.4 T-Jet u Fiat Bravu, AR Giulietti i Lancia Delti. Mada našao sam podatak da je u Bravo 1.6 mjet posle restyla 2010. ugrađivan fiatov c530.6 menjač. Ne znam za Deltu i Giuliettu.nidza napisao:Da.
Uparen najčešće sa 1.9 multijet motorima, Fiat, Alfa, Opel, Saab, GM priča iz tog vremena...
Loš kvalitet ležajeva. Sam menjač je dobro isprojektovan i sa vozačke strane je sasvim u redu, ima 3 snopa i izuzetno je kompaktan.Xepoj87 napisao:Pazi, toliko su dobri menjaci, da im pola foruma zna oznake
Ja za Mercedesov u zivotu oznaku nisam video
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Oko 200 evra je sređivanje spornih ležajeva sa sve rukama i 80 prosečna cena ruku za skidanje (i vraćanje) menjača. Zbog čega bi iko poželeo čitav motor da mu crkne za 2 puna rezervoara goriva na 159?Pre bih prihvatio da mi rikne motor nego manuelni menjač
Onda je verovatno to. Davno sam ja to citao i secam se da je bilo nesto oko upravljackog sistema da su modeli 2006 imali taj problem posle su na fl to resili.nidza napisao:Nije mi poznat problem sa letvom, tj. ne znam nikog da je imao taj problem. Bilo je crkavanja serva, pumpe, najčešći kvar je kvar posude za servo ulje u tom sistemu.
Sa druge strane, usis praktično svim iz uvoza je već crkao, u potencijalu ozbiljan problem ako se ne sanira, jer završava u najgorem scenariju zamenom turbine i otvaranjem motora. M32 onako, nit smrdi nit miriše, meni je crkao na Alfi, crkao na službenoj Astri H, generalno najslabija tačka automobila, ali srećom ne preskup da se sredi (ako se ne čeka posle prvih simptoma).
I mom bratu na leonu 2.0 tdi 184 konja na 5000kmpassenger napisao:Govorim o osećaju, ne o ceni.
Skoro da nisam čuo da je nekome crkao manuelni menjač, a još se ne menja ulje nikad
Sem rodjaku na A3 1.9tdi 2006.god na 100kkm vrisnula getriba