
Treba li da citiram 29 ljudi koji kukaju na 4 cilindara kod Volvoa?Scuderia napisao:Sto bi falilo snage kad je ima u istoj kolicini kao i 3.0 V6ice prosle generacije.
Treba li da citiram 29 ljudi koji kukaju na 4 cilindara kod Volvoa?Scuderia napisao:Sto bi falilo snage kad je ima u istoj kolicini kao i 3.0 V6ice prosle generacije.
Pisali smo vec o tome...HKS napisao:Onda ne znam sta je problem da testiraju auto klase Audi A8? Ili Mercedes GLS?
Pa s obzirom da kosta oko 4000eur i ne bio bolji od tvoj kucnog. Inace je stvarno fenomenalan sistem, pisao sam o njemu u XC90.DasAuto napisao: Nisam nesto dugo ni vozio, probao dok je moj bio na pregledu, najvise mi zapalo za oko sound sistem, koji je bolji nego zvucnici sto kod kuce imam od 1200 eura.
Zasto bi Volvo radio kada je uvek do sada prevazilazio nivo Euro NCAP i postavljao svoje znatno vise kres norme. Tako i sada Volvo norme su zahtevnije od zvanicnih.HKS napisao:E ako Mercedes napucava onda i Volvo radi isto.milosg napisao:Pitanje je da li je u realnim sudarima tako. Mnogi napucaju bezbednost za Euro NCAP, a mislim da Volvo već godinama radi mnogo više od toga.
Zar ncap sam ne kupuje auta za test?
Sent from my m2 using Tapatalk
Pa nisu im dali na test ta vozila.HKS napisao:Onda ne znam sta je problem da testiraju auto klase Audi A8? Ili Mercedes GLS?
Sent from my m2 using Tapatalk
Znam, i ja sam isto govorio za 4cyl u Volvou.passenger napisao:DasAuto
Treba li da citiram 29 ljudi koji kukaju na 4 cilindara kod Volvoa?Scuderia napisao:Sto bi falilo snage kad je ima u istoj kolicini kao i 3.0 V6ice prosle generacije.
Jednostavno ima drugaciji feeling. Neznam kako bih to objasnio.Scuderia napisao:U kom smislu vuce i osecaja? Ne kontam ako je po svemu inferiorniji, kako osecaj moze biti bolji? Ne mislim da aktuelne konkurente, nego recimo taj 224hp A6 TDI i ovaj novi S90?
I da uzmemo u obzir da su zeperfs podaci tacni i da izuzmemo osecaj izolovanosti zbog kvaliteta materijala sto moze da ubije utisak.