Šta misliš, korsu c ili pežojac 206? Nije mi presudno da il ima neko veći gepek ili mesta pozadi itd. Pouzdanost pre svega



 Registracija za njega je 24000 dinara, za te pare 2 puta možeš Punta da registruješ
 Registracija za njega je 24000 dinara, za te pare 2 puta možeš Punta da registruješ 

 Jedino ako pod održavanje podrazumevate zamenu ulja i filtera i vožnju "dok ne stane" a onda popravljamo što se baš mora.
 Jedino ako pod održavanje podrazumevate zamenu ulja i filtera i vožnju "dok ne stane" a onda popravljamo što se baš mora.  

Rekoh ja, 1.4 ili cak i 1.6.dragvorl napisao:Clio niko ne spomenu, odlican autic za slicne pare kao sto se ovde trazi.
Samo zbog vece potrosnje a zanemarljivo boljih performansi i kaisa umesto lanca.elMaestro napisao:Rekoh ja, 1.4 ili cak i 1.6.dragvorl napisao:Clio niko ne spomenu, odlican autic za slicne pare kao sto se ovde trazi.
@trojanac, tesko 1.4 hdi za 2k.
Inace, registracija recimo 206ice 2.0 hdi, je <100e veca od recimo 1.4 benzinca, na mesecnom nivou ispod 10e, ako to predstavlja drasticnu razliku, onda bolje traziti nesto ispod 1000e. Inace, ako se nadje dobar 2.0 hdi (sto moze lako da se proveri) tvrdim da ce u eksploataciji biti jeftiniji od 1.4 benz, a voznja ta dva auta je nebo i zemlja.
Igore, zasto je 1.4 kod Korse za izbegavanje? Za 1.0 sam cuo svasta, ali 1.4 se, koliko znam, ok pokazao i u Astri G